Gesloten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
355
02/07/21
331
12
Deze populaire club is net zoals zusterclub Living Room nog steeds dicht.

Er doen allerlei geruchten en roddels de ronde over GT en LR, de ene al wat dwazer dan de ander. Ik zou zeggen : wacht op officieel nieuws.
 
En het business model was niet van dien aard dat er iemand is die dit over gaat nemen en weer open gaat gooien?
Goed lopende tent. Zou dan toch wel interesse voor zijn lijkt mij.
 
Als je zoiets over wil nemen zal je cash moeten betalen. Een bank wil het niet financieren want "seks is vies"
Je wordt dus bijna gedwongen om gebruik te maken van financiering met crimineel geld en dan ben je aan het witwassen. Als banken gewoon een beetje normaal zouden doen, zou dat bepaalde criminelen flink de wind uit de zeilen kunnen nemen. Maar helaas.....
 
Klopt, zo zwart-wit wilde ik het ook niet stellen. Ik reageerde op de opmerking waarom de zaak niet wordt overgenomen. Daarmee wilde ik duidelijk maken dat het overnemen van een bedrijf als dit (hoe succesvol het ook is) vele malen lastiger is dan voor een succesvolle bakkerij. Als je het volledige bedrag niet op je rekening hebt staan, dan heb je een bank nodig en die maakt het je nagenoeg onmogelijk.

Denk dat we uiteindelijk hetzelfde bedoelen, maar even niet op 1 lijn zitten ?
 
Wat zou ik deze club graag kopen :)

Kan online niets vinden dat dit te koop staat. Wel vreemd dat een bedrijf als dit geen continuiteitsplan heeft liggen, toch aardig wat medewerkers in dienst lijkt me.
 
Wat zou ik deze club graag kopen :)

Kan online niets vinden dat dit te koop staat. Wel vreemd dat een bedrijf als dit geen continuiteitsplan heeft liggen, toch aardig wat medewerkers in dienst lijkt me.
Deze zaak staat dan ook niet te koop, is gekocht door de eigenaar van Oceans Dusseldorf, hebben enkel wat administratieve problemen, (achterstand bij ministerie), de zaak zou volgens andere bronnen eind september weer opengaan, laat ons hopen...
 
Deze zaak staat dan ook niet te koop, is gekocht door de eigenaar van Oceans Dusseldorf, hebben enkel wat administratieve problemen, (achterstand bij ministerie), de zaak zou volgens andere bronnen eind september weer opengaan, laat ons hopen...
Ik weet het niet hoor.
Zoals de zaken er nu voor staan zie ik dit soort clubs echt niet meer open gaan. Zelfs de clubs die nog open zijn moeten worstelen om te overleven.
Duitse regering is met een beleid bezig die tot doel heeft de prostitutie in Duitsland binnen een jaar compleet uit te roeien.
Daar worden echt geen nieuwe vergunningen meer verstrekt.
 
De website is weer actief, er lijkt wat te bewegen :

 
dat had je al weer snel op je radar, even gezocht en voor zover mijn Duits het toelaat kwam de brandweer aan toen het al volledig in de fik stond en konden ze niet veel meer doen.

Bijzonder jammer, heb veel mooie tijden doorgebracht in deze tent. Het zal nu wel definitief over zijn.
 
https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/65857/5078305

Am Sonntag gegen 00.20 Uhr wurden Feuerwehr und Polizei zu einem Brand in Brüggen auf dem Heidweg gerufen. Bei Eintreffen stand der dortige Saunaclub "Golden Time" bereits in Vollbrand. Nach ersten Erkenntnissen ist der Club geschlossen, so dass sich keine Person im Gebäude befand. Das Objekt befindet sich in Alleinlage, eine Gefahr für angrenzende Gebäude bestand somit nicht. Es wurde niemand verletzt. Die Feuerwehr war mit annähernd 90 Kräften im Einsatz. Die Ermittlungen zur Schadenshöhe und zur Brandursache dauern an. Die Kriminalpolizei hat die Ermittlungen aufgenommen. /UR (985)

Das war's mit Golden Time.
Wirklich alles in Deutschland geht in letzer Zeit den Bach runter.
Ich glaube es gibt wirklich nichts mehr zu retten was Prostitution in Deutschland angeht.
Prostitution in Deutschland ist gestorben.?
 
Wel heel erg toevallig trouwens dat deze club net voor de nieuwe lockdown in Duitsland in de fik gaat.
En dat terwijl ze net van plan waren de boel te heropenen?
En dat notabene om half 2 's nachts terwijl daar alles uit staat?
Hmmm.......ik wil niet teveel prijs geven. Hèèèèl misschien een gevalletje opzet?:unsure:;)
 
En daarmee is de laatste hoop weg om enkele koude winterdagen op een aangename manier in de GT door te brengen… ?

Welke club in de omgeving heeft de voorkeur bij andere GT-fans ? De PHG had vroeger een een vrij groot aantal dames rondlopen, maar geen idee hoe de club het Corona debacle overleefd heeft.
 
GT heeft best een groot oppervlak en als het bijna failliet was door de maandenlange sluiting dan is het fijn als de bank betaald en een herbestemmingsplan bij de gemeente ingediend kan worden. Forensisch medewerkers zijn niet dom dus de waarheid staat vast binnenkort in de krant. Hoop dat het geen opzet was en dat GT mooier dan ooit tevoren herrijst, maar vrees dat het over en uit is. Erg jammer en de LR lijkt ook failliet te zijn :(
 
Als je zoiets over wil nemen zal je cash moeten betalen. Een bank wil het niet financieren want "seks is vies"
Je wordt dus bijna gedwongen om gebruik te maken van financiering met crimineel geld en dan ben je aan het witwassen. Als banken gewoon een beetje normaal zouden doen, zou dat bepaalde criminelen flink de wind uit de zeilen kunnen nemen. Maar helaas.....

Doe es normaal. Een bestaande club met enig vermogen kan zoiets prima financieeren.

Zelf bemiddel ik ook in de overname of verkoop van een seksbedrijf in de breedste zin. Ik heb klanten met ruim 8 ton tot hun beschikking.

En daar komt echt geen bank aan te pas, en het is allemaal valide.
 
Wat een ongelofelijke troll is die Hobbele met zijn duimpje omhoog bij de beelden en een lachsmiley bij elke bericht hier. Wat moet je dan een ongelofelijk tragisch leven hebben als je je hierom zit te verkneukelen zeg. Gevalletje geen leven zullen we maar zeggen.

Maar OT dan maar, ik had nog een klein sprankje hoop dat ze open zouden gaan, Oceans als nieuwe eigenaar werd in de wandelgangen gefluisterd en ze wilden niet te veel veranderen aan het concept. Ik heb wel een raar gevoel over deze brand, lijkt op het eerste gezicht een gevalletje verzekeringswerk maar die zullen ook niet gek zijn en alles tot op de bodem uitzoeken.
Of buurtbewoners die wel klaar waren met Sodom en Gomorra in hun achtertuin.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan