Gesprek over 'consent'

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het komt over als een hele primitieve actie, dus het zal wel voortkomen uit het overgebleven reptielen gedeelte van het brein. Mannen willen zich voortplanten, willen kansen zoveel mogelijk spreiden en er ook zo min mogelijk tijd aan verdoen. Ik begrijp er ook niets van, maar misschien hebben ze er wel eens succes mee.
Nou... bij mij is dat 'primitieve reptielenbrein' al een hele tijd vervangen door het 'mannelijke geile brein' hoor!
Ik wil me niet (meer) voortplanten... dus gebruik condoom. En... ik wil er liefst zoveel mogelijk tijd aan 'verdoen'! Liefst van al twee uur lusten&driften en plezier en genot! Heerlijk!
 
Nou... bij mij is dat 'primitieve reptielenbrein' al een hele tijd vervangen door het 'mannelijke geile brein' hoor!
Ik wil me niet (meer) voortplanten... dus gebruik condoom. En... ik wil er liefst zoveel mogelijk tijd aan 'verdoen'! Liefst van al twee uur lusten&driften en plezier en genot! Heerlijk!
Mensen hebben de meest onnatuurlijke vorm van seks. Niks daarvan heeft nog te maken met de ooit dierlijk instincten die we hadden. Laten mannen apen hun stijve piemels aan vrouwe apen zien? Nee toch. Dus afschuiven op dierlijk instinct is een smoesje.
Het draait om vernedering en macht. Elke man weet dat geen een vrouw het waardeerd.
"Ik kan jou een gevoel geven waar jij geen controle over hebt met mijn piemel"
 
Niks is zo geil als het vragen van consent! Voor de mannen die bang zijn dat je daar mee de sfeer verpest, alles behalve je maakt de sfeer alleen maar 10x beter!

Geld btw ook voor het verzenden van je piemel foto naar een dvp ook daar mag je het vantevoren gewoon even vragen.
Met alle respect voor Merel haar aanpak, als dat hetgeen is waar ze zich goed bij voelt, moet het gerespecteerd worden.

Voor mij geldt het echter niet.
Als je voor alles eerst consent vraagt, lijkt het voor mij niet meer op echte seks, dan is het werk!
Voor die reden ook dat ik echt kan genieten van nieuwe, onbekende klanten. Het kan alle kanten opgaan, net wat ikzelf spannend en opwindend vind. Ik ben wel mondig en creatief genoeg om mijn grenzen te bewaken!
Een rustige, vaste klant is ook aangenaam en vooral 'gemakkelijk', maar het wordt snel saai als je altijd dezelfde klanten ontvangt.

Dickpics krijg ik trouwens niet! :cry:
 
Met alle respect voor Merel haar aanpak, als dat hetgeen is waar ze zich goed bij voelt, moet het gerespecteerd worden.

Voor mij geldt het echter niet.
Als je voor alles eerst consent vraagt, lijkt het voor mij niet meer op echte seks, dan is het werk!
Consent vragen kun je verweven in het spel en hoeft helemaal niet zo zakelijk te zijn, maar als je het verkeerd aanpakt kan het een moodkiller zijn.

Aan de andere kant: zou jij het nou echt fijn vinden als ik vrijwel uit het niets een vinger in je kont steek? Tuurlijk kun je vervolgens zeggen "Liever niet schat", maar dat is net zo killing voor de sfeer.

Liever dan op een leuke manier vooraf vragen vind ik.
Dickpics krijg ik trouwens niet! :cry:
Hebben? 🤣
 
@ForumLurker

Er zijn zaken die je inderdaad beter vooraf overeenkomt, maar je kan daar ook te ver in gaan. Tijdens het spel zelf vind ik het net een sfeer killer.
Je kan (opnieuw, dit geldt alleen voor mezelf) beter aftasten lijkt me, niet meteen je vinger er in steken maar aanstalten maken en letten op de reactie. Dan hoef je niets te vragen en weet je ook of het gewaardeerd wordt. :)

Om je vragen te beantwoorden:
Toen mijn kont nog geen pijn deed vond ik het echt fijn, ja. 🤣
Hebben? Graag! ;)
 
@Sharon Two in the pink, one in the stink. Maak me gek! 😎

Ok, dus moeten we dan over naar een pre-consent vraag: "Wil je dat ik je vooraf vraag of je iets goed vindt, of doe ik gewoon verder en merk ik vanzelf wel of ik een knal voor mijn kop krijg?" 😄
Je tast voorzichtig af... bijvoorbeeld, je begint met haar kontgaatje te masseren... en let nauwlettend op de reactie. Is die niet meteen duidelijk afwijzend dan fluister je in haar oor: "zal ik verder gaan". Gaat ze meteen van Ja! Ja! dan weet je het ook! Echt niet zo moeilijk hoor!
 
Laatst bewerkt:
Je tast voorzichtig af... bijvoorbeeld, je begint met haar kontgaatje te masseren... en let naulettend op de reactie. Is die niet meteen duidelijk afwijzend dan fluister je in haar oor: "zal ik verder gaan". Gaat ze meteen van Ja! Ja! dan weet je het ook! Echt niet zo moeilijk hoor!
Zo idd, maar dat is voor mij dus consent vragen. Het hoeft echt niet allemaal zwart op wit. Soms hoeft het niet eens met woorden.
 
@Sharon dan bedoelen we pressies het zelfde. Consent vragen en geven kan op heel veel manieren. Altijd gebaseerd op de 2 mensen in de situatie zelf.

Jij wilt dat hij eerst bij jou checkt of het goed zit door te wachten tot jij met je lichaams taal ja hebt gezecht.

Een ander doet het op zijn manier. Maar in elk geval moet er eerst gewacht worden op het antwoord voor dat er actie ondernomen word.
 
@Sharon dan bedoelen we pressies het zelfde. Consent vragen en geven kan op heel veel manieren. Altijd gebaseerd op de 2 mensen in de situatie zelf.

Jij wilt dat hij eerst bij jou checkt of het goed zit door te wachten tot jij met je lichaams taal ja hebt gezecht.

Een ander doet het op zijn manier. Maar in elk geval moet er eerst gewacht worden op het antwoord voor dat er actie ondernomen word.
Zeker weten heb ik mee gemaakt met @Sharon ze voelt aan wat je wilt en ze laat ook voelen wat zij graag wenst
 
Dit is de meest aannemelijke verklaring die ik er al over gehoord heb (y)
Mensen hebben de meest onnatuurlijke vorm van seks. Niks daarvan heeft nog te maken met de ooit dierlijk instincten die we hadden. Laten mannen apen hun stijve piemels aan vrouwe apen zien? Nee toch. Dus afschuiven op dierlijk instinct is een smoesje.
Het draait om vernedering en macht. Elke man weet dat geen een vrouw het waardeerd.
"Ik kan jou een gevoel geven waar jij geen controle over hebt met mijn piemel"
Om advocaat vd duivel te spelen.

Er zijn dieren genoeg die paringrituelen hebben. Pauwen tonen hun veren. Kikkers blazen zich op. Etc.

Los daarvan
... Het gaat om vernedering en macht. Vrouwen kunnen dat niet waarderen?

Ik heb letter vrouwen gehad die vroegen om vernederd te worden. Om machteloos te zijn. Om veerkracht te worden. Gewurgd en geslaan.

Ik heb er zelfs met verzoeken gehad dat zo risky waren dat ik wat twijfelde en ze liet een video opnemen waar ze hun consent ten volle in gaven en papier laten ondertekenen nadien ( wat niet bij notaris is en niet volledig sluitend maar toch wat dekkend.)

Ik zeg niet dat de heren niet wat deftiger kunnen zijn. Ik heb nog nooit een dick pic verstuurd. Maar te zeggen dat vrouwen geen dubbele boodschappen sturen met hun gedrag is fout.

Ze willen een brave gast. Maar neuken de bad boy aan de toog. Ze willen liefde bedrijven. Maar roepen wurg me harder als je ze neukt.

Als je vanilla wilt dan heb je vanilla
Als je chocolade ertussen kletst heb je brokken erin. Zal altijd zo blijven

Ik noem dit Much Ado about nothing.

Morgen stoppen de dick picks en de wolf whistles and cat calls. Geen likes meer op je insta voor je bikini pic. Geen euro's meer op je onlyfans.


Je zal zien hoeveel vrouwen plots crashen zonder de aandacht.

Conclusie. Man en vrouw zijn even grote smerige sletten.

Maar man speelt graag roofdier. En vrouw speelt graag prooi.

En anders wordt er niet gejaagd


Dames moeten eens kijken wat er verkeerd is bij hun


45% vd hetero huwelijken crash

30% vd homo. Huwelijken maar

En 65% van de lesbische huwelijken.

Wie had gedacht dat ambigue gedrag lijkt tot wancommunicatie....

Nogmaals. Advocaat vd duivel.
 
Consent vragen kan inderdaad een beetje ongemakkelijk zijn. Persoonlijk als ik iets wil vraag ik het van te voren via de app dat vindt ik zelf het makkelijkste. Als ik iets niet heb besproken en ik weet dat bijvoorbeeld veel dpv's dat eventueel niet fijn vinden of gewoon niet willen vraag ik het wel altijd even.

Bijvoorbeeld: Vingeren stel ik heb daar zin in, maar ik heb dat niet besproken. Dan leg ik mijn vinger bij haar vagina en vraag ik of dat oke is. Als ze ja zegt dan kunnen we door met de pret en als ze nee zegt dan gaan we gewoon wat anders doen.

Dat gedoe met Ling op de eerste pagina van dit topic, daar geef ik het nzc forum volledig de schuld van. Er staat daar ongeveer een handleiding hoe je Ling zonder condoom kunt neuken. Doet mij erg denken aan die banga lijstjes waar je een paar jaar geleden wat over hoorden op het nieuws. Ik vindt dat de forumleiding (van het nzc forum) daar wel even een bezoekje van oom agent mag krijgen.
 
(oh ik heb verder geen uitgesproken mening over Ruud Vormer hoor, was gewoon een connectie tussen Club Brugge en Rotterdam die ik zag)

Die Karina Content blijft nu ook een beetje door m'n hoofd malen. Ik heb de uitspraak verder niet kunnen terugvinden maar hier wordt dus beweerd dat ze zei dat ze iedere keer dat ze seks voor geld had, ze eigenlijk verkracht werd. Lijkt me als gezellig je een voormalige cliënt van haar bent en je moet uit de media vernemen dat je beschuldigd wordt van verkrachting...
 
Laatst bewerkt:
@Merel
Absoluut mee eens. Hoe vaak ik al niet complimenten heb gehad voor iets wat mij doodnormaal lijkt, zeker als je voor het eerst bij een dame bent.

Het is echt niet moeilijk om vooraf of tijdens het spel te vragen "Mag ik je beffen", "Vind je het goed als ik vinger" etc.

Ik zeg er altijd achteraan "Nee is ook een antwoord en echt geen probleem", omdat sommige dames dat blijkbaar toch lastig vinden om te zeggen.

De date wordt er zoveel beter van. "Ja, lief dat je het vraagt" streelt mijn ego en "Nee, liever niet" ook, omdat ze merkt dat ik me daar dan ook aan hou en niks probeer.

Dus heren: vragen!
Ben het volledig met je eens @ForumLurker . Ook ik luister liever even of het ok is voor de dame ,ook als het zelfs niet de eerste keer is dat we bepaalde handelingen doen. Een vagina kan dermate geïrriteerd zijn dat vinger en bvb niet ech goed aanvoelt ,dus zal ik meestal wel eens vragen of het ok is. Als je echter een helpende hand krijgt en ze vraagt zelf om twee vingertjes hoef je die extra bevestiging niet te vragen. Nzc nog nooit gevraagd. Wel al een keer voor gehad dat we vaststelden nadien dat het condoom gescheurd was door te geweldig te zijn. Ook al eens voor gehad dat m'n lul wat minder stevig was en het condoom eraf schoof maar dat had ik gelijk door en zie het ook tegen de dame. Die was helemaal in de wolken met het feitvdatbik het voelde en er haar attent op maakte. Maar ook al meegemaakt dat de dame zo geil was en ze zelf aangaf om hem er zo te willen in schuiven. Vermeld dat we dit niet gingen doen en was ze ook uitermate tevreden mee. Het zit hem allemaal in de mate van respect dat je voor elkaar opbrengt en dat vanaf moment 0 . Nooit neergekeken op de dames die dit werk doen,in tegendeel. Heb er ook maar een viertal vaste sinds geruime tijd en daar mag ik altijd terug langskomen. sommige daarvan zijn ook echt goede maatjes geworden maar nooit de intentie gehad om daar bewust (mis)gebruik van te maken. Onbewust loopt een date hierdoor soms wel wat langer dan gepland, maar als de dame aangeeft dat het tijd is vertrek ik ook zonder tegenspruttelen ook al zit er soms nog een Tweede ontlading aan te komen. Die is dan voor thuis uit het vuistje met goede herinnering op voorbije afspraak.
 
Dickpics sturen? Doe ik nooit!
Als zij m'n harde erectie wil zien... leuk! Maar dan wel in levende lijve... en met de kleren uit! (of toch ten minste in uitdagende sexy lingerie). Mijn mening!
Volledig mee eens. Begrijp trouwens niet goed wat voor gevoel dit oproept bij mensen die dit doen. Heb zelfs nog nooit een foto genomen van mijn piemel . Het enige wat ik doe is mijn bril op zetten om mezelf ervan te overtuigen dat ie best groot genoeg is.😂😂😂😂😂
 
Mensen hebben de meest onnatuurlijke vorm van seks. Niks daarvan heeft nog te maken met de ooit dierlijk instincten die we hadden. Laten mannen apen hun stijve piemels aan vrouwe apen zien? Nee toch. Dus afschuiven op dierlijk instinct is een smoesje.
Het draait om vernedering en macht. Elke man weet dat geen een vrouw het waardeerd.
"Ik kan jou een gevoel geven waar jij geen controle over hebt met mijn piemel"

Wat je zegt klopt grotendeels wel, en onze vorm van seks is absoluut de meest onnatuurlijke van het hele dierenrijk, maar daar zitten nog steeds dierlijke oerinstincten achter.

Een hoop van onze seksuele driften en voorkeuren hebben nog altijd verband met de voortplanting. Dat zorgt ook dat wij (en andere dieren) als soort overleven. We hebben graag seks, daardoor planten we ons voort, daardoor sterven we niet uit. Mannen vallen gemiddeld op vrouwen met brede heupen en volle borsten, en sja, met brede heupen kan je beter kinderen baren, en met volle borsten kan je ze beter voeden. Bij mannen word een gespierde bouw als sexy gezien, en daarmee kan je juist het nest beschermen.

Zelfs mannen/vrouwen die helemaal geen kinderen willen zullen nog vallen op deze stereotypes (dat geldt voor mij in elk geval wel).

En sja ook in het dierenrijk zijn er soorten die voordeel halen uit een grote penis, kijk maar hier https://www.theguardian.com/science/2004/apr/08/science.research .

En wat je zegt over vernedering/macht, dat kan wel juist zijn hoor, maar ook in het dierenrijk zie je voorbeelden waar het mannetje zijn dominantie over het vrouwtje wilt tonen.

En even voor alle duidelijkheid ik wil het niet goedpraten hoor. Ik heb nog nooit ook maar 1 seconde overwogen een foto van mijn penis te delen met wie dan ook.
 
Laatst bewerkt:
@Roba dat brede heupen beter zijn voor kinderen baren is een fabeltje. Vind het lastig om uit te leggen zonder handgebaren te kunnen gebruiken. Maar je moet de bekken zien als 2 platen platen. Steken deze aan de onderkant meer uit. Oftewel brede heupen. Dan zijn ze aan be bovenkant juist smaller en heb je een minder brede doorgang voor een kind.
Smalle heupen. Waneer de bekken dus meer als parallele lijnen tegen over elkaar staan. zijn dus ideaaler voor het baren van kinderen.
En de grote van boste heeft zo ver ik weet niks te maken met de hoeveelheid of kwaliteit van de melk. Wat een borst groot maakt is de de hoeveelheid vet die er inzit.
De klieren die melk produceren hebben niet zo veel te maken met de grote van een borst.

Dit zijn allemaal dingen die later bedacht/verzonnen zijn. Niet dingen die we als dieren met onze dieren instincten wisten.
 
Begrijp trouwens niet goed wat voor gevoel dit oproept bij mensen die dit doen. Heb zelfs nog nooit een foto genomen van mijn piemel .
Wel uhm ... hij is niet zo groot en werkt niet altijd mee, maar als ie het wel doet dan vind ik 'm zonder sarcasme het mooiste onderdeel van mijn lichaam 😳 . Kan echt wel opgewonden raken van mijn derde duim (just me zeker?), dus tot zover volg ik het wel dat het voor jezelf geil kan zijn.

Maar om nou te veronderstellen dat anderen dat dan ook worden? Nee, zeker niet. Misschien ontbreekt dat laatste stukje besef bij de dickpicers. Die hebben dan vermoedelijk iets teveel bloed op de verkeerde plek zitten, waardoor ze niet meer helder na kunnen denken? Heb ik met mijn formaat ook weer geen last van. 😅

Zo, dat was het hoofdstuk "ik ben weer eens te openhartig" voor vandaag 😄
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.435
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan