Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
weet niet over welke shift jij het hebt, maar ik ben al de laatste paar weken in de nachtshift gepasseerd en dat was armoe troef.

Bar Crystal 1 dame
Vogue 1 dame
Navy 1 dame

En overdekte deel was niet veel beter met een dun bezaaide bezetting...

Eigenlijk nog nooit zo geweten de meer dan 10 jaar dat ik wandel, en te zeggen dat het een paar maanden terug, midden in de corona periode, drukker was...

Niet te verbazen dat er een hoop volk stond voor het raam van Natalie, die er nu al zeker 2 weken niet is....
Ik heb gisterenavond inderdaad precies hetzelfde ervaren Fanboydude.

Bar Crystal (19A 3):
. alleen de - hoog opgeschoten - blonde dame (met siliconen borsten ???) (die er pas werkt sinds de heropening denk ik), verder niemand in die bar...

Bar Navy:
. De Nederlandse Leyla op 2L (schiet momenteel zo te zien goed op met Anna 2M, zaten veel bij elkaar)
. De mooi ogende Roemeense Anna (met vriendelijke aanlokkende glimlach als... ze niet boos is uit jaloezie op je...) dus, op haar gebruikelijke plaats in het midden (2M).
Heb nog eens goed gekeken van dichtbij het venster: Anna heeft bijna zeker een borstverkleining ondergaan
. aan de overige ramen van bar Navy nog 2 dames waarvan slechts één mij bekend oogt (begonnen na de heropening, mooi lichaam, mooie borsten, tamelijk mooie looks, heb even getwijfeld maar niet echt een wow gevoel en ze kon me toch niet overtuigen), het tweede meisje was voor mij totaal onaantrekkelijk.

In de bar recht tegenover bar Le Pink waar Antonia (Schepenenvijverstraat 23/3) normaal staat helemaal niemand, ook niemand in de aanpalende bar Babylon

En verder inderdaad weinig soeps, ook niet in het glazen straatje.
Geen Vanessa, geen Alexandra, geen Antonia, geen Nathalie,...
ps: bij de vensters van Antonia en Vanessa hangen plakkaten: 'dienster gevraagd', die komen allicht niet meer terug, al weet je met die dames nooit natuurlijk (?). Het vet is voorlopig van de soep in de Rosse Buurt (nachtshift, ik heb geen zicht op de dagshift). Ben dan ook onverrichterzake terug huiswaarts gekeerd. Het is allicht wachten op betere tijden...
 
Oei zou Antonia ermee gestopt zijn? Had nu net dit mooie poppetje gevonden, heel spijtig dan. Nu zoals je zegt nog niet all moed opgegeven. Is indd maar zwak bezet de laatste tijd, komt doordat denk ik heel weinig klanten hebben, komt vanwege corona. Veel mensen moeten nu nog meer elke euro omdraaien en leven komt kostelijker en kostelijker, kijk maar naar de energiemarkt en dan weet je wel hoe laat het is. Vrees ervoor dat dit geen al te positieve impact heeft op de bezoekjes aan de raamdames. Ikzelf merk dit ook nu en dan eens geld opzij houden maar wordt moeilijker en moeilijker. En voor mij moet het ook de moeite zijn wat er staat want ben ik niet ten volle overtuigd van een dame dan keer ik nog liever met een volle zak huiswaarts dan dat ik achteraf spijt heb van mijn zuurverdiende centjes uit te geven aan een dame waar ik geen 100 %achter sta. De enige die ik misschien nog wel eens wil bezoeken is de sloveense Alexandera omwille van haar leuk overkomen en haar vriendelijkheid wil ik haar wel eens een kans geven, niet het type waar ik op val als op het genre antonia en natalie maar bon we zullen het eens wagen als antonia niet op post is.
 
Oei zou Antonia ermee gestopt zijn? Had nu net dit mooie poppetje gevonden, heel spijtig dan. Nu zoals je zegt nog niet all moed opgegeven. Is indd maar zwak bezet de laatste tijd, komt doordat denk ik heel weinig klanten hebben, komt vanwege corona. Veel mensen moeten nu nog meer elke euro omdraaien en leven komt kostelijker en kostelijker, kijk maar naar de energiemarkt en dan weet je wel hoe laat het is. Vrees ervoor dat dit geen al te positieve impact heeft op de bezoekjes aan de raamdames. Ikzelf merk dit ook nu en dan eens geld opzij houden maar wordt moeilijker en moeilijker. En voor mij moet het ook de moeite zijn wat er staat want ben ik niet ten volle overtuigd van een dame dan keer ik nog liever met een volle zak huiswaarts dan dat ik achteraf spijt heb van mijn zuurverdiende centjes uit te geven aan een dame waar ik geen 100 %achter sta. De enige die ik misschien nog wel eens wil bezoeken is de sloveense Alexandera omwille van haar leuk overkomen en haar vriendelijkheid wil ik haar wel eens een kans geven, niet het type waar ik op val als op het genre antonia en natalie maar bon we zullen het eens wagen als antonia niet op post is.
Dag Krokettje,
Om alle misverstanden te bannen: De Alexandra die ik bedoel is een Roemeense (bar Vogue Schepenenvijverstraat 21/3 = sinds jaar en dag haar vast venster en werkt - voor zover ik weet - altijd de nachtshift). Ik ben al vrij veel bij haar geweest en heb nimmer ofte nooit te klagen gehad. Altijd 50 euro. Geen klokkenkijkster (ook al omdat ik vaste klant ben allicht) + ze staat open voor een trio (een trio gedaan met haar en haar buurmeisje van destijds + een trio gedaan met haar en de Nederlandse Layla (bar Navy recht tegenover haar, zij was gisterenavond trouwens aanwezig). Alexandra is steeds vriendelijk en rustig (niet zo'n uitbundig type als Nathalie die naar mijn smaak een beetje te veel aan overacting doet). Als je ze wat begint te kennen ze ze je evenwel lekker opgeilen ! Toen Antonia op het toneel verscheen ging ik dan meestal bij Antonia en niet meer bij Alexandra (maar dat was niet omdat ze niet goed was). Of je haar mag beffen en/of vingeren weet ik niet (doe ik niet). Ik vroeg éénmaal om te mogen klaarkomen op haar borsten maar dat wou ze niet, ze stelde zelf voor om klaar te komen in haar mond wat ik niet deed (met condoom uiteraard) wel op haar buik (zonder condoom) klaargekomen herinner ik me nu. Van pijpen met, neuken met en dan opnieuw pijpen met (= met nieuw condoom) en eindigen met neuken maakt ze geen probleem. Ben er altijd 20 à 25 binnen en betaalde nooit meer dan 50 euro. Grt. Dorisday.
 
Voor de tijd dat het duurt. Meestal gaat het altijd snel voorbij. De aard van het beestje zeggen ze dan. Volgens die ene keer ik bij haar ben geweest deed ze dit vak toch niet met tegenzin zoals bij sommigen, dus wie weet mist ze het wel...?
 
Hey dorisday. Nee ik bedoel idd een andere dame kassandra namelijk sorry. Op de duur met al die verschillende dames en namen, nee is kassandra die ik in de toekomst nog eens wil bezoeken moest antonia echt niet meer terug komen. Heb er nog geweten die er een relatie hadden en er een tijdje wegbleven maar voor hetzelfde geld is de relatie van korte duur en is ze terug binnen een maand? Who knows?
 
Heeft er iemand ervaring met amanda van in het glazen straatje 3r? Staat altijd heel uitdagend te doen om binnen te komen maar naar ik vroeger al dikwijls ondervonden heb dat dit slechts schijn is bij sommige meisjes toch maar nog niet naar binnen willen gaan. Iemand enig idee hoe deze dame werkt? Is van Hongarije
 
Mijn ervaring met Hongaarse meiden zijn dat ze het niet zo nauw nemen met de hygiëne en eens je binnen bent ze alleen maar willen dat je meer betaald voor extra's.
Ook al heel wat verhalen gehoord van andere dames dat onze Hongaarse vriendinnen losses handjes hebben als het op gerief van "collega's" aan komt.
 
(niet zo'n uitbundig type als Nathalie die naar mijn smaak een beetje te veel aan overacting doet).
Kan volkomen begrijpen dat die zo overkomt, maar die is gewoon echt zo, overacting getuigt ook van een rolletje en dat kan je niet constant spelen.

Het is gewoon een energiek geil konijn...

Ik heb alvast liever zo iemand dan een koele kikker of een fake persoon die de eerste seconden speelt om daarna door de mand vallen.

Natalie heb ik al gezien aan het einde van haar shift, terwijl er 7 man ongeveer voor haar raam stond te wachten, en hoe ze daarmee omging bewijst dat ze het niet faked, en toont aan dat die gewoon zo is.

Maar nogmaals, ik kan begrijpen dat iemand het erover vindt als je een quasi constante positivo zonnige uitstraling hebt die maar niet lijkt uit te doven in een land waar de gemiddelde blik op onweer staat (ok, ik overdrijf nu een beetje misschien, maar you catch my drift).

Overacting, neen, laat ze maar uitbundig postief wezen en blijven, achter haar raam, tijdens een bezoekje, en in het algemeen.
 
Mijn ervaring met Hongaarse meiden zijn dat ze het niet zo nauw nemen met de hygiëne en eens je binnen bent ze alleen maar willen dat je meer betaald voor extra's.
Ook al heel wat verhalen gehoord van andere dames dat onze Hongaarse vriendinnen losses handjes hebben als het op gerief van "collega's" aan komt.
Wat een toeval (of niet) Levensgenieter. Een 2-tal weken geleden vertelde een meisje mij een identiek verhaal (was haar lingerie gepikt en had moeten dreigen met de politie...). Ik moet het over het algemeen ook niet hebben van die Hongaarse madammen.
 
Kan volkomen begrijpen dat die zo overkomt, maar die is gewoon echt zo, overacting getuigt ook van een rolletje en dat kan je niet constant spelen.

Het is gewoon een energiek geil konijn...

Ik heb alvast liever zo iemand dan een koele kikker of een fake persoon die de eerste seconden speelt om daarna door de mand vallen.

Natalie heb ik al gezien aan het einde van haar shift, terwijl er 7 man ongeveer voor haar raam stond te wachten, en hoe ze daarmee omging bewijst dat ze het niet faked, en toont aan dat die gewoon zo is.

Maar nogmaals, ik kan begrijpen dat iemand het erover vindt als je een quasi constante positivo zonnige uitstraling hebt die maar niet lijkt uit te doven in een land waar de gemiddelde blik op onweer staat (ok, ik overdrijf nu een beetje misschien, maar you catch my drift).

Overacting, neen, laat ze maar uitbundig postief wezen en blijven, achter haar raam, tijdens een bezoekje, en in het algemeen.
't Ja, wat je zegt kan natuurlijk waar zijn Fanboydude. Zo goed ken ik Nathalie nu ook weer niet (een 3-tal keer bij geweest) maar dat was mijn indruk na 3x20 min. Ik ben overigens nooit ontgoocheld geweest bij Nathalie en ze hoort zeker bij de allerbesten in Gent en idd. (veel) liever 'zo' dan van die meisjes die - eens je binnen bent - een pruillip hebben tot op de grond tot je weer buiten bent... Nathalie blijft de ganse tijd speels en goedlachs. Anderzijds: niks mis met verschillende meningen, gevoelens, gedachten.... Dit verschil zorgt alleen maar voor een verrijking van ons (enfin, toch mijn) bestaan. Het zou in elk geval voor mij een nogal saaie bedoening zijn hier op deze aardkluit als we altijd en overal dezelfde mening zouden hebben + het zou aanschuiven worden want dan staan we allemaal voor hetzelfde venster :) Hou je goed makker. Grt. Dorisday.
 
van yasmine gehoord 3tal weken geleden dat er veel meiden huiswaarts keerden in september voor vakantie en juli/augustus inderdaad gene vette was voor veel nieuwe dames (corona/nog geen vaste klanten/vakantie belgen...) de vaste waarden zullen wel weer keren aangezien ze vaste klanten hebben.Maar voor nieuwe dames denk ik dat het zware periodes zijn en velen snel afhaken ...
 
Ja idd ook al wel verhaaltjes gehoord over de Hongaarse meiden met hun losse pollekes. Indertijd met Kathy toen ze haar spullen in de kast stopte toen ze gedaan had met werken hangde ze daar nog een extra slot op, ik vroeg haar waarom ze dit deed en ze lachte en vertelde me dat ze eens haar rafmdiotje gestolen was van een collega dame??? Alez erg toch e dat je zelfs zo'n dingen al moet stelen? En geld stopte ze in een kluisje en in de kast als ik het me goed herinner, moet toch al heel serieus zijn dan. Nu ja, ieder zo zijn eigen opvoeding gehad zeker? En idd de Hongaarse dames hebben het niet echt zo begrepen op hygiëne, ook al opgemerkt. Soms geen opgemaakte bedden en ruiken naar het zweet dat geen naam heeft,terwijl de Roemeense meisjes toch veel properder zijn, ale vindt ik nu toch. Roemeense meisjes zijn ook minder vulgaire en gaan minder zichzelf verkopen dan Hongaarse.
 
Antonia zou wellicht ook een nieuwe vriend hebben, heb ik vernomen en dus lijkt de kans heel klein dat ze nog terug komt en als ze toch terug zou komen, zal ze het werk wellicht niet lang meer doen.
Dag Levensgenieter. Het feit dat haar 'collega-vriendin' Anna uit het vak gestapt was omdat ze een vriend had (dix. Antonia) heeft mogelijk aanstekelijk gewerkt. Ik heb Antonia - toen ik één van de laatste keren bij haar was - gevraagd hoelang ze dacht dit werk nog te doen. "Maybe one year" (voor zoveel het waard is natuurlijk). Grt. Dorisday.
 
Dag Levensgenieter. Het feit dat haar 'collega-vriendin' Anna uit het vak gestapt was omdat ze een vriend had (dix. Antonia) heeft mogelijk aanstekelijk gewerkt. Ik heb Antonia - toen ik één van de laatste keren bij haar was - gevraagd hoelang ze dacht dit werk nog te doen. "Maybe one year" (voor zoveel het waard is natuurlijk). Grt. Dorisday.
Ja, zoals ik zei... misschien nog maximum een jaar en dan stopt ze er ook definitief mee. Kan ook zijn als het echt heel serieus is met haar vriend, dat ze er zelfs geen jaar meer zal werken.
 
Als ze echt een nieuwe vriend heeft zal ze er waarschijnlijk wel mee stoppen. Tja anders moest het zijn dat die nieuwe vriend niet weet welke job zijn meisje doet of tenzij dat die nieuwe vriend veel kan verdragen want laat ons eerlijk zijn als er echte liefde in het spel is en die gast weet dit, dan denk ik dat het kot te klein is als je weet dat daar in de dag een stuk of 10 à 15 andere mannen liggen rollebollen hebben met zijn meisje, of niet? Heb ooit nog eens afgesproken ook met een meisje heel jong privé ook begin de 20 en ze zei me ook dat ze een vriendje had maar hij van niks wist, want dat hij haar anders wel een pakske slaag zou geven moest hij het weten. Ik persoonlijk ben ook n'en heel brave persoon, maar moest ik weten als ik in een relatie zit en mijn meiske zit alle dagen met 10 jongens te flikflooien dat ze dan ook direct haar koffertje ? mag pakken. Veel respect voor de meisjes die dit doen maar jammer voor degenen die een vaste relatie hebben maar dit zal nooit lukken of pakken denk ik bij gelijk welke vent. Moet er wel bij zeggen sniky?, tgedacht dat antonia een vriend moest hebben als ik het zou zeker weten, zou ik haar zo tam en zo suf neuken en poepen dat ze savonds als ze toekomt bij haar vriend ze gene pief meer kan zeggen en dat hij op zijne kin mag kloppen lol ??? lijkt me echt een heel vet gedacht om moest ik het weten haar helemaal tureluur te neuken  net zoals ik bij dat meisje in privé gedaan heb. Kzei toen tegen haar, nu mag je je ventje nog eens een beurt gaan geven waarop ze zei ??tzal vanavond niet lukken, koppijn ??
 
Als ze echt een nieuwe vriend heeft zal ze er waarschijnlijk wel mee stoppen. Tja anders moest het zijn dat die nieuwe vriend niet weet welke job zijn meisje doet of tenzij dat die nieuwe vriend veel kan verdragen want laat ons eerlijk zijn als er echte liefde in het spel is en die gast weet dit, dan denk ik dat het kot te klein is als je weet dat daar in de dag een stuk of 10 à 15 andere mannen liggen rollebollen hebben met zijn meisje, of niet? Heb ooit nog eens afgesproken ook met een meisje heel jong privé ook begin de 20 en ze zei me ook dat ze een vriendje had maar hij van niks wist, want dat hij haar anders wel een pakske slaag zou geven moest hij het weten. Ik persoonlijk ben ook n'en heel brave persoon, maar moest ik weten als ik in een relatie zit en mijn meiske zit alle dagen met 10 jongens te flikflooien dat ze dan ook direct haar koffertje ? mag pakken. Veel respect voor de meisjes die dit doen maar jammer voor degenen die een vaste relatie hebben maar dit zal nooit lukken of pakken denk ik bij gelijk welke vent. Moet er wel bij zeggen sniky?, tgedacht dat antonia een vriend moest hebben als ik het zou zeker weten, zou ik haar zo tam en zo suf neuken en poepen dat ze savonds als ze toekomt bij haar vriend ze gene pief meer kan zeggen en dat hij op zijne kin mag kloppen lol ??? lijkt me echt een heel vet gedacht om moest ik het weten haar helemaal tureluur te neuken  net zoals ik bij dat meisje in privé gedaan heb. Kzei toen tegen haar, nu mag je je ventje nog eens een beurt gaan geven waarop ze zei ??tzal vanavond niet lukken, koppijn ??
't Ja Krokettje, het wordt wachten op betere tijden. In de nachtshift resten alleen - wat mij betreft - nog de Roemeense Anna met de lange zwarte haren en mooie looks en glimlach (eerder soft type) (Schepenenvijverstraat 2M bar Navy en de Nederlandse Layla, blond bruin krullend haar (ook bar Navy 2L, als je ervoor staat het tweede raam van links dus). Layla is een ervaren hoertje van begin de dertig die correct is en weet van aanpakken en veel ervaring heeft. Verder ken ik echt niemand waarbij ik een wow gevoel krijg...(nachtshift). Moest er plots een mooie deerne opduiken, laat het me weten ?Grt. Dorisday.
 
Idd levensgenieter, laat ons hopen geen lading Hongaren. Ik hoop meer dat er met tijd zuid Amerikaanse schoonheden zullen komen zoals colombiaanse meisjes. Kort voor corona zaten er wel een paar in de privé sector in Gent en dat waren toch wel kwalitatieve meisjes maar moesten wel ontvangen in weinig kwaliteitsvolle leefomgeving, maar van de meisjes hun diensten zelf was ik wel happy ? altijd een lekker kontje, meestal een lekkere boddy met nog mooie meloenen ook, en toch bijna altijd zeker een prachtig gezichtje hebben die colombiaanse meisjes ? laat ons hopen dat ze ook terug hun weg vinden naar België
 
Idd levensgenieter, laat ons hopen geen lading Hongaren. Ik hoop meer dat er met tijd zuid Amerikaanse schoonheden zullen komen zoals colombiaanse meisjes. Kort voor corona zaten er wel een paar in de privé sector in Gent en dat waren toch wel kwalitatieve meisjes maar moesten wel ontvangen in weinig kwaliteitsvolle leefomgeving, maar van de meisjes hun diensten zelf was ik wel happy ? altijd een lekker kontje, meestal een lekkere boddy met nog mooie meloenen ook, en toch bijna altijd zeker een prachtig gezichtje hebben die colombiaanse meisjes ? laat ons hopen dat ze ook terug hun weg vinden naar België
Het is het moment om ramen te huren als er zoveel leeg staan ?
 
Lizzy is toch een sympathieke meid?
Dag Shakir,
Kan je me zeggen waar Lizzy precies zit (zie platte grondplan Rosse Buurt: te vinden op Google: Ghent Red Lights District Maps). Indien mogelijk graag straatnaam + huisnummer + raamnummer + shift (dag of nacht). Kan je eventueel een korte omschrijving geven van Lizzy (hoe ziet ze er fysiek uit, hoe is ze op seksueel vlak, klokkenkijkster of niet, prijs,... je ervaringen,... etc. Ik vraag veel hé ?. Merci & Grt. Dorisday
 
Beste Shakir, idd kun je eens een beschrijving geven van lizzy? Nog nooit van gehoord? Loop toch ook al jaar of 12 rond in Gent en is me echt een raadsel wie deze meid kan zijn... ?. Het gaat idd om vele accepten zoals levensgenieter ook meldt, niet alleen of ze lief zijn bij de deur of aan hun raam maar ook of dit wordt verder gezet binnen en hoe de hygiène is en eventueel zoals ook eerder gezegd meestal er altijd wel wat bij komt kijken... Zoals bv als je aan haar borsten wil komen je geen 10 euro extra moet betalen en als je dit bv ook doet je er 1 of 2 min mee bezig bent geweest ze zegt time for fuck lol ? ?
 
Lizzy werkt al een jaar of vijf aan het begin van de Belgradostraat (nr 4, maar ik zag haar vorig jaar ook op nr. 2). Eigenlijk vind ik haar te knap en te jong voor de Belgradostraat. Ik zeg je er wel bij dat ik de ramen al jaren nog maar sporadisch bezoek. De laatste keer dat ik ze bezocht dateert al van 2 maanden geleden, en de voorlaatste maal was een jaar geleden.

Ik zal nog wel eens een paspoortje maken als ik meer tijd heb.
- Uiterlijk: normale lichaamsbouw (maar wel bijgekomen van de lockdown), B-cup, zwart haar, blanke huid.
- Kleding: draagt veel zwarte kleding
- Leeftijd: 25 jaar
- Dagshift

Ze is erg gemakkelijk en correct in de omgang en kijkt geen klok. Geen gezaag voor extra's of langere tijd.

De seks? Mja, dat hangt er vanaf wat de referentie is. Ik ga nauwelijks nog naar de ramen omdat ik de service te gebrekkig vind (geen kussen, altijd PMC enz...). Met Lizzy ervaar ik eerder GFE, de seks zelf is me iets te braaf. Je zal ze wel goed bevinden als ik hierboven lees dat je ook Anna bezoekt.

Wat de hygiëne betreft van de Hongaarse dames. Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, dat is vast Olivia/Doris (zo heette ze toch op Hookers vroeger). Dat is idd een vulgaire meid.

Met andere Hongaarse dames had ik het verleden geen probleem met de hygiëne (Lizzy/Bonita/Yasmina/Missy/Claudia). Allemaal wel erg lang geleden...
 
Laatst bewerkt:
Lizzy werkt al een jaar of vijf aan het begin van de Belgradostraat (nr 4, maar ik zag haar vorig jaar ook op nr. 2). Eigenlijk vind ik haar te knap en te jong voor de Belgradostraat. Ik zeg je er wel bij dat ik de ramen al jaren nog maar sporadisch bezoek. De laatste keer dat ik ze bezocht dateert al van 2 maanden geleden, en de voorlaatste maal was een jaar geleden.

Ik zal nog wel eens een paspoortje maken als ik meer tijd heb.
- Uiterlijk: normale lichaamsbouw (maar wel bijgekomen van de lockdown), B-cup, zwart haar, blanke huid.
- Kleding: draagt veel zwarte kleding
- Leeftijd: 25 jaar
- Dagshift

Ze is erg gemakkelijk en correct in de omgang en kijkt geen klok. Geen gezaag voor extra's of langere tijd.

De seks? Mja, dat hangt er vanaf wat de referentie is. Ik ga nauwelijks nog naar de ramen omdat ik de service te gebrekkig vind (geen kussen, altijd PMC enz...). Met Lizzy ervaar ik eerder GFE, de seks zelf is me iets te braaf. Je zal ze wel goed bevinden als ik hierboven lees dat je ook Anna bezoekt.

Wat de hygiëne betreft van de Hongaarse dames. Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, dat is vast Olivia/Doris (zo heette ze toch op Hookers vroeger). Dat is idd een vulgaire meid.

Met andere Hongaarse dames had ik het verleden geen probleem met de hygiëne (Lizzy/Bonita/Yasmina/Missy/Claudia). Allemaal wel erg lang geleden...
Bedankt voor het uitgebreide en gewaarde antwoord Shakir. Grt. Dorisday.
 
Lizzy is geen ronkende naam omdat ze volgens mij in de Belgradostraat werkt, en dan ben je wat onderbelicht. Nochtans vind ik haar veel aardiger dan veel andere dames.

Mijn laatste ontdekking was Stella, maar dat avontuur dateert ook alweer van meer dan een jaar geleden (net na de eerste lockdown). Ik vond ze heel actief en leuk! Las dat ze terug is, misschien moet ik ze maar eens een goede beurt geven.
 
Hey Shakir, ja idd Stella is terug en heb er ook altijd een goede band mee gehad, is beetje het buurmeisje GFE type. Je moet er aan zijn of niet. Ik vind het wel een knap meisje met haar krulletjes en haar ondeugende mooie gezichtje je ziet zo dat er veel energie in dat meisje zit en ik heb ze ontdekt rond september 2018 geloof ik. Als je haar veel aandacht geeft en liefs dan krijg je er gegarandeerd veel van terug. Ik heb er zeker goede tijden mee beleefd??. Moet er wel bij zeggen dat ze met corona ook wel paar kgtjes is bijgekomen maar het steekt er niet op af, voor mij is het nog steeds de service die prioriteit heeft. Laatstst heb ik haar gezien in de avondshift en haar music stond op, deed spontaan de deur open en begon te dansen met haar lekkere kont en haar heupen en kon mij niet inhouden en heb dan maar meegedaan echt ook een tof meisje.
 
Wat betreft lizzy begint denk ik stilaan mijnen euro te vallen en weet ik al wie je bedoelt. ? Het gaat om het jongere meisje net om de hoek in de belgrado straat in het pand die vernieuwd is? Zit daar tussen al de oudere dames en de dames met minder mooie uitstraling laten we het zo zeggen met alle respect natuurlijk voor de dames. Doet ook meestal teken dat je mag gaan voor 40 euro? Zwart haar en begin de 20 denk ik, en ook mager?
 
Hey Shakir, ja idd Stella is terug en heb er ook altijd een goede band mee gehad, is beetje het buurmeisje GFE type. Je moet er aan zijn of niet. Ik vind het wel een knap meisje met haar krulletjes en haar ondeugende mooie gezichtje je ziet zo dat er veel energie in dat meisje zit en ik heb ze ontdekt rond september 2018 geloof ik. Als je haar veel aandacht geeft en liefs dan krijg je er gegarandeerd veel van terug. Ik heb er zeker goede tijden mee beleefd??. Moet er wel bij zeggen dat ze met corona ook wel paar kgtjes is bijgekomen maar het steekt er niet op af, voor mij is het nog steeds de service die prioriteit heeft. Laatstst heb ik haar gezien in de avondshift en haar music stond op, deed spontaan de deur open en begon te dansen met haar lekkere kont en haar heupen en kon mij niet inhouden en heb dan maar meegedaan echt ook een tof meisje.
Ze is dus terug! Wel jammer dat ze nu de avondshift doet. Ik hou niet van nachtelijk wandelen, ik ben meer een daglichtneuker.

Ik ben uitsluitend op zoek naar naturelle meiden, buurmeisjes enz. Dan begrijp je wel dat Stella en Lizzy bij mij erg in de smaak vallen.
Ook de wat molligere Kassandra (inmiddels al drie jaar geleden) vind ik een prachtmeid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan