Gesprek over 'consent'

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is een lastiger onderwerp. In principe heeft ze wel toestemming gegeven, maar is er onvoldoende afgestemd wat er precies wordt verstaan onder krachttermen. Hij had tevoren kunnen aangeven wat hij onder 'krachttermen' verstaat en tijdens het vrijen even kunnen toetsen of het nog OK was. Dit is eerder een consent ongeluk dat violation. Dat het geen fijne date is geweest, dat is helemaal te snappen.
Hier komen we dicht bij een ander element van "consent": een gegeven toestemming kan op eender welk moment ook weer worden ingetrokken. Dat is niet leuk, maar het kan wel. En dan moet je daar als de andere partij geen vragen bij stellen. Toestemming geven en toestemming intrekken zijn, in juridische taal, discretionaire bevoegdheden. En let op! Net zoals consent impliciet of stilzwijgend kan zijn, kan het intrekken van de toestemming ook door houding of gebaren gebeuren.
 
@Merel
Absoluut mee eens. Hoe vaak ik al niet complimenten heb gehad voor iets wat mij doodnormaal lijkt, zeker als je voor het eerst bij een dame bent.

Het is echt niet moeilijk om vooraf of tijdens het spel te vragen "Mag ik je beffen", "Vind je het goed als ik vinger" etc.

Ik zeg er altijd achteraan "Nee is ook een antwoord en echt geen probleem", omdat sommige dames dat blijkbaar toch lastig vinden om te zeggen.

De date wordt er zoveel beter van. "Ja, lief dat je het vraagt" streelt mijn ego en "Nee, liever niet" ook, omdat ze merkt dat ik me daar dan ook aan hou en niks probeer.

Dus heren: vragen!
 
@Merel
Absoluut mee eens. Hoe vaak ik al niet complimenten heb gehad voor iets wat mij doodnormaal lijkt, zeker als je voor het eerst bij een dame bent.

Het is echt niet moeilijk om vooraf of tijdens het spel te vragen "Mag ik je beffen", "Vind je het goed als ik vinger" etc.

Ik zeg er altijd achteraan "Nee is ook een antwoord en echt geen probleem", omdat sommige dames dat blijkbaar toch lastig vinden om te zeggen.

De date wordt er zoveel beter van. "Ja, lief dat je het vraagt" streelt mijn ego en "Nee, liever niet" ook, omdat ze merkt dat ik me daar dan ook aan hou en niks probeer.

Dus heren: vragen!
Het is niet alleen aangeven aan de dame wat wij graag hebben tijdens een date. Maar ook wat de dames graag aangeven wat je bij hen doet
 
Niks is zo geil als het vragen van consent! Voor de mannen die bang zijn dat je daar mee de sfeer verpest, alles behalve je maakt de sfeer alleen maar 10x beter!

Geld btw ook voor het verzenden van je piemel foto naar een dvp ook daar mag je het vantevoren gewoon even vragen.
... sorry ik weet even niet 100% zeker of dat laatste sarcasme is, stel je het serieus op prijs als mannen je vragen of ze een dickpic mogen sturen?

Verder met het eens hoor, vragen hoort er bij.
 
Elkaars grenzen respecteren is ten allen tijden belangrijk of het nu met een DVP is of in een andere setting. Sex is pas leuk als beiden ervan kunnen genieten én zich veilig voelen bij elkaar. Dit onder het moto: "Alles mag maar niets moet!"
Bij een eerste afspraak met een DVP mag zij me ten allen tijden erop attent maken als ik iets zou doen dat ze niet lekker/leuk vind. (een bepaalde manier aanraken, een zeker standje, te hard/te diep, etc...) Je kent elkaar tenslotte nog niet. Stop ik meteen... geen probleem!
En... als je eenmaal weet wat ze wél lekker vind! Laat het feestje beginnen!
 
Weten jullie nog van dat ex-kamerlid? Ik ben haar naam kwijt, maar zij was vroeger ook DVP. Zij zegt: ik ben al die keren veerkracht want ik deed het nooit uit vrije wil. Alleen maar omdat ze betaalden. Tha, als je daarover gaat doordenken vind ik het wel heel moeilijk, hoor. Ik heb nog nooit het idee gehad dat ik een DVP verkrachtte. Ik heb ze altijd respectvol behandeld, maar ik weet ook dat ze zonder de munten niet met mij gedaan zouden hebben.
Dat is onzin! "Ik deed het nooit uit vrije wil. Alleen omdat ze betaalden"
Als je zonder dwang een bepaalde service aanbied, een akkoord bereikt met een potentiële klant én daarvoor ook geld aanneemt... dat kan dan met een zekere tegenzin zijn, maar dat is dan een verkeerde jobkeuze. Verkrachting is het alvast niet. Als niemand je dwingt nét die betaalde functie aan te nemen... Je kan altijd wel wat anders bedenken zou ik stellen.

Trouwens... ik neem aan dat dat kamerlid ook vergoed werd... dus? Dat was dan niet uit vrije wil, maar alleen omdat ze betaald werd???
 
Dan is loondienst slavernij
Zo voelt het soms wel :ROFLMAO::ROFLMAO:... Maar ik weet dat ik andere keuzes kan maken.

Van dat ex-kamerlid kan ik me een interview herinneren waarin ze vertelt over een zeer traumatische jeugd. Dan word je geleefd door je verleden en maak je keuzes die niet persé goed voor je zijn. Ik hoop van harte dat ze eea heeft kunnen verwerken en dat het haar goed gaat.
 
Iemand die iets meer weet van dit kamerlid? Dit verhaal zegt me niks en als niemand een naam kan herinneren hebben we alleen maar de vage herinneringen van sommige forumleden, en ik ben inmiddels best geïnteresseerd geraakt in dit verhaal.

Ik vind zelfs wel dat ze een punt heeft. Ik word zelf ook altijd verkracht door DVP's. Ik doe het nooit uit vrije wil met ze, maar alleen maar omdat ze me zo opgewonden maken. Zonder die geilheid zou ik het nooit met ze doen, dat mogen jullie best weten, ik ben gewoon een slachtoffer van m'n instincten.

Sarcasme, btw
 
Laatst bewerkt:
Ik denk, zij bedoelt het idd. sarcastisch.
Zij wil geen (ongevraagde) dickpic's krijgen.
ja maar dit ging niet om dickpics zelf, dit gaat om vragen of je dickpics mag sturen :p

Ja dat is zeker serieus. Dan kan ik namelijk nee antwoorden. 🥲

yep snap ik, maar dadelijk gaan mannen dit als open uitnodiging zien om je massaal te vragen of je hun dickpic wil zien :p
 
Ik adverteer als dvp, dit zien mannen als een open uitnodiging om mij massaal hun ongevraagde piemel foto te sturen 🥲

Massaal de vraag krijgen zou ik zeer zeer waarderen!
Dickpics sturen? Doe ik nooit!
Als zij m'n harde erectie wil zien... leuk! Maar dan wel in levende lijve... en met de kleren uit! (of toch ten minste in uitdagende sexy lingerie). Mijn mening!
 
Je hebt niks aan een vergrootglas....Een microscoop is beter
Ik wist dat ik iets verkeerd deed! Thanks, gevonden!

But seriously, ik snap werkelijk niet welke kronkel je in je hoofd maakt van "leuke vrouw" naar "weet je wat, ik stuur een piemel foto" en ik hoor het zo vaak. Wat is de gedachte daar in hemelsnaam achter?
 
Laatst bewerkt:
Dickpics sturen? Doe ik nooit!
Als zij m'n harde erectie wil zien... leuk! Maar dan wel in levende lijve... en met de kleren uit! (of toch ten minste in uitdagende sexy lingerie). Mijn mening!
Als een dame m'n harde erectie wil zien dan kan dat: 100 € voor een setje van 4 foto's. :ROFLMAO:

(Waarom zouden enkel dames geld voor sexy foto's mogen vragen?)
 
Ik wist dat ik iets verkeerd deed! Thanks, gevonden!

But seriously, ik snap werkelijk niet welke kronkel je in je hoofd maakt van "leuke vrouw" naar "weet je wat, ik stuur een piemel foto" en ik hoor het zo vaak. Wat is de gedachte daar in hemelsnaam achter?
Dat snap ik ook niet. In een cafe leg je ook niet direct je leuter op tafel, toch?
 
Ik wist dat ik iets verkeerd deed! Thanks, gevonden!

But seriously, ik snap werkelijk niet welke kronkel je in je hoofd maakt van "leuke vrouw" naar "weet je wat, ik stuur een piemel foto" en ik hoor het zo vaak. Wat is de gedachte daar in hemelsnaam achter?
Het komt over als een hele primitieve actie, dus het zal wel voortkomen uit het overgebleven reptielen gedeelte van het brein. Mannen willen zich voortplanten, willen kansen zoveel mogelijk spreiden en er ook zo min mogelijk tijd aan verdoen. Ik begrijp er ook niets van, maar misschien hebben ze er wel eens succes mee.
 
Als een dame m'n harde erectie wil zien dan kan dat: 100 € voor een setje van 4 foto's. :ROFLMAO:

(Waarom zouden enkel dames geld voor sexy foto's mogen vragen?)
Vraag en aanbod.


Zelf ben ik te oud voor dick pics. Is de generatie na mij. Hoe oud vraag je🤔
Wel... Als ik een dick pic stuur dan doe ik dat met de Post.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.058
Berichten
740.553
Leden
34.111
Nieuwste lid
M26rc
Terug
Bovenaan Onderaan