Gevoel na bezoek dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat een vrouw itt tot een man, voor het geven van sex altijd wel iets terug wil hebben. Of een relatie of jouw steun, bescherming, of een luisterend oor, of geld. Of een combinatie. Gedoe ontstaat als de een iets anders verwacht dan de andere. Bij betalen van een DVP is het meteen duidelijk, en na de sex een clean break.
 
In het verleden voelde ik me vaak kortstondig opgewekt en blij waarna al snel een wat neerslachtig gevoel kreeg. De leegte na het bezoek ontstond door het besef dat ik eigenlijk naar iets anders op zoek was dan alleen maar klaarkomen. Vanaf dat moment doe ik geen vluggertjes meer en boek voor minimaal een uur. Ik wil een relaxed gevoel krijgen en houden na een bezoek en in een uur is dat meestal te realiseren.
Verder weet ik inmiddels prima wat ik wil en dat is een GFE met tongzoenen. Voor de rest plan ik nooit veel en laat ik me verrassen. De ene keer is dat succesvoller dan de andere keer maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik nooit meer neerslachtig ben na een bezoek.
Er gaat echter niets boven een echte (sex)relatie hoe goed een DVP ook haar best doet.
 
@Deug-genietje Ik heb het niet puur over relaties waarin het bar en boos is. Verre van. Maar als jij denkt dat zoals jij het noemt "... balen dat je niet 's middags als je zin hebt je meisje kan bespringen ..." realiteit is, dan ga je ook bedrogen uitkomen. Ja, in de eerste paar weken of als je geluk hebt maanden kun je niet van elkaar afblijven, maar je partner is geen object wat je zomaar even kan "bespringen". Dat jij geil bent wil niet zeggen dat zij dat dan ook is, of altijd maar zin heeft om die knop om te zetten om jou een plezier te doen. Daar komt wel wat meer bij kijken dan dat en dat maakt het omslachtiger dan op het moment dat jij geil bent een DVP bezoeken.

@Ebonylover Die leegte die jij beschrijft herken ik wel en ook precies daarom ga ik ook altijd minstens een uur. Het niet vullen van het werkelijke lege gevoel ligt volledig aan mezelf en verwijt ik ook niemand anders,. Heeft er ook mee te maken dat ik ook weet dat het vullen van die leegte niet alleen maar positieve dingen met zich mee zal brengen en ik niet de bereidheid heb om de negatieve kanten er bij te nemen. Daarvoor ben ik te gehecht geraakt aan mijn huidige leven en hou ik me graag vast aan de huidige status quo. Dus dan maar in hetzelfde vaarwater blijven ronddobberen voorlopig.
 
Laatst bewerkt:
Nooit spijt gehad. Zo ongelooflijk iets, zelfs bij een matig geslaagd bezoekje, om een medemens zo dichtbij en kwetsbaar te hebben mogen aanschouwen. Mooie herinneringen. Ook grappige momenten waarbij ik steeds weer in de lach schiet als ik eraan terugdenk. Ik hoop dat het hen allen goed gaat.
Ja, zo'n gevoel heb ik er ook meer en meer bij. Elke date is een ontdekkingstocht. Zelfs als de seks tegenviel maar de persoon was boeiend, keer ik met een voldaan gevoel terug naar huis. Die enkele keer dat alles tegenvalt (seks + afgesloten persoon) moeten we er maar bij nemen, risico van het vak...
 
Ja, zo'n gevoel heb ik er ook meer en meer bij. Elke date is een ontdekkingstocht. Zelfs als de seks tegenviel maar de persoon was boeiend, keer ik met een voldaan gevoel terug naar huis. Die enkele keer dat alles tegenvalt (seks + afgesloten persoon) moeten we er maar bij nemen, risico van het vak...
Zo is het. Als je in een restaurant gaat eten, dan kan het ook een keer tegenvallen.
 
Die enkele keer dat alles tegenvalt (seks + afgesloten persoon) moeten we er maar bij nemen, risico van het vak...
En zelfs dat kan onvergetelijk zijn. Een kleine bleke onhandige dikkerd in een jaren-zeventig kantoortje van een leegstaand bedrijfspand, twee jaren-zeventig 'massief eiken' banken tegen elkaar aangeschoven met een lakentje erover als soort van bed, uitgezakte zit/ligkussens waardoor een stuk hout uitstak en ik een kleine maar zeer irritante splinter in mijn balzak opliep... het was alsof ik in een Tatort set was terechtgekomen en ik had zoiets geks toch ook voor geen goud willen missen. Bij de KvK stond ze ingeschreven als circus artiest als ik het mij wel herinner ;-) Onbetaalbaar leuke totale mislukking.
 
Omslachtig? Als ik mijn vrienden hoor die wel een relatie hebben of via "normale" wegen seks zoeken, dan is dat pas omslachtig. Partner die nooit zin heeft of zelden wanneer jij wel zin hebt. Het meisje wat je thuis hebt zitten zo maar even bespringen? Zet dat maar uit je hoofd. Of een hele avond in de kroeg hangen, allerlei dames aanspreken, veel afwijzingen, veel drankjes uitdelen. Etc. Etc. Wij wandelaars? Even een belletje en er op af. Alleen je financiën kunnen je tegenhouden, maar verder zo veel eenvoudiger.
Dit is wel waar, @ForumLurker Aan de ene kant voelt het misschien rot dat je moet betalen om te kunnen krijgen maar aan de andere kant, te kust en te keur. Je appt, gaat, betaalt, komt klaar en wegwezen. Als je de kroeg in moet of via Tinder iets vinden is dat best een klus en als het dan al lukt, krijg je ook niet altijd wat je wilt. Ik zit op dit moment heel erg te dubben om een relatie aan te gaan of verder te wandelen. Wel moet ik zeggen dat je in het buitenland stukken meer krijgt voor minder maar ja, we komen hier niet meer weg lijkt wel. En ik vraag me af hoe lang de wereld nog zit met de corona-ellende. Alleen dat neuken met mondkapje op vind ik drie keer niks. Soms zie ik wel filmpjes vanuit Azië. Die prostituees daar doen dat bijna allemaal.
 
Er zullen heus zulke relaties zijn, waarin er geen seks meer is en geen affectie. Dat zijn dan slechte relaties. Dat ligt dan aan de personen in die relatie, niet aan het instituut 'relatie' op zich. Als een relatie je die dingen niet meer geeft, moet je het uitmaken. Maar niet net doen alsof gelukkige relaties met regelmatige/frequente seks niet voorkomen, en alsof een uur reizen om een gok te nemen of een vrouw die je niet kent wel net zo leuk is als op de foto, en wel waar geeft voor je geld in 'klik' en service, eenvoudiger en minder omslachtig is. Dat is belachelijk.
Ja, maar dat klinkt wel makkelijk. Ga maar is scheiden. Ik heb het allemaal gehad en werd de eerste jaren kaal geplukt. Arremoe! Ik ben daar na jaren eindelijk uit aan het kruipen met me dubbel modaal. Het klinkt allemaal makkerlijker dan het is hoor.
 
Hoe zo zou je een relatie zonder regelmatige sex moeten uitmaken? Er zijn heus wel andere zaken waarom je bij elkaar zou willen blijven en soms zijn er ook (medische) redenen waarom sex minder of afwezig is. Scheiden is inderdaad een dure zaak en neuken kun je ook buiten de deur. Zolang de genegenheid en wederzijds respect er nog is, kan een relatie veel hebben.
 
Misschien dat ik mij wat sterk uit druk, met mij rot voelen, na het bezoek van een betaatde date. Het is meer dat er iets aan mij knaagt, hoewel ik dat vroeger minder niet echt had,

Een maand geleden ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis met een infectie, daar was ik net, aan op tijd bij, volgens de artsen heb ik geluk gehad. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen.

Dit heeft mij ook een beetje veranderd hoe ik tegen bepaalde dingen aan kijk. Met name dat ik toch wel merkte dat na een aantal jaar geen vaste relatie gehad te hebben, en een moeilijke scheiding achter de rug gehad te hebben, tot de conclussie kwam dat ik mij eenzaam voelde, niet in de zin dat ik geen mensen om met heen hebt zoals vrienden of familie, maar meer dat ik op de belangrijke momenten alleen bent. Voor de sex kan je best naar een dame van plezier gaan, en dan kan best spetterend zijn, maar het kan ook een leeg gevoel geven.

Bovendien merk ik toch dat onze hobby iets is, wat je anoniem en enigzins stiekem doet,
Ik wil je even laten weten dat ik respect heb voor je openhartigheid. Ik hoop dat je het geluk vindt dat je zoekt (en in de tussentijd onbekommerd kunt genieten van betaalde dates).
 
Ja, maar dat klinkt wel makkelijk. Ga maar is scheiden. Ik heb het allemaal gehad en werd de eerste jaren kaal geplukt. Arremoe! Ik ben daar na jaren eindelijk uit aan het kruipen met me dubbel modaal. Het klinkt allemaal makkerlijker dan het is hoor.
Er kan veel pech bij komen. Ik heb het destijds erg getroffen met mijn ex die na verloop van tijd zelf voorstelde de alimentatie versneld af te bouwen.
Het 'wandelen' heeft me vorig jaar wel ervoor behoed dat ik al te snel in een nieuwe relatie zou springen, gedreven door verlangen. Een goed deel van dat verlangen naar knusse intimiteit kon ik voor mezelf organiseren en de dvp's gingen me ook nauwelijks appen of ik weer / vaker kwam etc. dus ik behield mijn vrijheid en bleef vrij tot ik uit mijzelf hoteldebotel blij werd in een nieuwe relatie.
 
Ik had vandaag een ervaring, jongens. Dat zal ik nooit begrijpen. Een leuke, jonge Chinese masseuse gaf mij een lekkere massage keurig met de deur op een kier en trok mij daarna heerlijk af, terwijl haar (veel oudere) kerel in de wachtruimte zat. Terwijl ik lag klaar te komen hoorde ik hem een paar meter van me af zitten kuchen.

Sommige dingen zal ik wel nooit begrijpen denk ik. Dus hoe voelde ik me daarna? Stomverbaasd. Oh, en voor de record: er moest wel weer een Turkse pizza en kapsalon achteraan :D
 
Ik had vandaag een ervaring, jongens. Dat zal ik nooit begrijpen. Een leuke, jonge Chinese masseuse gaf mij een lekkere massage keurig met de deur op een kier en trok mij daarna heerlijk af, terwijl haar (veel oudere) kerel in de wachtruimte zat. Terwijl ik lag klaar te komen hoorde ik hem een paar meter van me af zitten kuchen.

Sommige dingen zal ik wel nooit begrijpen denk ik. Dus hoe voelde ik me daarna? Stomverbaasd. Oh, en voor de record: er moest wel weer een Turkse pizza en kapsalon achteraan :D
wil je dit adresje delen mits in de kop van nh anders is het te ver voor mij
 
Voel me normaliter zoals bij binnenkomst. Goed, vrolijk en opgewekt.

Een keer wist de dame in kwestie mij een ongekend orgasme te bezorgen. Ik schreef in mijn recensie dat ik er van stond te kijken
dat ik het condoom niet van mijn pik spoot. Ik stond in de lift naar beneden en had nog een boner zo geil was ik, nu vraag je je af
waarom ik niet een uurtje heb bijgeboekt; ik neem nooit meer cash mee dan de dvp vraagt voor de betreffende sessie.
 
Mijn idee..
In het begin dacht ik ook zo nog wel eens..
Mijn vader en moeder zouden het ook nooit goedkeuren.. In hun generatie was sex ook niet meer dan een getrouwd stel dat 1x in de 14 dagen op vrijdagavond onder de dekens 10 minuten wat deed.
Hoerenlopers waren vieze ventjes die op vieze wijven kropen.
Nja.. Tijden zijn veranderd..
Als ik af en toe first hand hoor van gastjes voor in de 20 hoe meiden en jongens tegenwoordig met elkaar omgaan?
Met dat Tik Tok en Tinder?.. En weet ik veel nog meer
Nou dan schaam ik me niks als ik soms bovenop een Roemeense van 22 zit..
En dat ik er voor moet betalen..
Is niks laags aan..
 
Spijt na het wandelen heb ik alleen maar als de dame tegenviel. Vroeger in het begin van mijn wandelen had ik ook een soort van schaamte/leegte dat ik dit deed. Ik beperkte het tot twee maal per jaar.
Nu vind ik het normaal en ga ik om de anderhalve maand ongeveer.
Ik vind het fantastisch dat dit kan, zolang de dame het uit vrije wil doet uiteraard.
Het bespaart heel veel gezever, is goed om te ontspannen, de gezondheid. Een perfect zakelijke deal zoals naar de kapper gaan. Je hoeft jezelf niet heruit te vinden of te bewijzen. Er is geen competitie, je wordt niet aan het lijntje gehouden of uitgespeeld tegen andere mannen, en je hebt geen roddels achteraf.
 
Herken veel van wat hier al gezegd is. Eerste DVP 220 euro afgerekend in een club. Was best goed maar dacht: Dan gaat het hem niet vaak worden voor die prijs! Gezorgd dat ik mij beter verdiepte in de recensies en een paar heel leuke dames geboekt in Nederland voor 150 euro p/u inclusief anaal. 1 DVP had sterk wisselde recensies (Sanne Hemels meisje , nog een rechtzaak over gevoerd...), pooier zat gewoon in de donkere kamer ernaast maar ik was zo geil als een pad en had haar nog langs de A2 tegen een lantaarnpaal kunnen nemen. Daarna de loophuizen in Duitsland, waar ik op het Vulkan forum zo veel mensen goed ken dat ik de laatste jaren maar hoefde te piepen of er kwam een privebericht met tips. Collega's die redelijk dezelfde smaak hebben. Leeftijd 24~38, strak in vel, mooie kleine borsten, slank of skinny, petite (makkelijk met optillen), lang haar, moeten lekker zoenen en optie anaal een pre. Goede service met alle gangbare dingen inclusief voor 70 euro een half uur of dubbele een uur. Op de Vulkan de eerste avond 110 euro in 15 minuten stukgeslagen. Zag het als leergeld en had geen spijt, maar dankzij mijn forumvrienden geen zeperd meer gehad. Kende altijd de afzetters. Laatste tijd weinig aanbod, maar prima service ontvangen, ook als de dame als wisselvallig bekend staat.

Nooit echt spijt gehad als ik naar huis rijdt, bij de dure leergeld hoer had ik voor ik thuis was al een geinige recensie bedacht. Die is hard aangekomen en ze kon gewoon lekker oprotten omdat ze bijna niet meer geboekt werd. Is ook mijn enige harde recensie ooit! Pasgeleden een dame geboekt die 3 maanden daarvoor bevalen was. Mijn jongeheer is dik en kon niet lekker doorstoten. Ze heeft met handen en mond een zodanig voorspel geboden dat het met doggies snel bekeken was. Hele lieve dame die ik al jaren wilde boeken. Positieve recensie geschreven en laatste keer dat ik langsliep wist ze te melden dat ze weer belastbaar was. Vind het belangrijk om een band op te bouwen met een DVP, zocht ook altijd een hoog GFE gehalte. Niks is slechter als haast als je lekkere date wil hebben. Nooit korter geboekt als 30 min. Een stuk kaas of wijn kan ik best in een minuut beoordelen, maar ik ga niet 20 min een DVP testen. ALs een dame het spel goed kan opbouwen komt ze in aanmerking voor een langere boeking van een uur.

Zelf heb ik gezien mijn leeftijd voldoende aan max. 3x seks per week, maar omdat betaalde liefde niet echt bevalt vond ik meestal eens per 3~6 weken genoeg. Met corona vooral minder gaan wandelen omdat de zucht naar GFE steeds sterker werd. Had ook te maken dat thuiswerken met een liefdeloos huwelijk geen goed effect heeft op de hormonen. Reed vroeger van mijn werk in de Randstad graag op de terugweg even door NRW en landde meestal op de Vulkan. Spijt komt bij mij doorgaans na 3 dagen als merk dat ik al weer geil ben. Dan is het te duur, maar als het weken bevredigd en ik er nog over droom was het het top. Met Kerst ook altijd meer behoefte. Toen een keer 4 dagen op een rij gegaan en op dag 4 de redding omdat mijn favoriet beschikbaar was.
 
In het verleden voelde ik me vaak kortstondig opgewekt en blij waarna al snel een wat neerslachtig gevoel kreeg. De leegte na het bezoek ontstond door het besef dat ik eigenlijk naar iets anders op zoek was dan alleen maar klaarkomen. Vanaf dat moment doe ik geen vluggertjes meer en boek voor minimaal een uur. Ik wil een relaxed gevoel krijgen en houden na een bezoek en in een uur is dat meestal te realiseren. Verder weet ik inmiddels prima wat ik wil en dat is een GFE met tongzoenen.

Dit is echt super herkenbaar man! Voor mij was het alleen de andere kant op; ik begon 'gwn' met uurtjes, maar paar x meegemaakt dat dames het na bijv. 30m/klaarkomen wel best vonden; pretty much klaar met interactie/leuk doen/opgeilen, maar trouwens ook wel gehad dat als we in die tussentijd of vooraf niet ff klik/babbeltje/leuk doen/etc dat ik zelf tijdens de 2e ronde er niet echt lekker inzat/kwam. Shit happens, kunnen niet allemaal top dates zijn natuurlijk.

Toen kwamen die eerste prijsveranderingen pre-corona toen 150,- pu de standaard werd. Weet nog toen ik vaker begon te lopen was dat aanvankelijk de prijs van de volop gereviewde toppertjes, maar inmiddels rekend elke amateur, zeekoe, vissegraad, crackhead of oma dat maakt echt niet uit lol en wandelbroeders werken lekker mee dus nu is het natuurlijk nog vele malen erger geworden. Ging 2-3 jaar terug ook geregeld 2-3x id week, nu haal ik dat niet eens per maand maar genoeg aan.

Anyway, heb ff geprobeerd 30-45m dates maar dat is het gwn niet voor mij; zeker die 30m niet dat fucking rushen ik hou niet van dat soort seks en naja in essentie zoek ik ook meer die pro GFE's; zoenen, strelen, spelen, voor eventjes net echt zeg maar. Dusss ben ik weer terug naar uurtjes gegaan; idd veel relaxter en beter voor de mindstate idd. Doe wel soms nog 45m dates, niet bij degene waar ik echt graag kom hoor, maar meer als die niet beschikbaar zijn. Dan ga ik specifiek voor een xtj naar de rekenwonders met 150,- per 60m en 100,- per 45m :p
 
Even wat puur lichamelijks/geestelijks. Nog de hele dag voel ik me zo ontzettend lekker in mijn vel zitten, nadat ik gisteren middag een meisje heb gestreeld en gelikt (en we ons beide hebben afgetrokken).
Ik had al meer dan een jaar geen aanraking meer gegeven of ontvangen, en dat heb je toch wel nodig dus als je alleen bent.
Vroeger bij de vele bezoeken eigenlijk nooit spijt weleens teleurstelling, op een keer na. Een meisje heel lang geleden dat onder de blauwe plekken zat heel stevig genomen omdat ik gewoon zo vreeslijk geil was. Gelukkig nooit meer meegemaakt.
 
Even wat puur lichamelijks/geestelijks. Nog de hele dag voel ik me zo ontzettend lekker in mijn vel zitten, nadat ik gisteren middag een meisje heb gestreeld en gelikt (en we ons beide hebben afgetrokken).
Ik had al meer dan een jaar geen aanraking meer gegeven of ontvangen, en dat heb je toch wel nodig dus als je alleen bent.
Vroeger bij de vele bezoeken eigenlijk nooit spijt weleens teleurstelling, op een keer na. Een meisje heel lang geleden dat onder de blauwe plekken zat heel stevig genomen omdat ik gewoon zo vreeslijk geil was. Gelukkig nooit meer meegemaakt.
(Onder de blauwe plekken) waarom ben je niet naar de politie gegaan samen met haar had ik wel gedaan.
 
waarom ben je niet naar de politie gegaan samen met haar had ik wel gedaan
Ik zou nu ook zeker melding maken, maar het waren toch wat andere tijden toen, is heel lang geleden. Pooiers waren volgens mij veel gebruikelijker, en mensenhandel stond niet zo in de aandacht. Dat het me na zo'n 35 jaar nog spijt zegt hopelijk wel wat.
 
Hier ook soms spijt vlak na t buitengaan, denkende van ok, was dat nu zo speciaal, is dat de moeite om te doen. Maar soms ook van damn hoe zalig was dat en al direct beginnen denken aan de volgende date. Of soms spijt hebben, om dan de dag later toch te denken fuck dat was zalig, en direct denken aan de volgende date, tja wij mannen hebben een speciale gedachtengang soms zeker als het op seks aankomt 😆
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan