Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
kent iemand Nicole blond meisje met een bril club 23 R deur (Spanje) ?


Waarschijnlijk dit meisje, nu nummer 23R.
.

 
Laatst bewerkt:
Het lijkt erop dat alle geldautomaten in Gent één voor één 's avonds sluiten. In de Kouter, er waren er 3, een KBC en een ING niet ver van het gebied dat een paar maanden geleden gesloten was en nu is het Beobank die 's avonds niet meer bereikbaar is.
L'Argenta op het Sint-Annaplein sluit vanaf volgende week ook 's avonds de deuren, als ik het goed begrijp.
Je moet voorkomen dat je daar met lege zakken naartoe gaat, het wordt ingewikkeld om 's avonds geld op te nemen.
 
Hallo,

Is er toevallig iemand die weet welke Evelyn (lange blonde haren, met tattoo op haar bil, tot voor kort nightshift) haar huidige werkuren zijn ?
(tot voor een 6-tal weken werkte ze in La Caresse, nightshift, naast Vogue 4 uiterste hoekje Vanderdonckdoorgang).

De laatste weken zou ze evenwel werken in de dagshift (?) in bar Vogue 4 (Vanderdonckdoorgang n° 14). Voorheen nam ze haar rustdag de zondag.
Ik heb ze inderdaad 1x gespot in Vogue 4 rond 22u00 maar even later was ze al weg. Een weekje later was ze er om 21u00 niet meer.

Iemand die mij kan zeggen tot hoe laat ze momenteel meestal werkt (+ evt wanneer ze haar rustdag neemt ?)

Dank !

Grt,
DD
 
Iemand enig idee wat je in Gent of Oostende kan aantreffen op een dinsdagnamiddag? Hoe druk is de bezetting en welk uur de meeste keuze?
In Gent kom je best niet voor 9 u en zowel in de voormiddag als de namiddag zal er wat te vinden zijn dat uw goesting is maar na 17 u in de namiddag gaan een deel van de dames al naar huis en wordt het wachten tot de dames van de nachtdienst toekomen!
 
Iemand die er al jaren staat, en waarvan ik mij nu wel afvraag wie dat is.
Bar Crystal, 19A dus.

Heel lang, blond bruin, ranke slanke tot strak, mooie kont, lange benen, veel in rood sexy lingerie...

Denk 19A/2

Die met de beugel is Vanessa op 19A/3





Edit
Zie ineens ook op VDD 11 een mulatje, met giga tieten, maar denk fake, ziet er nogal opgeblazen uit...
Zegt iemand die ook iets?
Ze komt me wel bekend voor, van een advertentie of ergens anders, van vroeger misschien, maar kan het spijtig genoeg niet plaatsen


Thx
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand enig idee wat er bij Bar Etoile te verkrijgen is tijdens het dagdeel? Ik zie een cursusblaadje met "slaaf (m)" en dan allerhande S&M toestanden opgelijst… maar zit daar nu een TS of is het de klant zelf die slaaf is?
 
Iemand ervaring met de Latina vanuit Ecuador die in de galerij zit? Bruin lichaam, tattoo, zwarte kort haar en in totaal een mooi lichaam. Werkt overdag. Is in de 30 denk ik.. Ze zit links van de blonde Elizabeth uit Bulgarije. Ik weet het nummer niet aangezien in niet meer naar het grondplan kan kijken.. Ik vind ook geen reviews van deze dame ?? Alvast bedankt, groeten.
 
Was het die dame met redelijk wat tattoo's , kheb die daar ook maar 2 maal zien staan .
Khoorde van medewandelaars dat ze zich uitgeeft voor half spaans en half bulgaars of zoiets
Was het die dame met redelijk wat tattoo's , kheb die daar ook maar 2 maal zien staan .
Khoorde van medewandelaars dat ze zich uitgeeft voor half spaans en half bulgaars of zoiets
Dit was wel in de nacht !
 
Was het die dame met redelijk wat tattoo's , kheb die daar ook maar 2 maal zien staan .
Khoorde van medewandelaars dat ze zich uitgeeft voor half spaans en half bulgaars of zoiets

Dit was wel in de nacht !
Ja met wel wat tattoo's
.. Hoe was haar kapsel? Zwart haar tot schouder hoogte? Had ze ook iets paars aan. Als je haar goed kunt beschrijven kan ik misschien bevestigen.
 
Dag allemaal!

Ik ben nog redelijk onervaren bij de meisjes uit Gent. Kunnen jullie mij misschien meisjes aanraden? Aangezien ik de meisjes niet goed ken, is een beschrijving van hun uiterlijk en waar ze zich bevinden misschien gemakkelijk. Laat mij weten wat ze allemaal doen en ook als tongzoenen toegestaan is.

Het liefst van al zoek ik geen klokkijkster die wat kinky ingesteld is. Maar andere meisjes zijn ook welkom!

Ik zou maandag overdag langsgaan.

Dankuwel voor jullie hulp!
 
Dag allemaal!

Ik ben nog redelijk onervaren bij de meisjes uit Gent. Kunnen jullie mij misschien meisjes aanraden? Aangezien ik de meisjes niet goed ken, is een beschrijving van hun uiterlijk en waar ze zich bevinden misschien gemakkelijk. Laat mij weten wat ze allemaal doen en ook als tongzoenen toegestaan is.

Het liefst van al zoek ik geen klokkijkster die wat kinky ingesteld is. Maar andere meisjes zijn ook welkom!

Ik zou maandag overdag langsgaan.

Dankuwel voor jullie hulp!
Maandag is een slecht moment, de meeste dames zijn dan afwezig. Overdag zijn Bonita of Vanessa de beste keuze. Semina/Simira/Samari geeft ook een goeie service. Stella is een toffe maar haar looks zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn. Ik raad aan dat je de topics van deze meisjes eens leest als je meer info wenst.
 
Vandaag (vrijdag), overdag, een "Anna" zien zitten op Schepenenvijverstraat 6L. Welke Anna is dit? Is hier al een review over geschreven?
Zeer grote joekels en vrij dik getekende wenkbrauwen. Ik had geen tijd, maar wou me absoluut naar binnen en beloofde me dat ik eerst eens kon proberen voor €50 en dat het goed gespendeerd zou worden en ik zeker terug zou komen voor €100 afspraakje.
Dusja, welke Anna is dit?
 
Ja met wel wat tattoo's
.. Hoe was haar kapsel? Zwart haar tot schouder hoogte? Had ze ook iets paars aan. Als je haar goed kunt beschrijven kan ik misschien bevestigen.
Haar kapsel kan ik mij niet zo makkelijk meer voor de geest halen , ze leek wel redelijk speels en toonde nogal vlot een tepel bij het passeren aan haar raam !
Ze stond in het uiterst linkse raam van het pand .
Ze had eigenlijk wel mijn aandacht gewekt maar Sinds ik haar daar zag staan ben ik minstens een week later nog op 2 andere avonden gepaseerd in de ganse buurt en zie haar nergens meer staan !
 
daarnet ( zaterdagmiddag ) een vrij grote blondine zien staat in de schepenvijverstraat 23 / 3 of 4 dacht ik. blond haar , witte bikini aan , en haar dikke schaamlippen vielen me op.
Iemand hier kennis van ?
 
Maandag is een slecht moment, de meeste dames zijn dan afwezig. Overdag zijn Bonita of Vanessa de beste keuze. Semina/Simira/Samari geeft ook een goeie service. Stella is een toffe maar haar looks zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn. Ik raad aan dat je de topics van deze meisjes eens leest als je meer info wenst.
Wanneer is het beste moment in Gent?
 
Wie is de dame die 1 van de eerste ramen RECHTS zit in de Pietervandendonckdoorgang (gallerij) als je de trapjes neemt via de Brabantdam? Ze was er gisteren nacht en draagt een bril. Ze heeft tattoos op de arm en lijkt me Roemeens. Ze is uiteraard een mooie verschijning en slank type.
 
Maandag is een slecht moment, de meeste dames zijn dan afwezig. Overdag zijn Bonita of Vanessa de beste keuze. Semina/Simira/Samari geeft ook een goeie service. Stella is een toffe maar haar looks zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn. Ik raad aan dat je de topics van deze meisjes eens leest als je meer info wenst.
Heb je informatie over wanneer gaat Semina/Simira/Samari terugkomen?
Ik heb haar niet gezien sinds een lange tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan