Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat betreft lizzy begint denk ik stilaan mijnen euro te vallen en weet ik al wie je bedoelt. ? Het gaat om het jongere meisje net om de hoek in de belgrado straat in het pand die vernieuwd is? Zit daar tussen al de oudere dames en de dames met minder mooie uitstraling laten we het zo zeggen met alle respect natuurlijk voor de dames. Doet ook meestal teken dat je mag gaan voor 40 euro? Zwart haar en begin de 20 denk ik, en ook mager?
Ja, dat is Lizzy. Het perfecte buurmeisje.

Ik heb nooit begrepen wat ze tussen al die oudere dames deed. Ik denk dat Lizzy mentaal wat rijper is dan haar leeftijdsgenoten. Ze is bovendien ook veel minder omhooggevallen zoals Denise destijds.

Ze is van nature slank, maar de afgelopen 5 jaar heb ik haar regelmatig weten jojoën wat gewicht betreft. Nu ben ik wel tuk op mollige dames, maar aan Lizzy (en wss ook Stella) zie je dat de extra coronakilootjes niet passen bij hun lichaamsbouw. Bij Kassandra vind ik dat wel kloppen, want die is van nature wat steviger gebouwd.

Ik las op Hookers dat Lizzy idd onder de prijs durft gaan maar ik gaf haar altijd €50 (er zijn nog grenzen). Alhoewel Lizzy een sympathieke dame is heeft ze toch als minpunt dat ze iets minder ondernemend is in bed. Het is allemaal nogal braafjes. Stella vind ik daarentegen wat stouter.

Lizzy blijft ook lang napraten bij me. Soms zat ik daar langer dan een halfuur in totaal. Normaal gezien praat ik zelden na wegens geen mentale klik bij het gros van de dames.
 
Laatst bewerkt:
Het zou in elk geval voor mij een nogal saaie bedoening zijn hier op deze aardkluit als we altijd en overal dezelfde mening zouden hebben + het zou aanschuiven worden want dan staan we allemaal voor hetzelfde venster :) Hou je goed makker. Grt. Dorisday.
no problemo :)

Grappig, want trouwens, zij is de enige waar ik echt zoveel volk letterlijk es op een avond zag aanschuiven.
In SKW en BXL zag ik dat wel eens, maar nog nooit echt in Gent.
Moet zijn dat ze bij velen toch aantrok heeft :)

En al die Hongaarse meiden verhalen terzijde, in Gent was ik een vaste klant en liep ik wekelijks te geilen op 1 van de beste meiden ooit daar.
Betty, in wat nu de huidige Unique is.
Dat was wel een goeie 10 jaar terug.
Kleine uitdagende meid met perfecte kont, droeg altijd een brilletje en had soms speciale kapsels.

Buiten haar perfecte service, herinner ik mij haar pijpbeurten nog steeds als de beste pijpbeurten die ik ooit gehad heb.

Bonita is trouwens ook Hongaars...zij en Betty staan haaks op welk beeld er hier wordt opgedragen van 'de Hongaarse dames'

Om maar te zeggen, ik vind dat er hier nogal makkelijk conclusies worden getrokken mbt dames van een bepaalde nationaliteit.
 
Laatst bewerkt:
Dus jij hebt ook Denise nog gekent dan Shakir? Denise was indertijd een van mijn favoriete dames maar idd is dan snel gestegen in het koppeke en eigenlijk wel spijtig want had wel veel clienteel volgens naar ik bedenk. Was Denise eigenlijk ook geen Hongaarse? Weet het eigenlijk niet zo goed want de ene keer zei ze dat ze van Roemenië Kwan, de volgende keer van Moldavië, dan van Hongarije. Je kon van haar erbij uitgaan dat ze nooit het achterste van haar tong ging laten zien ? speciaal gevalleke Denise maar wat mij betreft van schoonheid en looks wel mijn nummer 1 altijd geweest. Hoop dat er ooit zo'n type quasi van looks nog eens terecht komt in Gent.
 
Nu we toch op een trip down memory lane zitten: Herinnert zich iemand nog Tina die lang geleden met tussenpozen in het glazen straatje (rond nummer 9) zat? Het was een zeer fijne, strakke Marokkaanse met een heel goede service. Ze had zo haar problemen (alcohol bv), maar ik had haar graag. Ze heeft eens een hele voormiddag lang over haar leven verteld terwijl ze naakt op mijn schoot zat, en de mannen buiten stonden te wachten voor een beurt. Speciaal. Weet iemand waar ze uiteindelijk terecht is gekomen?
 
Jup idd stella beter met goeie 10 kg minder denk ik wel. Dan is ze echt het meest sexy en op haar best zoals in het begin ze er stond. Weet nog goed de eerste keer ik haar zag ik meteen getriggerd werd van haar en ook niet te lang geduurd voor ik bij haar binnen stapte. Een van de beste ervaring men ever bij een raammeisje. De klik was er meteen zoals stella zelf zei de spark lol ? maar het is zo, zoiets voel je gewoon als het goed klikt en was de beste spark die ik met een raammeisje gehad heb weet nog het eerste bezoek zeker drie kwartier binnen geweest?kreeg maar niet genoeg van het beffen. Heb haar zeker 20 min mogen beffen en is toen schokkend klaargekomen en ze stond in vuur ? en vlam ?. Heb haar een keer of 4 bezocht en nooit geen problemen mee gehad. Was wel 1 keer teleurgesteld toen ik bij een buurmeisje binnenging, maar ja mag toch ook wel eens he ?zei haar toen dat ik eens wilde kijken naar de overkant hoe hoog het gras daar stond en lachte er mee, maar ze zei er wel ook bij dat ze verwachte dat ik de volgende keer opnieuw bij haar langs zou gaan ??. Kan geen slecht woord zeggen over stella.
 
Dus jij hebt ook Denise nog gekent dan Shakir? Denise was indertijd een van mijn favoriete dames maar idd is dan snel gestegen in het koppeke en eigenlijk wel spijtig want had wel veel clienteel volgens naar ik bedenk. Was Denise eigenlijk ook geen Hongaarse? Weet het eigenlijk niet zo goed want de ene keer zei ze dat ze van Roemenië Kwan, de volgende keer van Moldavië, dan van Hongarije. Je kon van haar erbij uitgaan dat ze nooit het achterste van haar tong ging laten zien ? speciaal gevalleke Denise maar wat mij betreft van schoonheid en looks wel mijn nummer 1 altijd geweest. Hoop dat er ooit zo'n type quasi van looks nog eens terecht komt in Gent.
Ah, Krokettje, dat ze je het achterste van haar tong niet liet ziet lijkt me niet echt problematisch... Zo lang ze maar bepaalde andere lichaamszones laat zien is er weinig aan de hand?
 
Deze week ben ik regelmatig eens gaan piepen rond de middag maar Nina nooit gezien, is ze verdwenen of in verlof?

Maandag wel een zeer knappe brunette gezien in het eerste raam links van de overdekte vanderdoncktdoorgang als je van schepenvijverstraat komt, ze zat aan dat raam vlak op de hoek naast die oudere mollige blonde die daar al jaren zit (wie is dat eigenlijk?). Iemand ervaring mee? Heb ze niet kunnen aanspreken, was bezet plots en ik moest weg. Helaas zijn de looks vaak onrechtevenredig met de service..
 
Deze week ben ik regelmatig eens gaan piepen rond de middag maar Nina nooit gezien, is ze verdwenen of in verlof?

Maandag wel een zeer knappe brunette gezien in het eerste raam links van de overdekte vanderdoncktdoorgang als je van schepenvijverstraat komt, ze zat aan dat raam vlak op de hoek naast die oudere mollige blonde die daar al jaren zit (wie is dat eigenlijk?). Iemand ervaring mee? Heb ze niet kunnen aanspreken, was bezet plots en ik moest weg. Helaas zijn de looks vaak onrechtevenredig met de service..
Dag Mandejan. Werkt die dame in de nacht of de dagshift + kan je haar correct adres geven (Pieter Vanderdonckdoorgang + huisnummer + raamnummer) De gebruikelijke huis en raamnummers zijn te vinden in: Google: 'Ghent Red Light District Maps'. Zo is het voor ieder van ons gemakkelijk om ons te oriënteren.... (helemaal naar onder scrollen). Als die dame op 10A (Pieter Vanderdonckdoorgang overgang naar open gedeelte) werkt is het - wat mij betreft - een echte afrader. (brunette, bruin getaand, rond de 40 maar ziet er wel goed en aantrekkelijk uit). Ben er vroeger 1x bij geweest toen ze nog in bar Babylon werkte (Pieter Vanderdonckdoorgang open gedeelte voorbij het kruispunt met de Schepenenvijverstraat 36R (die 3 of 4 vensters in dat stukje). Bij het pijpen deed ze me echt pijn. Deed het met haar tanden iplv met haar lippen !!!! Verder op seksueel vlak zeker niks speciaals... Geen 50 euro waard (als zij het is die je bedoeld natuurlijk). Merci. Grt. Dorisday.
 
Laatst bewerkt:
Deze week ben ik regelmatig eens gaan piepen rond de middag maar Nina nooit gezien, is ze verdwenen of in verlof?

Maandag wel een zeer knappe brunette gezien in het eerste raam links van de overdekte vanderdoncktdoorgang als je van schepenvijverstraat komt, ze zat aan dat raam vlak op de hoek naast die oudere mollige blonde die daar al jaren zit (wie is dat eigenlijk?). Iemand ervaring mee? Heb ze niet kunnen aanspreken, was bezet plots en ik moest weg. Helaas zijn de looks vaak onrechtevenredig met de service..
Nina is hoogstwaarschijnlijk in verlof, ik heb ze in de maand juli nog gezien maar wel op nr.8 en niet meer op 3R.
Deze knappe brunette heb ik ook al zien staan dus op de PVDD 10A maar weet geen naam of weet niks van service maar staat soms wat sip te kijken in mooie lingerie en de dame naast haar is Bonnie die daar ongeveer al 15 jaar of nog langer zit.
Dus op het adres PVDD 10.
Maandag in de namiddag waren dat de enige 2 dames aanwezig over het hele overdekte gedeelte in de PVDD anders niemand en ik heb toch verschillende keren gepasseerd.
 
Gister rond de middag na lange tijd weer eens gewandeld in Gent.
Belgradostr 1 dame
Omgeving glazenstraatje ongeveer 11 dames.
Waarvan de meeste rond de 20 zijn, niets voor mij.
 
Met alle respect maar in de winter maanden hier in België is het voor de dames ook niet aangenaam werken hoor, want het is dan meer donkerder, dan klaar in de straten en er loopt sowieso al minder volk rond dan + je zegt dan nog niet well volk er rond loopt... zijn er vast heel wat die in verlof zijn maar ik vrees dat er ook weinig van snel zullen terug keren. Het zal wachten worden op nieuwe dames, vrees ik.
 
We zullen moeten afwachten vrees ik. Ik ben al blij mocht Antonia blijven. Stella ondertussen ook al terug, Nathalie,en eventueel Bonita die toch ook wel nog altijd knap is, en eventueel hopen op links of rechts als er een nieuw poppetje tevoorschijn komt. Moet natuurlijk maar altijd 1 beautytje tussenzitten dat je zegt staat mij aan en dan kun je hopelijk weer een tijdje voort. Bezoek graag vele verschillende dames maar als er toch 1tje tussenzit dat je zegt ok qua service en de looks zijn ok, dan ben je vertrokken natuurlijk. Maar wat mij betreft moet er nu wel echt in het kort eens een pareltje tussen zitten, want wat het nu is is het echt wel armoe troef... ??
 
de regeling van 24/24 zoals het nu weer is is blijkbaar nog niet goed gekend bij de bezoekers van de rosse buurt ! vanmorgen rond 05u heb ik een bezoekje gebracht , de meeste ramen waren verlicht maar geen enkele dame aanwezig op 3 dames na in de belgradostraat ! waarschijnlijk veel te weinig passage waarop de dames dan maar beslist hebben om ook maar huiswaarts te keren , hopelijk dit weekend een talrijkere opkomst !!
 
Nee ik geloof dat ze allen in de avondshift staan, Bonita kan ik ook aanraden. Hongaarse met pekzwart haar en een echt strakke body, daar hangt geen gram vet aan en een heel mooi gezichtje en kontje. Zij werkt geloof ik in de dag en heeft meestal altijd zwarte lingerie aan meestal heel strak en sexy, maar niet vulgair. Meer klassevolle lingerie
 
Ha van mij ook Kathy op 1 ??. Beste dat ik ook van sex meegemaakt heb, die kon echt alles ze kon je echt al afmaken met een blowjob, een echte killerlady was dat,en wat een figuur Hola lalala jongens jongens... Denk er nog met heimwee aan terug, maar ze zit wel nog in Antwerpen, dus wie weet... Maar voor mij is het toch beetje wat ver, alhoewel ik van wvl ben zet ik mijn auto altijd in melsele op de kissen ride parking waar je gratis mag staan en van daaruit ben ik dan weg met de tram naar 't eilandje en et voilà je bent er dan direct maar je mag al gauw voor alles een uurke of 5 rekening houden dat je onderweg bent 2x 1u onderweg naar en van melsele 2x 25 min op den tram dan nog te voet naar de mooiste buurt in Antwerpen en mag al rekening houden met 1 u30 min met inspecteren en babbeltje slaan met sommige dames en, de keuze nog maken naar als ons Kathy er zit is die al gauw gemaakt ?en dan nog de daad dus ben je al gauw een namiddag kwijt. Naar Antwerpen zelf rijdt ik niet,files en wat een stress jongens om daar te rijden ??
 
Nathalie,Antonia en stella.
Betreft: nachtshifts: Nathalie en Antonia zijn zeker ok maar ik denk dat zij er ondertussen ook niet meer zijn. Stella ken ik niet. Alexandra (Schepenenvijverstraat 21/3 bar Vogue) is ook goed maar is nu reeds meer dan 5 weken op verlof (blijft ze weg (?). Verder is Anna (lange zwarte haren) met zeer mooie looks (Schepenenvijverstraat 2M bar Navy) aan te raden. Dan heb je nog de Nederlandse Layla (Schepenenvijverstraat 2L (2° raam bar Navy als je er voor staat) die ook goed is. Voor de rest is (voorlopig) armoe troef...
 
Kunt haar altijd eens uitproberen e dorisday, stella. ?Ik zeg altijd baat het niet dan schaadt het niet. ?Tleven is aan de durvers, heb er ook al vele geprobeerd hoor dat ik achteraf heb gezegd dedju khad die beter niet genomen letterlijk en figuurlijk ?? waarom probeer je stella eens niet? Tis geen kwade hoor, is een lieve en is altijd vrolijk ?.
 
Kunt haar altijd eens uitproberen e dorisday, stella. ?Ik zeg altijd baat het niet dan schaadt het niet. ?Tleven is aan de durvers, heb er ook al vele geprobeerd hoor dat ik achteraf heb gezegd dedju khad die beter niet genomen letterlijk en figuurlijk ?? waarom probeer je stella eens niet? Tis geen kwade hoor, is een lieve en is altijd vrolijk ?.
Ja, Krokettje 'k zal er eens werk moeten van maken. Ze werkt dus in de nachtshift Schepenenvijverstraat 21/3 waar vroeger Alexander stond hé ? Ik sta trouwens helemaal achter uw visie en we leven maar één keer hé (enfin das toch hetgeen ik denk. Grt. Dorisday
 
Enjoy her dorisday! En als ze aant dansen is want ze houdt wel van muziek (aan haar raam) en tijdens de fuck ?? dan doe ik er altijd een schepje bovenop, dat begint bij het babbeltje vooraf, dan begin ik haar al beetje op te geilen met aan haar heupen te komen en aan haar kontje en ook knuffelen doet ze graag, dan komt ze losser ?. Is een goede raad dat ik meegeef en dan mag je misschien al iets meer doen met haar, ale bij mij lukt dat toch ??. Ik persoonlijk vindt het een echt heet ? konijn. Voor mij toch wel in mijn top 3, al moet ik zeggen jaartje of 3 geleden toen ze begon en nog heel slank was echt wel mijn typetje was met haar blonde krulletjes. Heb haar toen waarschijnlijk wel 10 minuten staan bekijken en ze lokte me toen met haar positieve vibs en haar dansen en dan begon het feestmaal. Paar keer langer bij geweest dan de normale 20 min maar ze zei me dat ze haar goed voelde bij me en ze goede energie ⚡ voelde en ik zei haar wederzijds. Nu we moeten nog altijd realistisch blijven natuurlijk het is en blijft natuurlijk nog altijd part of the job e ? ons te blijven proberen te overtuigen om te gaan
 
Heeft er iemand ervaring met de blonde iets oudere dame in het overdekte deel nr 3R. Wel wat aan gewerkt maar ziet er wel geil uit. Zit er al in de loop van de voormiddag.
Ik ben dr al een paar keer bij geweest (als het tenminste die is waar jij het over hebt Rubus. ? Voorlopig steeds gekozen voor zij pijpen terwijl ik haar bef en ze me ondertussen een prostaatmassage geeft. ? Na het klaarkomen krijg je er nog een leuke, relaxerende gewone massage bij. Wat mij betreft een toppertje, maar ben wel haar naam vergeten. ??
Ben van zin om deze week nog eens langs te gaan.
 
Gentle walker en rubus, ik ben nog nooit bij deze dame geweest. Valt deze echt nog goed mee? Hoe oud ale sorry als ik het zo zeg maar hoeveel jaar zou deze dame zijn? Denk begin de 40? Ziet er mij idd wel nog wat uit. Ziet er mij echt wel nog een geil hoertje uit die valt op iet jongere mannen ??ik ben begin de dertig en telkens ik passeer knipoogt ze wel eens, 1 keer gevraagd van waar ze afkomstig is en ze zei dacht ik van Bulgarije. Zit er meestal met transparant heels als ik me niet vergis en lang blond haar?
 
Gentle walker en rubus, ik ben nog nooit bij deze dame geweest. Valt deze echt nog goed mee? Hoe oud ale sorry als ik het zo zeg maar hoeveel jaar zou deze dame zijn? Denk begin de 40? Ziet er mij idd wel nog wat uit. Ziet er mij echt wel nog een geil hoertje uit die valt op iet jongere mannen ??ik ben begin de dertig en telkens ik passeer knipoogt ze wel eens, 1 keer gevraagd van waar ze afkomstig is en ze zei dacht ik van Bulgarije. Zit er meestal met transparant heels als ik me niet vergis en lang blond haar?
Hey krokettje zie mijn recensie van Elisabeth. Ik heb ze nu al een paar keer bezocht en het is een echt geil hoertje. Momenteel is ze met vakantie terug rond 1 oktober vertelde ze de laatste keer ik haar bezocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan