Gevoel na bezoek dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Herken wel e.e.a. uit post #12, en bij vlagen ook uit andere posts. Kende PCT als term niet (thanks @Oscular) , maar heb ik zeker wel eens last van, dan ook als combinatie met post-nut clarity (thanks @ForumLurker).

Maar ligt bij mij ook aan de levensfase en aan de dame. Eén keer na de eerste wandeling na afsluiting van een een lange, fijn begonnen maar wat minder leuk afgelopen relatie, had ik echt een glorieus I'm back-gevoel (niet geheel toevallig was ik toen bij echt een hele knappe dvp geweest). Andere keer na andere beëindigde relatie (die van mij niet zo nodig beëindigd hoefde te worden), werd ik heel geil, zocht een date, en had ik na afloop echt een verloren gevoel (weet van die keer niet eens meer waar ik toen geweest was). Tijdje daarna weer aan alleen-zijn gewend en toen werd wandelen ook weer normaal.

En het is uiteraard een combi van factoren: na een mislukte date / tegenvallende dame / tegenvallende prestaties (van welke kant dan ook) is een kater toch waarschijnlijker dan na een hele geile toffe date. Als een arelaxte date dan ook nog eens relatief duur was is een verlies-gevoel natuurlijk waarschijnlijker dan als het een relatief goedkope date was.

Verwijs graag ook nog even naar dit speciale post-moment. :)
 
Als het leuk was, dan voel ik me vooral voldaan. Lekkere seks gehad, zak leeg en dus prima gevoel. Viel het tegen, dan is m'n zak ook leeg en jammer dat het tegenviel.

Verder geen spijt, niet zonde van mijn geld, niet zonde van mijn tijd, etc. Als ik dat wel elke keer zou hebben, dan zou ik niet meer gaan. Waarom zou je iets doen waar je elke keer achteraf spijt van krijgt...
 
Ik probeer vooraf voor mezelf duidelijk te maken waar ik momenteel naar op zoek ben. Valt de date uiteindelijk tegen dan heb je toch nog een beetje aan je eigen fantasie/zin voldaan in de geile waan van de dag/week of maand. Uiteraard komt alsnog een gevoel van spijt op bij een slechte date, maar dan meer in de gedachte wat ik met het geld nog meer had kunnen doen.
 
Spijt heb ik eigenlijk zelden. In mijn gedachte kun je alleen spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaan (en wel had moeten doen).
Een bezoek kan wel tegenvallen of anders uitpakken dan vooraf verwacht. Maar voor mij is het nooit het bezoek alleen. Het is vooraf plezier en fantasie. Dan de beleving en achteraf genieten. Meer een totaalpakket. Het valt dan nooit voor 100% tegen.

De wat mindere ervaringen maken de mooie ervaringen stukken beter. Hogere toppen door af een toe een dal. Meestal zweef ik nog een halve dag na een goed sexbezoek. Voel me dan zo goed. Super energie heb ik dan en een heerlijk gevoel door mijn hele lichaam.

De mate hiervan verschilt overigens wel per bezoek. Maar 80% van de keren valt het zeker niet tegen. Voel me er goed bij om zoveel verschillende ervaringen te mogen meemaken. Je maakt ook af en toe hele leuke dingen mee en leuke contacten met interessante personen soms.
 
:confused:

Is écht de verkeerde mindset, hoezo "verlagen" dan?
Is het iets minderwaardigs dan om door middel van een betalende overeenkomst sex te hebben?
Als je dat denkt/voelt moet je idd iets anders zoeken om aan je gerief te komen, vrouw of vriendin wellicht?
Met alle respect, maar als je een beetje nadenkt voordat je een reactie verzendt, kun je zelf toch ook wel bedenken dat hij juist naar dvp's gaat omdát hij geen relatie heeft? Het is ook zo'n vreemd 'advies': 'neem' een vriendin. Oh, oké, ik ga even naar de vriendinnen-winkel om de hoek! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb! Want ja, als je een vriendin wil, dan heb je er morgen of volgende week een, toch...? 🙄
 
Met alle respect, maar als je een beetje nadenkt voordat je een reactie verzendt, kun je zelf toch ook wel bedenken dat hij juist naar dvp's gaat omdát hij geen relatie heeft? Het is ook zo'n vreemd 'advies': 'neem' een vriendin. Oh, oké, ik ga even naar de vriendinnen-winkel om de hoek! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb! Want ja, als je een vriendin wil, dan heb je er morgen of volgende week een, toch...? 🙄
Gaat mij om de term "verlagen", alsof hij iets doet wat eigenlijk niet door de beugel kan of anderszins 'laag' is.
Denigrerend naar jezelf, maar dat is volledig mijn mening.
 
Ik heb altijd een heerlijk gevoel als ik bij mijn snoepjes de deur uit ga. Ik ben wel altijd totaal gesloopt na het meerdere keren achterelkaar klaarkomen. Maar na een uurtje vol ik me al weer tip top en begin ik al weer zin te krijgen in een andere dame. Ik blijf maar geil wat is het leven toch een groot feest met al die lekkere dvp's.
 
Overigens was de reactie van ForumLurker mij uit het hart gegrepen. Wat een goede omschrijving van het proces dat ik ook doorlopen heb! Hoe je aanvankelijk lang en hevig kunt nagenieten, hoe dat korter en minder hevig wordt, hoe het een 'gewoonte' kan worden en z'n magie verliest, en hoe het na een (korte) pauze weer veel beter kan worden. Ligt uiteraard ook heel erg aan de kwaliteit van de bezoekjes en eigen verwachtingen.

Nu ik niet langer bij elk (nieuw) meisje de hoop koester dat dit dé GFE allertijden wordt en meer meega in het moment, dan dat ik in m'n hoofd teleurgesteld word als het dat niet blijkt te zijn, heb ik ook betere ervaringen. Ik kan het beter 'gewoon seks' laten zijn en dat is dan ook heel fijn. Al baal ik stiekem wel dat ik al lang niet meer zo'n meisje heb. Dus het is constant schipperen met m'n gevoel. Maar spijt heb ik alleen als het meisje in kwestie slechte service verleende. Da's zuur geld.
 
Gaat mij om de term "verlagen", alsof hij iets doet wat eigenlijk niet door de beugel kan of anderszins 'laag' is.
Denigrerend naar jezelf, maar dat is volledig mijn mening.
Ik herken hier wel iets in. Voor het bezoek geilheid, en na de daad een schuldig gevoel tegen over mij zelf. Niet zozeer dat het zonde is van mijn geld of tijd. Maar meer dat ik mij zelf zo moet verlagen, om voor geld sex te hebben.

Dit is wat schreef, en wat ik bedoel, is dat het niet goed voelt om iemand te betalen voor sex, voelt een beetje onnatuurlijk. Althans zo voelt het voor mij.
 
Ik herken hier wel iets in. Voor het bezoek geilheid, en na de daad een schuldig gevoel tegen over mij zelf. Niet zozeer dat het zonde is van mijn geld of tijd. Maar meer dat ik mij zelf zo moet verlagen, om voor geld sex te hebben.

Dit is wat schreef, en wat ik bedoel, is dat het niet goed voelt om iemand te betalen voor sex, voelt een beetje onnatuurlijk. Althans zo voelt het voor mij.
Ik betaal graag zelfs voor alles wat ik wil bij een dvp en dat is behoorlijk veel.
 
Ik zie het als een ontspan momentje in een soms achterlijk drukke wereld. Paar dagen vooraf zit het al in mijn hoofd, wie ga ik nu weer bezoeken? Dag vooraf afspraak maken, op tijd naar bed en volgende dag op pad. Altijd met het OV, geen gedoe met file of parkeren. Meeste bezoekjes zijn geslaagd, mocht het wat minder zijn, is de keer erop de voldoening weer groter als het een topdate was.
 
Je moet de situatie natuurlijk onderscheiden van nooit een relatie gehad, is dit de enige lichamelijke liefde die ik ooit zal ervaren?, met die van het bezoeken van dvp's uit afwisseling, een gevoel van spanning of het bevredigen van bepaalde kinks, waar je partner niet in wil meegaan.

De meeste 'treurnis' zal in de eerste categorie zijn.
 
Ik heb vaak altijd een beetje een rot gevoel als ik naar huis rij, na het bezoeken van een dvp.
Dit heb ik ook. En dat is omdat ik weiger om dit 'normaal' te vinden in mijn hoofd. Normale seks heb je met iemand vanuit liefde of lust zonder ervoor te betalen. Dan heb je pas echt een goed gevoel na de seks. Nu heb je seks met iemand die waarschijnlijk niet eens naar je zou omkijken op straat maar het doet voor het geld. Dat blijft voor mij niet 'normaal'. Ik doe het soms omdat ik wegens omstandigjeden geen andere keuze heb om van mijn geilheid af te komen. Maar blij, trots of wat dan ook ben ik niet omdat ik te rationeel ben misschien
 
Ik snap Rony ergens ook wel. Ik heb dat gevoel dan niet direct na een afspraakje of later diezelfde dag, maar een paar dagen later denk ik wel eens: 'wat jammer dat het op deze manier moet'.

Of wanneer ik weer aan de hele reis richting privéhuis begin, verzucht ik wel eens: 'balen dat het zo omslachtig is, dat het zo'n gedoe is, dat het maar eens per x-aantal weken is', wat eigenlijk neerkomt op balen dat het niet natuurlijk is. D.w.z. balen dat je niet 's middags als je zin hebt je meisje kan bespringen die bij je inwoont en waar je een band mee hebt en die ook geil van jou wordt en waarvan je na de seks geen afscheid hoeft te nemen.

Betalen voor seks voelt gekunsteld, ik denk dat Rony dat bedoelt, en daar kun je ontevreden gevoelens van krijgen. Al wil ik hem geen woorden in de mond leggen
 
Of wanneer ik weer aan de hele reis richting privéhuis begin, verzucht ik wel eens: 'balen dat het zo omslachtig is, dat het zo'n gedoe is, dat het maar eens per x-aantal weken is', wat eigenlijk neerkomt op balen dat het niet natuurlijk is. D.w.z. balen dat je niet 's middags als je zin hebt je meisje kan bespringen die bij je inwoont en waar je een band mee hebt en die ook geil van jou wordt en waarvan je na de seks geen afscheid hoeft te nemen.
Omslachtig? Als ik mijn vrienden hoor die wel een relatie hebben of via "normale" wegen seks zoeken, dan is dat pas omslachtig. Partner die nooit zin heeft of zelden wanneer jij wel zin hebt. Het meisje wat je thuis hebt zitten zo maar even bespringen? Zet dat maar uit je hoofd. Of een hele avond in de kroeg hangen, allerlei dames aanspreken, veel afwijzingen, veel drankjes uitdelen. Etc. Etc. Wij wandelaars? Even een belletje en er op af. Alleen je financiën kunnen je tegenhouden, maar verder zo veel eenvoudiger.
 
Ik merk bij mezelf dat het zich goed voelen na een bezoek van een DVP samenhangt met de gespreksvoorwerpen dat we hadden voor en na (soms zelfs tijdens) de sex. Hierdoor heb ik bij mezelf beslist om nog enkel Nederlandstalige dames te bezoeken. Niet dat het diepgaande gesprekken 'moeten zijn', zolang ze maar eerlijk zijn en beiden aan het woord kunnen komen. Oja, er zijn er nog wat die kunnen ratelen… 😜 maar met verloop van tijd (en veel geld) heb ik toch wel enkele vaste dames waarbij ik me 100% op mijn gemak voel. Ook hier op het forum zijn er twee DVP's aanwezig die ik graag eens zou bezoeken. Spijtig genoeg zit Luna te ver weg maar ik hoop ooit eens bij Belle te geraken.
 
Ik snap Rony ergens ook wel. Ik heb dat gevoel dan niet direct na een afspraakje of later diezelfde dag, maar een paar dagen later denk ik wel eens: 'wat jammer dat het op deze manier moet'.

Of wanneer ik weer aan de hele reis richting privéhuis begin, verzucht ik wel eens: 'balen dat het zo omslachtig is, dat het zo'n gedoe is, dat het maar eens per x-aantal weken is', wat eigenlijk neerkomt op balen dat het niet natuurlijk is. D.w.z. balen dat je niet 's middags als je zin hebt je meisje kan bespringen die bij je inwoont en waar je een band mee hebt en die ook geil van jou wordt en waarvan je na de seks geen afscheid hoeft te nemen.

Betalen voor seks voelt gekunsteld, ik denk dat Rony dat bedoelt, en daar kun je ontevreden gevoelens van krijgen. Al wil ik hem geen woorden in de mond leggen
Misschien dat ik mij wat sterk uit druk, met mij rot voelen, na het bezoek van een betaatde date. Het is meer dat er iets aan mij knaagt, hoewel ik dat vroeger minder niet echt had,

Een maand geleden ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis met een infectie, daar was ik net, aan op tijd bij, volgens de artsen heb ik geluk gehad. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen.

Dit heeft mij ook een beetje veranderd hoe ik tegen bepaalde dingen aan kijk. Met name dat ik toch wel merkte dat na een aantal jaar geen vaste relatie gehad te hebben, en een moeilijke scheiding achter de rug gehad te hebben, tot de conclussie kwam dat ik mij eenzaam voelde, niet in de zin dat ik geen mensen om met heen hebt zoals vrienden of familie, maar meer dat ik op de belangrijke momenten alleen bent. Voor de sex kan je best naar een dame van plezier gaan, en dan kan best spetterend zijn, maar het kan ook een leeg gevoel geven.

Bovendien merk ik toch dat onze hobby iets is, wat je anoniem en enigzins stiekem doet,
 
Omslachtig? Als ik mijn vrienden hoor die wel een relatie hebben of via "normale" wegen seks zoeken, dan is dat pas omslachtig. Partner die nooit zin heeft of zelden wanneer jij wel zin hebt. Het meisje wat je thuis hebt zitten zo maar even bespringen? Zet dat maar uit je hoofd. Of een hele avond in de kroeg hangen, allerlei dames aanspreken, veel afwijzingen, veel drankjes uitdelen. Etc. Etc. Wij wandelaars? Even een belletje en er op af. Alleen je financiën kunnen je tegenhouden, maar verder zo veel eenvoudiger.
Dan hebben je vrienden rot-relaties, zeg. Het valt me op dat ik dit soort klaag-verhalen over hoe slecht, saai, bar en boos relaties wel niet zijn eigenlijk alleen maar hoor van 'wandelaars'. Vrienden en kennissen spreken nooit zo negatief over hun relaties. En nee, die houden niets angstvallig verborgen om de schone schijn op te houden (kan ik de wandelaar al complotterig horen denken); ze zijn heus open met me over de ups en de downs, als er eens ruzie of onenigheid is etc. Maar dat stereotype beeld van relaties als seksloze en liefdeloze situaties waar alle romantiek doodbloedt herken ik helemaal niet. Klinkt mij eerder in de oren als iets dat wandelaars zichzelf wijsmaken om de eigen levensstijl te 'rechtvaardigen'.

Er zullen heus zulke relaties zijn, waarin er geen seks meer is en geen affectie. Dat zijn dan slechte relaties. Dat ligt dan aan de personen in die relatie, niet aan het instituut 'relatie' op zich. Als een relatie je die dingen niet meer geeft, moet je het uitmaken. Maar niet net doen alsof gelukkige relaties met regelmatige/frequente seks niet voorkomen, en alsof een uur reizen om een gok te nemen of een vrouw die je niet kent wel net zo leuk is als op de foto, en wel waar geeft voor je geld in 'klik' en service, eenvoudiger en minder omslachtig is. Dat is belachelijk.
 
Misschien dat ik mij wat sterk uit druk, met mij rot voelen, na het bezoek van een betaatde date. Het is meer dat er iets aan mij knaagt, hoewel ik dat vroeger minder niet echt had,

Een maand geleden ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis met een infectie, daar was ik net, aan op tijd bij, volgens de artsen heb ik geluk gehad. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen.

Dit heeft mij ook een beetje veranderd hoe ik tegen bepaalde dingen aan kijk. Met name dat ik toch wel merkte dat na een aantal jaar geen vaste relatie gehad te hebben, en een moeilijke scheiding achter de rug gehad te hebben, tot de conclussie kwam dat ik mij eenzaam voelde, niet in de zin dat ik geen mensen om met heen hebt zoals vrienden of familie, maar meer dat ik op de belangrijke momenten alleen bent. Voor de sex kan je best naar een dame van plezier gaan, en dan kan best spetterend zijn, maar het kan ook een leeg gevoel geven.

Bovendien merk ik toch dat onze hobby iets is, wat je anoniem en enigzins stiekem doet,
Dat werpt een ander licht op de zaak en je bericht.
Ik snap dat het dan allemaal harder binnenkomt en je eigenlijk genegenheid en vriendschap mist. Hoe leuk de sex dan ook kan zijn, voor geld voelt alles leger.
Pfff… sterkte man!

Mooi gezegd, dat wel.
 
Dat werpt een ander licht op de zaak en je bericht.
Ik snap dat het dan allemaal harder binnenkomt en je eigenlijk genegenheid en vriendschap mist. Hoe leuk de sex dan ook kan zijn, voor geld voelt alles leger.
Pfff… sterkte man!

Mooi gezegd, dat wel.
Dank je,
Ik heb genoeg mensen om mijn heen. maar ik mis een soulmate, niet alleen iemand waar je intiem mee bent maar ook een maatje, waar je leuke dingen mee doet, en waar je lief en leed mee deelt.
 
Gaat mij om de term "verlagen", alsof hij iets doet wat eigenlijk niet door de beugel kan of anderszins 'laag' is.
Denigrerend naar jezelf, maar dat is volledig mijn mening.
Onnodig ook.

Zo kun je alles wel verlagen noemen. Je verlagen tot het ophangen van mooie verhalen tegen een Tinder-date om haar in bed te krijgen, je verlagen tot een mollige huisvrouw om als oudere man zonder betaalde seks aan je trekken te komen, je verlagen om er zelf maar een slinger aan te geven, etc.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan