Getrouwd of single ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Getrouwd of single ?

  • Getrouwd / samenwonend

    Stemmen: 73 42,9%
  • Single

    Stemmen: 88 51,8%
  • LAT -relatie

    Stemmen: 4 2,4%
  • Anders..

    Stemmen: 7 4,1%

  • Totaal aantal stemmers
    170
Getrouwd (gebonden) en partner weet ook van alles wat ik doe. Hij heeft ook de vrijheid te wandelen, scharrelen etc.

Ik deel zeker geen persoonlijke details van klanten of sappige details van afspraken met mijn partner.

Lol.. die van mij wil niets horen over mijn werk, alleen of ik niet voor Jan l*l naar Haarlem ben geweest 😁

Cor wil niet wandelen, omdat hij liever zn geld aan blijvende dingen wil uitgeven. Dat is een voordeel v een partner met andere (dure) hobby's 😉 én dat hij teveel weet over het 'wereldje'.
Buiten dat... vindt hij het niet leuk om hetzelfde geld uit te geven wat ik verdien aan een ander grietje. Hij ziet mijn werk echt als werk.

Maar dat jij het zo doet, prima toch! 🙂
 
Even googlen naar 'welke mensen bezoeken sekswerkers' leverde dit artikeltje op: https://www.nemokennislink.nl/publicaties/hoeren-rozen-en-cijfers/.
Lijkt eerder giswerk dan echt onderzoek.
Volgens dit artikel gaan ongeveer 300,000 mannen naar een prostituee.

Volgens deze pagina zijn er rond 8,7 miljoen mannen in NL. Min de leeftijdsgroepen die te jong of te oud zijn voor het wandelen, heb je rond (8,7 - 1,5 of 1,7 mil) 7 tot 7,2 mil potentiële wandelaars. 300,000 van 7 miljoen is zeker geen meerderheid van de mannen alhoewel sommige mannen een oneerlijk of onduidelijk antwoord zullen geven tijdens zo'n enquête. Het patroon zal vergelijkbaar zijn met een onderzoek waar vrouwen zijn gevraagd voor hun hoeveelheid sekspartners. De meeste vrouwen zullen bescheidener willen worden met hun antwoord.
 
Wat ik me altijd heb afgevraagd voor de heren die gebonden/getrouwd zijn en waarvan de partner niet weet dat ze een DVP bezoeken. Wat als je een SOA oploopt na 10 jaar huwelijk? Hoe verklaren ze dit want het lijkt alsof ze allemaal pzc kiezen zonder stress. Misschien iemand die weet waarom ze hier zo luchtig om kunnen doen terwijl ze getrouwd zijn?

Alvast bedankt
 
Wat ik me altijd heb afgevraagd voor de heren die gebonden/getrouwd zijn en waarvan de partner niet weet dat ze een DVP bezoeken. Wat als je een SOA oploopt na 10 jaar huwelijk? Hoe verklaren ze dit want het lijkt alsof ze allemaal pzc kiezen zonder stress. Misschien iemand die weet waarom ze hier zo luchtig om kunnen doen terwijl ze getrouwd zijn?

Alvast bedankt
Een soa oplopen als je vrouw het wel weet is even ongemakkelijk hoor. 2jaar geleden meegemaakt. Kan je samen een spuit laten zetten. Toffe sfeer 😂
 
Samenwonend met plus dochter ,partner werk zowel dag als nachtdienst ik niet meer ,dus wandel plezier zowel dag als nacht voor mij ,weet van mijn wandelplezier ,maar vraagt wel aan mij wanneer ik het ga doen ,zodat ze weet of ik dan zin heb in haar ! Nog nooit probleem daarover gehad ,zijn nu meer dan tien jaar samen .
 
Meerderheid is niet single. Op de daguren krijg je altijd de gebonden heren, in de avond vaak de vrijgezellen.
Meesten van mijn vroegere favorieten werkten overdag dus dat de getrouwde of samenwonende degenen zijn die overdag komen klopt niet helemaal. En 1 van mijn favorieten was zo'n beetje de meest besproken die en gerecenseerde van hookers. Stond letterlijk een rij en daar zaten ook singles tussen.
 
Heel mijn leven single, anderhalf jaar geleden beginnen wandelen. Direct bij een topdame terechr gekomen. Heel sporadisch eens iemand anders bezocht, maar kijk toch steeds het hardst uit naar een afspraak met die eerste.
Zo ben ik 6j geleden mijn vaste dame tegengekomen en altijd tot op heden haar blijven bezoeken. 2 keer bij iemand anders geweest maar dan ook nog in haar privé huis 1keer omdat de goesting te hoog was en ze die dag niet werkzaam was en 1 keer omdat ze toen op vakantie was. En dat was ook nog in het begin dat ik haar had ontdekt nadien enkel nog met haar afgesproken.
 
Interessant. Is dat jouw vermoeden of is daar onderzoek naar gedaan? Mijn vermoeden is dat veel mannen (een grote minderheid) eenmalig of een paar keer in hun leven een sekswerker zal hebben bezocht. Ik ben benieuwd of daar überhaupt cijfers over bestaan en hoe betrouwbaar die zijn.
Ik heb daar door de jaren heen verschillende onderzoeken over gelezen. Vraag me niet meer waar, wat of hoe, want dat weet ik allang niet meer en ik heb ze niet bewaard; je zult het dus van me moeten aannemen. De trend van deze onderzoeken (middels representatieve, steeksproefgewijze en -belangrijk- anonieme enquetes) was dat ongeveer 10 tot 15% van de mannen tenminste één keer een prostituee hebben bezocht. Met als uitschieter herinner ik mij een enquete waaruit 20% voortkwam, dus 1 op de 5.

Dat vind ik al een heel groot aantal. Ik snap wandelaars dan ook niet zo goed die bij hoog en laag vol willen houden dat iederéén het doet. Er zijn genoeg mannen die: a) er niet voor willen betalen, want ze komen toch al genoeg aan hun trekken, b) het 'beneden hen' vinden en een lage dunk hebben van prostitutie, c) niet durven omdat ze bang zijn voor de gevolgen, bijv betrapt worden of bang voor een soa, d) principiële bezwaren hebben tegen prostitutie, bijv denken dat alles gedwongen is etc. Maar als je veel in een omgeving bent met gelijkgestemden zoals dit forum, wil je dat alles nog wel eens vergeten.
 
Dan geloof je het toch niet Patrick 🤷‍♀️Meerderheid is toch niet iedereen?

Snap überhaupt al nooit waarom iedereen altijd alles maar moet weten, zit 0 meerwaarde aan.

Ga gewoon v bil en weer door..

Sekswerkers interesseert het toch ook niets hoe iemand z'n werk doet, waar, waarom en hoeveel dat opleverd.
 
Ik heb daar door de jaren heen verschillende onderzoeken over gelezen. Vraag me niet meer waar, wat of hoe, want dat weet ik allang niet meer en ik heb ze niet bewaard; je zult het dus van me moeten aannemen. De trend van deze onderzoeken (middels representatieve, steeksproefgewijze en -belangrijk- anonieme enquetes) was dat ongeveer 10 tot 15% van de mannen tenminste één keer een prostituee hebben bezocht. Met als uitschieter herinner ik mij een enquete waaruit 20% voortkwam, dus 1 op de 5.

Dat vind ik al een heel groot aantal. Ik snap wandelaars dan ook niet zo goed die bij hoog en laag vol willen houden dat iederéén het doet. Er zijn genoeg mannen die: a) er niet voor willen betalen, want ze komen toch al genoeg aan hun trekken, b) het 'beneden hen' vinden en een lage dunk hebben van prostitutie, c) niet durven omdat ze bang zijn voor de gevolgen, bijv betrapt worden of bang voor een soa, d) principiële bezwaren hebben tegen prostitutie, bijv denken dat alles gedwongen is etc. Maar als je veel in een omgeving bent met gelijkgestemden zoals dit forum, wil je dat alles nog wel eens vergeten.

Ik heb daar door de jaren heen verschillende onderzoeken over gelezen. Vraag me niet meer waar, wat of hoe, want dat weet ik allang niet meer en ik heb ze niet bewaard; je zult het dus van me moeten aannemen. De trend van deze onderzoeken (middels representatieve, steeksproefgewijze en -belangrijk- anonieme enquetes) was dat ongeveer 10 tot 15% van de mannen tenminste één keer een prostituee hebben bezocht. Met als uitschieter herinner ik mij een enquete waaruit 20% voortkwam, dus 1 op de 5.

Dat vind ik al een heel groot aantal. Ik snap wandelaars dan ook niet zo goed die bij hoog en laag vol willen houden dat iederéén het doet. Er zijn genoeg mannen die: a) er niet voor willen betalen, want ze komen toch al genoeg aan hun trekken, b) het 'beneden hen' vinden en een lage dunk hebben van prostitutie, c) niet durven omdat ze bang zijn voor de gevolgen, bijv betrapt worden of bang voor een soa, d) principiële bezwaren hebben tegen prostitutie, bijv denken dat alles gedwongen is etc. Maar als je veel in een omgeving bent met gelijkgestemden zoals dit forum, wil je dat alles nog wel eens vergeten.
Klopt wel. We zitten hier in een bubbel.
Je zou haast het idee krijgen als je hier veel zit zoals bv ik dat dat prostitutie bezoek normaal is.
Zo wordt het over het algemeen niet gezien.
Maatschappelijk niet echt geaccepteerd. Is ook niet iets wat je als je hobby op je CV zet.
Toch iets waar we ons voor schamen?
 
Dan geloof je het toch niet Patrick 🤷‍♀️Meerderheid is toch niet iedereen?

Snap überhaupt al nooit waarom iedereen altijd alles maar moet weten, zit 0 meerwaarde aan.

Ga gewoon v bil en weer door..

Sekswerkers interesseert het toch ook niets hoe iemand z'n werk doet, waar, waarom en hoeveel dat opleverd.
Bij jou zal dat zo zijn maar dat wil niet zeggen dat het zo is.
Ben overigens vaak zat gevraagd wat voor werk ik doe en hoeveel dat oplevert.
Zijn er blijkbaar bij die dat wel intereseerd.
 
Klopt wel. We zitten hier in een bubbel.
Je zou haast het idee krijgen als je hier veel zit zoals bv ik dat dat prostitutie bezoek normaal is.
Zo wordt het over het algemeen niet gezien.
Maatschappelijk niet echt geaccepteerd. Is ook niet iets wat je als je hobby op je CV zet.
Toch iets waar we ons voor schamen?
Ik schaam me er alleszins niet voor oh ja ik schaam me nergens voor. Zou begot niet weten waarom je je ervoor zou moeten schamen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan