Gevoel na bezoek dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er bestaat ook zo'n gevoel, als je niet kan vinden waar je naar zoekt. Dit gebeurt mij vooral bij de raamdames. Je neemt je voor om naar een bepaalde dame te gaan. Je wacht een tijdje bij het dichte gordijn, loopt wat rondjes. Het gordijn gaat open en er staat een andere dame. Blijkt dat jouw keuze niet werkt. Jeetje, tijdverspilling, vervelend gevoel. Moet ik nu iets anders? Ben je niet op ingesteld.:mad:
 
Of deze: in ramenbuurt wachten op een bezette dame. Rondjes lopen. Gordijn gaat eindelijk open en de dame staat er. Dan denken: ach, laat ook maar, bij nader inzien heb ik toch niet zo'n zin in deze dame. 😐
 
Of deze: in ramenbuurt wachten op een bezette dame. Rondjes lopen. Gordijn gaat eindelijk open en de dame staat er. Dan denken: ach, laat ook maar, bij nader inzien heb ik toch niet zo'n zin in deze dame. 😐
Wat ik regelmatig had was dat je lang aan het rondjes lopen was om te wachten op je dame , het te lang duurde en je dan toch maar bij een ander ging die je in de 20 rondjes die je gelopen had ook wel leuk leek
Die kon er dan helemaal niks van en als je dan je kruit verschoten had en het grootste deel van je budget er door heen geknald was was je eerste keus ineens beschikbaar
 
Misschien is het wandelen toch niet helemaal mijn ding. Na een tijdje zoeken en proberen had ik een vaste dame gevonden en voelde het voor ons beide vertrouwd. Bij haar ging ik altijd vrolijk weg en bleef het gevoel nog enkele dagen hangen. Ze is dit jaar zonder dat ik het wist gestopt. Daardoor ben ik toch wel een beetje m'n draai kwijt geraakt. Ik heb andere DVP's waarbij de seks technisch geweldig kan zijn, maar ik toch die menselijke connectie mis. Spijt heb ik niet, maar het geeft me dan niet diezelfde voldoening.

Zijn er meer mannen die dit herkennen? In tegenstelling tot mijn verhaal lees ik van veel mannen dat ze juist nooit op herhaling gaan.
 
Misschien is het wandelen toch niet helemaal mijn ding. Na een tijdje zoeken en proberen had ik een vaste dame gevonden en voelde het voor ons beide vertrouwd. Bij haar ging ik altijd vrolijk weg en bleef het gevoel nog enkele dagen hangen. Ze is dit jaar zonder dat ik het wist gestopt. Daardoor ben ik toch wel een beetje m'n draai kwijt geraakt. Ik heb andere DVP's waarbij de seks technisch geweldig kan zijn, maar ik toch die menselijke connectie mis. Spijt heb ik niet, maar het geeft me dan niet diezelfde voldoening.

Zijn er meer mannen die dit herkennen? In tegenstelling tot mijn verhaal lees ik van veel mannen dat ze juist nooit op herhaling gaan.

Owja haar zeker herkaanbaar...ik wissel het wat af; soms vind ik het leuk om elke x wat anders te proberen, maar meestal voor een paar weekjes en dan kom ik er weer achter dat ik eigenlijk wel liever wat vastigheid / vertrouwdheid zoek...hoeft er overigens niet maar 1 te zijn; ik kan mijn aandacht ook prima over 2-3-4 dames verdelen :p.

Maar degene waar ik terugkom zijn altijd either echte PSE dat ze me echt helemaal gek maakt van extase en de kleine jongen eigenlijk de dienst uitmaakt, maar nog net wat vaker zijn het die echte GFE waar je ook net dat btj menselijke connectie idd hebt...zeker als je net iets meer deelt/hebt dan dat betaalde uurtje...als die wegvallen kan wel tough zijn idd man; zo'n 2 jaar terug 'verloor' ik in een paar maanden tijd al me vaste / vertrouwde dames.

Dat + corona madness...werd echt helemaal leip...en zonder al te sneu te worden hier hehe heb ik daarna geen dvp's meer getroffen van dezelfde kwaliteit/gevoel/whatever; de voldoening is deze dagen zeer zeker minder dan voorheen en veel vluchtiger. Maar okey, ooit loop je/ik/wij vast wel weer tegen zo'n dame aan en dat kan dan ook alleen maar door te blijven proberen ;)
 
Misschien is het wandelen toch niet helemaal mijn ding. Na een tijdje zoeken en proberen had ik een vaste dame gevonden en voelde het voor ons beide vertrouwd. Bij haar ging ik altijd vrolijk weg en bleef het gevoel nog enkele dagen hangen. Ze is dit jaar zonder dat ik het wist gestopt. Daardoor ben ik toch wel een beetje m'n draai kwijt geraakt. Ik heb andere DVP's waarbij de seks technisch geweldig kan zijn, maar ik toch die menselijke connectie mis. Spijt heb ik niet, maar het geeft me dan niet diezelfde voldoening.

Zijn er meer mannen die dit herkennen? In tegenstelling tot mijn verhaal lees ik van veel mannen dat ze juist nooit op herhaling gaan.
Vaste dames is wat overdreven maar als ik een dame zie zitten waar ik goede ervaringen mee heb ga ik daar zeker eerder naar binnen ( je begrijpt dat ik het over raamprostitutie heb) ik maak echter nooit een afspraak en ga altijd op de bonnefooi om de vrijheid te hebben om wat anders te nemen als ik daar een goed gevoel bij heb
Ik heb van een paar dames wel het nummer van hun werktelefoon gehad en ze zullen hier best nog wel ergens in een la liggen maar ik heb er nog nooit één gebeld
 
Misschien is het wandelen toch niet helemaal mijn ding. Na een tijdje zoeken en proberen had ik een vaste dame gevonden en voelde het voor ons beide vertrouwd. Bij haar ging ik altijd vrolijk weg en bleef het gevoel nog enkele dagen hangen. Ze is dit jaar zonder dat ik het wist gestopt. Daardoor ben ik toch wel een beetje m'n draai kwijt geraakt. Ik heb andere DVP's waarbij de seks technisch geweldig kan zijn, maar ik toch die menselijke connectie mis. Spijt heb ik niet, maar het geeft me dan niet diezelfde voldoening.

Zijn er meer mannen die dit herkennen? In tegenstelling tot mijn verhaal lees ik van veel mannen dat ze juist nooit op herhaling gaan.
Meestal ga ik niet op herhaling. Eén van de voordelen van wandelen is juist het feit dat je met verschillende vrouwen kan *** Maar af en toe is er een slechte ervaring en dan ga ik liever opnieuw naar ene waar ik tevreden bij was. Of omgekeerd, ene die zowel knap is en goeie service geeft, nog bezoeken voor ze stopt, het land verlaat enz. Ik heb al dvp's geweten die me zelf vroegen om nog te komen, maar die ik niet meer bezocht, als omgekeerd ene die ik nog wou bezoeken, maar mij niet meer wou zien.
Het is soms zoeken.
Op een dag vind je opnieuw ene waarmee "de klik" terug goed zit.
 
Na een tijdje zoeken en proberen had ik een vaste dame gevonden en voelde het voor ons beide vertrouwd. Bij haar ging ik altijd vrolijk weg en bleef het gevoel nog enkele dagen hangen. Ze is dit jaar zonder dat ik het wist gestopt. Daardoor ben ik toch wel een beetje m'n draai kwijt geraakt. Ik heb andere DVP's waarbij de seks technisch geweldig kan zijn, maar ik toch die menselijke connectie mis. Spijt heb ik niet, maar het geeft me dan niet diezelfde voldoening.
Ja, ik herken dat. Ik heb het hier op het forum vaker verteld: ik had een vast meisje in Rotterdam, Leila bij Unlimited Privé. Gedurende bijna een jaar ging ik exclusief naar haar toe. Ik bezocht toen al ruim vijf jaar dvp's en was nog niet eerder volledig 'trouw' aan één meisje. Maar sinds ik haar kende, had ik geen ander meer nodig. Iedere keer was een feest: passioneel, intiem, volledig op m'n gemak, en iedere keer weer anders, want ze zorgde ervoor dat het nooit voorspelbaar werd.

Sinds ze stopte, een kleine drie jaar geleden, heb ik veel verschillende meisjes bezocht. Aan de ramen, in privéhuizen. Utrecht, Den Haag, Amersfoort, Amsterdam, Eindhoven, waar al niet. En ik heb ook een aantal meisjes gevonden waar ik dan vaker kwam, omdat de seks goed was en de klik ook wel. Maar zoals jij zegt: het was nooit zoals met haar. Of dat het er zelfs maar bij in de buurt kwam. Dus bleef het altijd bij een paar keer met dezelfde, en dan toch weer op zoek naar iets nieuws.
 
Misschien is het wandelen toch niet helemaal mijn ding. Na een tijdje zoeken en proberen had ik een vaste dame gevonden en voelde het voor ons beide vertrouwd. Bij haar ging ik altijd vrolijk weg en bleef het gevoel nog enkele dagen hangen. Ze is dit jaar zonder dat ik het wist gestopt. Daardoor ben ik toch wel een beetje m'n draai kwijt geraakt. Ik heb andere DVP's waarbij de seks technisch geweldig kan zijn, maar ik toch die menselijke connectie mis. Spijt heb ik niet, maar het geeft me dan niet diezelfde voldoening.

Zijn er meer mannen die dit herkennen? In tegenstelling tot mijn verhaal lees ik van veel mannen dat ze juist nooit op herhaling gaan.
@Oscular ...ik herken het helemaal. Ben zelf ook geen "wandelaar". Bouw het liefst iets op met één of met zo min mogelijk dvp's. Helaas is ook "je draai" kwijt zijn een bekend gevoel. Logisch dat dit meer is dan bij veel wisselende dames. Tot 3x toe is het me overkomen dat ik zonder dat ik het zelf wil op zoek moet gaan naar een andere dame. Het meest frustrerend (in mijn geval) is dat ik niet weet (of geen uitleg krijg) wat de reden is dat het contact er niet meer is.... Langs de andere kant doe ik dan ook wel eens een bezoekje aan een nieuwe dame zonder schuldgevoel. Dat is tenslotte de business.....lijkt me.
 
Wat ik regelmatig had was dat je lang aan het rondjes lopen was om te wachten op je dame , het te lang duurde en je dan toch maar bij een ander ging die je in de 20 rondjes die je gelopen had ook wel leuk leek
Die kon er dan helemaal niks van en als je dan je kruit verschoten had en het grootste deel van je budget er door heen geknald was was je eerste keus ineens beschikbaar
Zo geraak je alvast wel aan je 10.000 stappen per dag!
Goed voor je fysieke gezondheid!
 
Spijt heb ik vaak over het geld dat het wandelen gekost heeft en welke verre vakantie ik met m'n kinderen had kunnen doen.
Schaamte omdat het steeds vaker "moet"

De leegte zoals hierboven vaak beschreven is heel herkenbaar, soms moet ik oppassen dat ik me niet te veel ga hechten aan een dvp, het te persoonlijk willen maken vooral als ze mij hun eigen telefoonnummer gaan geven.
 
Een gevoel van leegte kan ik me goed voorstellen. Het hangt er een beetje vanaf welk gat je probeert te vullen met (niet bij 😅) een dvp. Als je echt gebrek hebt aan liefde en aandacht ga je dat bij een dvp nooit vinden. Hoe goed de dame ook acteert, vroeg of laat ga je beseffen dat het allemaal nep is.
Daar ben ik nog niet zo zeker van, een dvp is ook maar een mens en als de klik goed zit kan er toch minstens een vriendschap relatie ontstaan of meer. En dan kan je wel de nodig aandacht of liefde krijgen. We zijn allemaal mensen met emoties en gevoelens
 
Wow bedankt voor al jullie comments. Het stelt me toch een beetje gerust dat ik niet de enige ben met zo'n ervaring.

Meteen de eerste keer dat ik haar bezocht voelde ik al dat zij een vaste dame kon worden. Het is geen echte liefde, maar als die klik er is bouw je toch een soort van band op met elkaar door de maanden/jaren heen. We waren ook open naar elkaar over onze privélevens met veel leuke gesprekken. Het was natuurlijk te verwachten dat het vroeg of laat een keer ophoudt, maar wel jammer dat het dan zo abrupt gebeurd.

Ik bezocht overigens tussendoor nog wel eens andere dames om hopelijk een tweede 'vaste' dame te vinden, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt.

(Sorry dat ik een beetje het topic heb gekaapt overigens 😅)
 
Ik had jaren vaste dvp's alleen daar hield het mee op. Puur voor de sex. Niks vriendschap ofzo.
Ik vond dat prima. Zie het bezoek als een zakelijke overeenkomst. Vond en vindt ze zeker aardig maar nooit geen verliefdheid voor ze gehad. Persoonlijke gesprekken af en toe maar vaak na een uur was ik die alweer vergeten..
 
Daar ben ik nog niet zo zeker van, een dvp is ook maar een mens en als de klik goed zit kan er toch minstens een vriendschap relatie ontstaan of meer. En dan kan je wel de nodig aandacht of liefde krijgen. We zijn allemaal mensen met emoties en gevoelens
Een vriendschappelijke relatie waarbij je de dame buiten haar werk om ziet...

Zeker is altijd mogelijk, maar dat zijn toch echt wel uitzonderingen.
 
Spijt heb ik vaak over het geld dat het wandelen gekost heeft en welke verre vakantie ik met m'n kinderen had kunnen doen.
Schaamte omdat het steeds vaker "moet"

De leegte zoals hierboven vaak beschreven is heel herkenbaar, soms moet ik oppassen dat ik me niet te veel ga hechten aan een dvp, het te persoonlijk willen maken vooral als ze mij hun eigen telefoonnummer gaan geven.
Het gevoel dat het steeds vaker "moet" herken ik wel van vroeger , ik woon gelukkig in een buurt waar op DVP gebied weinig te doen is dus ik moet er altijd minimaal 3 kwartier voor rijden , dat is naarmate ik ouder wordt een belangrijke psychologische barriëre geworden
Ik heb namelijk een hekel aan autorijden, en dat heeft me veel geld uitgespaard door de jaren heen
Als de date middelmatig verlopen is zit me de hele terugreis op te vreten en uit te rekenen hoeveel tijd ik nu weer in een plichtmatig orgasme geïnvesteerd heb en wat ik allemaal niet voor nuttige dingen had kunnen doen met het geld en vooral de tijd en dan heb ik er wel weer een paar weken genoeg van

Te persoonlijk worden met een DVP wil ik vermijden , ik heb daar slechte ervaringen mee die ik liever voor mezelf houd , maar te afstandelijk werkt ook niet voor me
Ik ga het liefst naar een dame waar ik eerder goede ervaringen mee gehad heb en maak graag een praatje vooraf en achteraf, ik zou het geen Girlfriend experience willen noemen maar meer een vage kennis experience

Die telefoonnummers moet je niet te veel over nadenken , raamdames delen die uit als zwarte Piet pepernoten , die geven ze aan iedere klant die zich fatsoenlijk genoeg gedragen heeft dat hij nog een keer terug mag komen , het is het nummer van hun werktelefoon en die zetten ze in de regel uit in hun vrije tijd
Als een loodgieter je een visitekaartje geeft hoef je ook niet bang te zijn dat je relatie met hem te persoonlijk wordt
 
Ik heb wel eens een slecht gevoel overgehouden aan een slechte date die ik gelukkig weinig had.
Ging voornamelijk naar bekende dames. En dat was altijd goed.
Heb ook niet meer dat moeten wat ik wel had.
Telefoonnummers van de dames heb ik wel maar idd het zijn werknummers. Sommige dvp's hebben wel 4 mobieltjes. Ik wordt nooit gebeld en heel af en toe geappt. Hou het ook niet echt persoonlijk. En ook echt gescheiden van mijn normale leven als je dat zo kan zeggen.
Het is ook geen maatschappelijke geaccepteerde hobby dus die kant hou ik wel verborgen.
 
Maar meer dat ik mij zelf zo moet verlagen, om voor geld sex te hebben.
Grappig, ik heb juist precies het tegenovergestelde. Dames die je normaal niet eens een blik waardig gunnen, waar je nu voor een paar papiertjes alles mee kan doen. Geeft mij wel een soort van kick.

Ik heb doorgaans spijt. Voor het bezoek heerst de geilheid natuurlijk. Na het bezoek komt het rationele en vind ik het zonde van mijn geld en tijd.
Ik herken dit wel een beetje van toen ik pas begon. Het was toen niet echt spijt, maar meer het gevoel van 'was dit het nou waar ik me zo druk om maakte'. Vooral na mijn 1e paar bezoekjes. Maar bij een echt goede dvp denk je daar al gauw niet meer aan, dan ben je hopelijk vooral lang aan het nagenieten.
 
Of deze: in ramenbuurt wachten op een bezette dame. Rondjes lopen. Gordijn gaat eindelijk open en de dame staat er. Dan denken: ach, laat ook maar, bij nader inzien heb ik toch niet zo'n zin in deze dame. 😐
soms heb ik dat ook wel. Laatst stond ik even te wachten op een dame waar ik vaker was geweest, kwam na een tijdje een vadsige, bezweette en shabby geklede Indiër de kamer uit, mijn lust verdampte. Kon het beeld gewoon niet uit mijn hoofd krijgen dat ik na hem ging.. dus bij een andere dame naar binnen gestapt.
 
Ik vind dvp's hele interessante dames dus als het erg gezellig was baal ik altijd van de wetenschap dat het een zakelijke transactie en het pretuurtje voorbij was, terwijl je ook zogezegd nog een uurtje extra had kunnen blijven om een drankje te doen en te babbelen.

In de periode 2008-2011 waren veel dvp's in Rotterdam maatjes geworden bij wie ik vaak langskon voor de gezelligheid. Dat zie ik nu niet meer gebeuren.

Dusja; altijd dubbel gevoel van euforie en een stukje balen.
 
Grappig, ik heb juist precies het tegenovergestelde. Dames die je normaal niet eens een blik waardig gunnen, waar je nu voor een paar papiertjes alles mee kan doen. Geeft mij wel een soort van kick.
Hmm dit argument heeft zich nu wel gesetteld in mijn hoofd, als je het zo bekijkt ga ik vaker een dvp opzoeken.
 
Hmm dit argument heeft zich nu wel gesetteld in mijn hoofd, als je het zo bekijkt ga ik vaker een dvp opzoeken.

Right, ik vond die ook wel herkenbaar...in tegenstelling, soms zie ik gasten links naar ads hier posten waarvan ik denk; daar zou ik dus niet voor betalen zo average looking / onaantrekkelijk (uiteraard smaken verschillen). De dames die ik nu betaald neuk zijn echt wel id categorie dat ik het niet zo erg vind ervoor te betalen, omdat ze buitengewoon lekkere seksbeesten zijn (plus super makkelijk zonder gedoe). Zo nu en dan pak ik wat gratis aanbod mee, maar das dan id regel wel getoetst aan een lagere lat en van een andere categorie zeg maar ;)
 
Ik had vandaag een ervaring, jongens. Dat zal ik nooit begrijpen. Een leuke, jonge Chinese masseuse gaf mij een lekkere massage keurig met de deur op een kier en trok mij daarna heerlijk af, terwijl haar (veel oudere) kerel in de wachtruimte zat. Terwijl ik lag klaar te komen hoorde ik hem een paar meter van me af zitten kuchen.

Sommige dingen zal ik wel nooit begrijpen denk ik. Dus hoe voelde ik me daarna? Stomverbaasd. Oh, en voor de record: er moest wel weer een Turkse pizza en kapsalon achteraan :D
Zou je mij 'n pm willen sturen voor dit adresje?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan