Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand een idee wie de dame is die overdag zit in de The Crazy Cararet, het linkse raam (8L). Het is een vrij grote dame, zwart golvend haar. Meestal in soort van blauw badpak. Al veel getwijfeld om eens binnen te stappen omdat ze altijd zo vriendelijk lacht.... Iemand die zijn ervaringen wil delen?
Op deze plaats zie ik altijd een dame, gebruind van, schat ik, een jaar of 40. Ze heeft een vrij grote boezem en lacht vriendelijk. Ik passeer er niet zo regelmatig. Het zou dus ook om een andere dame kunnen gaan. Aan het rechter raam zit er een brunette van in de 20. Vaak droeg ze een paars kleurig badpak/body. Nu meer iets half doorschijnend. Ze zit er ongeveer een jaar of iets langer. Vaak bezig op haar telefoon. Iemand soms ervaring met haar?
 
Op deze plaats zie ik altijd een dame, gebruind van, schat ik, een jaar of 40. Ze heeft een vrij grote boezem en lacht vriendelijk. Ik passeer er niet zo regelmatig. Het zou dus ook om een andere dame kunnen gaan. Aan het rechter raam zit er een brunette van in de 20. Vaak droeg ze een paars kleurig badpak/body. Nu meer iets half doorschijnend. Ze zit er ongeveer een jaar of iets langer. Vaak bezig op haar telefoon. Iemand soms ervaring met haar?
Ja ik ken die dame waar je het over hebt.. in het paarse badpak.
 
Ja hallo.... de periode rond 15 augustus, merendeel van de dames zijn naar hun thuisland in deze devote tijden, Belgen zijn op reis, Gentse feesten zijn gedaan, wie niet (meer) op reis is zit gewoon thuis, bouwverlof is net voorbij, iedere portemonnee is quasi leeg... er is geen bussiness...

Dit zijn niet direct tijden voor een volle bezetting hoor, in het SKW is het ook al gene vette.

Beetje geduld, collegae, gewoon beetje geduld.
 
Hoe laat zijn de meeste dames naar huis? Eind deze nacht nog iets te beleven of niet?
Op Maandag is het meestal rustig . De meeste dames nemen dan een dagje vrij na het weekend. En de verlof periode is ook nog bezig. Je geluk hebben nu nog misschien. Maar de kans is klein. Maar 1 dame is genoeg natuurlijk. Ze zullen allemaal niet thuis zijn.
 
Klopt.

Ben gisterenavond, maandag dus, rond 22u nog eens gaan wandelen, 't was mooi weer en ne mens moet van de natuur genieten, nietwaar.

Welnu, bezettingsgraad is 20%, en dan overdrijf ik nog want het is zeker niet meer.
 
Dag allen,

Weet iemand of Alexandra (Vogue 3 16L), Vanessa (La Caresse), en de jonge 'zusjes' halfweg de Vanderdonckdoorgang open gedeelte al terug uit verlof zijn ? Werken allen in de nightshift.

Dank,
DD
 
Afgelopen weekend een paar rondjes gedaan in het Hazegras. Een dame kon me echt boeien, maar ze was niet meer beschikbaar toen ik wou binnengaan.
Heeft iemand ervaring met Anna ? Toen ik haar zag droeg ze iets geel.
 
gisteren en eergisteren Oostende. Het wordt daar met de dag zieliger. Telkens rond 20:00 uur, max 3 dames. Is er misschien iets gebeurd? Zelfs die paar habitués waren er niet en de lokale 'straatcontroleur' kon ook niet veel vertellen.
 
Helemaal niet 'dames'-gerelateerd, maar misschien wel...
Weet iemand wat die rare dakloos-uitziende types altijd in de buurt in Gent lopen te doen? Ze zitten altijd rond Schepenenvijverstraat ergens op de stoep en lopen rond met plastic zakken die ze aan die grieten geven en lijken praatjes aan te knopen over... iets(?). Of vraag ik misschien ietsje te gevoelige materie?
Ik zag ook een ervan, een vreemd bochel typke met een reflectievest eens in St. Pieters met een soort spuitbus de urenroosters besproeien en een week later ook in de scharlaken buurt rondlopen.
 
Die mensen bezorgen de meisjes hun eten. Ze betalen hun eten en geven ze een kleine fooi om het eten tussendoor te brengen. Op zich is hier niks mis mee en zie ik het probleem ervan niet. Gewoon niks van aantrekken en gewoon uw ding doen waarvoor je eigenlijk naar de buurt gaat. Die mensen hebben mij nog nooit lastiggevallen en ik hun ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan