Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De afwijzing mij het meest is bijgebleven is de volgende. Ik had ooit een afspraak gemaakt met een dame, een dame waar ik al een paar keer eerder was geweest. Ik zat in de auto onderweg naar haar toen ik het ene het andere berichtje hoorde binnenkomen op mijn telefoon. Ik dacht: misschien zegt ze wel af. Ik dus parkeren en berichtjes lezen. Had ze allemaal screenshots geappt van reacties op dit forum op het topic over haar.

Ik snapte niet wat ze duidelijk wilde maken en stuurde een vraagteken. Haar antwoord: 'Don't fool me.' Bleek dat ze een verschrikkelijke hekel had aan dit forum en dacht dat deze berichten van mij waren.

In werkelijkheid had ik toen nog niet eens een account hier. Dat vertelde ik haar, maar ze geloofde me niet en ik was niet meer welkom. Uiteindelijk stopte ik mijn pogingen. Zelfs als ik nog had kunnen komen, dan was de sfeer nu toch verziekt geweest.

Verder ben ik met 99% zekerheid ooit in een privéhuis geweigerd. Dame kwam zich voorstellen, naderhand koos ik haar. Gastvrouw vertelde vervolgens doodleuk dat de dame 'een agendafout had gemaakt en nu toch een andere afspraak had'. Theoretisch kan dat natuurlijk waar zijn, maar ergens weet je hoe laat het is.

Maar goed, het hoort erbij en kan gebeuren. Uiteindelijk beslist de dame wie wel en niet welkom is, zo is het en hoort het te zijn. Neem je verlies als een man, ook al is de afwijzing in jouw ogen onterecht.
 
Bij de ramen nog nooit meegemaakt, maar dat is omdat ik daar vrijwel nooit binnen ga kijken.
Wel een keertje dat me de straatnaam doorgegeven werd en dan weet je als je daar bent, het huisnummer krijgt.
Alleen dat laatste gebeurde niet meer.
 
Bij de ramen nog nooit meegemaakt, maar dat is omdat ik daar vrijwel nooit binnen ga kijken.
Wel een keertje dat me de straatnaam doorgegeven werd en dan weet je als je daar bent, het huisnummer krijgt.
Alleen dat laatste gebeurde niet meer.
Gebeurt dus wel vaker bij een eerste bezoek... je krijgt de straatnaam, maar het nummer pas als je meld dat je in aantocht bent.
Soms (of wel wat vaker) krijg je dan eerst een huisnummer aan de overkant... en dan zie je het gordijntje een beetje opzij schuiven. Haha!
En als de dame je dan 'ok' inschat... krijg je het echte adres.

Kans is dus... dat je daar staat aan de overkant... en niks meer hoort! Lullig wel!
 
Een hard bewijs heb ik natuurlijk niet, maar ook bij mij vertelde de gastvrouw een keer dat er een dubbele boeking was gemaakt en dat ik daar de dupe van was. Dat was een tegenvaller, maar omdat ze mijn telefoonnummer niet hebben, konden ze (als dat trouwens van toepassing was, wat ik sterk betwijfelde) me ook niet inlichten. Dit was dus een gevalletje "effe diep ademhalen, teleurstelling verwerken en door". Heb later ook niet geprobeerd alsnog een nieuwe afspraak met die dame te maken. Een boodschap begrijp ik best en komt bij mij wel binnen. Vrouwen genoeg en zoals Marco zegt: uiteindelijk heeft de DVP het laatste woord.
 
Een hard bewijs heb ik natuurlijk niet, maar ook bij mij vertelde de gastvrouw een keer dat er een dubbele boeking was gemaakt en dat ik daar de dupe van was. Dat was een tegenvaller, maar omdat ze mijn telefoonnummer niet hebben, konden ze (als dat trouwens van toepassing was, wat ik sterk betwijfelde) me ook niet inlichten. Dit was dus een gevalletje "effe diep ademhalen, teleurstelling verwerken en door". Heb later ook niet geprobeerd alsnog een nieuwe afspraak met die dame te maken. Een boodschap begrijp ik best en komt bij mij wel binnen. Vrouwen genoeg en zoals Marco zegt: uiteindelijk heeft de DVP het laatste woord.
Ik heb toevallig een vaste klant gehad waarbij ik 1 keer dubbel geboekt was en daarna ook geen ruimte had en 1 keer en man zijn afspraak had gestolen.

Hij gaf bij de deur aan dat hij een afspraak met mij had, maar had niet gebeld alleen daar komt de gastvrouw pas achter als ik al op de kamer was.

Kan zijn dat ze je gezien had en niet zou willen, maar het kon ook echt een foutje zijn. Helaas komt dat ook voor.
 
Verder ben ik met 99% zekerheid ooit in een privéhuis geweigerd. Dame kwam zich voorstellen, naderhand koos ik haar. Gastvrouw vertelde vervolgens doodleuk dat de dame 'een agendafout had gemaakt en nu toch een andere afspraak had'. Theoretisch kan dat natuurlijk waar zijn, maar ergens weet je hoe laat het is.
Als het niet waar was, was het wel jammer dat ze zich eerst kwam voorstellen of het niet gelijk meldde. In beide gevallen had je haar tenminste niet eerst gekozen.

Bleek dat ze een verschrikkelijke hekel had aan dit forum
Dit komt overigens veel voor. Ook kan je bij een privehuis compleet geweigerd worden als bekend is dat je hier post.
 
Ik heb toevallig een vaste klant gehad waarbij ik 1 keer dubbel geboekt was en daarna ook geen ruimte had en 1 keer en man zijn afspraak had gestolen.

Hij gaf bij de deur aan dat hij een afspraak met mij had, maar had niet gebeld alleen daar komt de gastvrouw pas achter als ik al op de kamer was.

Kan zijn dat ze je gezien had en niet zou willen, maar het kon ook echt een foutje zijn. Helaas komt dat ook voor.
Mij werd verteld van de dubbele boeking en de andere klant waar ze nu mee bezig was, had voor 4 uur geboekt.

Weet je, het maakt me niet zoveel uit wat de reden is. Als de gastvrouw had gezegd: ze vind je niet leuk, je bent te jong/te oud, te lang/te kort, ze is moe en even niet in staat om de afspraak na te komen, maakt me niet uit. De dame heeft het laatste woord.

Ik heb geen zin om met iemand op de kamer te zitten die het met tegenzin doet, toch?

En misschien was er inderdaad per ongeluk een foutje gemaakt, we zullen het nooit meer weten. De dame is inmiddels gestopt, en al was ze niet gestopt, dan is het jammer voor haar, want mij leert ze niet meer kennen. :p
 
Als een nieuwe dame me weigert/negeert om wat voor reden dan ook: geen enkel probleem! Beter zo dan met tegenzin werken; wil als klant wel een béétje het idee krijgen dat ik welkom ben bij een dvp. Het doet meer pijn als een vaste dame plots mij gaat ontwijken of negeren en met smoesjes me het bos instuurt terwijl ze volop haar advertentie omhooggooit.
 
Het klote van die smoesjes over dubbele boekingen of agenda-fouten is dat de nietsvermoedende klant gewoon nog een keer diezelfde dame kan boeken. Is zonde van iedereens tijd, wees alsjeblieft gewoon duidelijk als je een klant weigert, voor iedereen beter.
 
Het klote van die smoesjes over dubbele boekingen of agenda-fouten is dat de nietsvermoedende klant gewoon nog een keer diezelfde dame kan boeken. Is zonde van iedereens tijd, wees alsjeblieft gewoon duidelijk als je een klant weigert, voor iedereen beter.
Hier ben ik het mee eens. Foutjes gebeuren nu eenmaal. Maar als je echt iemand weigert dan kan de gastvrouw daar beter eerlijk over zijn.

Soms weiger ik mannen ook wel zelf, maar dat is vaak van leuk om je te ontmoeten alleen je bent volgende keer niet meer welkom. We hebben helaas geen klik
 
Gebeurt dus wel vaker bij een eerste bezoek... je krijgt de straatnaam, maar het nummer pas als je meld dat je in aantocht bent.
Soms (of wel wat vaker) krijg je dan eerst een huisnummer aan de overkant... en dan zie je het gordijntje een beetje opzij schuiven. Haha!
En als de dame je dan 'ok' inschat... krijg je het echte adres.

Kans is dus... dat je daar staat aan de overkant... en niks meer hoort! Lullig wel!
Bij mij was het een ander verhaal: de voicemail was ingeschakeld...
 
Dat gebeurt dus idd ook!
Beter dat de dame je dat dan gewoon meldt... En dan moet je maar 'man' genoeg zijn om dat te aanvaarden!
Ja alleen sommige gaan dan een beetje boos doen of boeken je over 4 maanden weer in de hoop dat je hem niet meer kent🤣

Sommige klanten zijn ook niet echt fris en dat vind ik wel een ding. Hoe zeg je dat op een niet ongemakkelijke manier? Dit blijft toch nummer 1 reden waarom ik mensen weiger. Tips zijn welkom!😊
 
Ik denk dat mannen heel veel van vrouwen aannemen, dus als je rustig (tactvol) aan hem uitlegt wat je van hem verwacht voordat hij bij je komt, hij daar geen probleem van maakt. Single eenzame mannen bepalen hun eigen norm, er zijn nauwelijks vrouwen die hun dit soort simpele dingen vertellen en mannen hebben het onderling hier nauwelijks over. Daar komt bij dan de impact van een vrouw op het gedrag een man vele malen groter is.
 
Probeer: 'Ga jij eerst even douchen schat?'
Er is helaas niet altijd een douche, en ik moet mondwater al echt gaan verkopen aan mannen. Als ik het bij de wasbak zet pakken de meeste het niet uit hunzelf. Ik zeg dus altijd van wil je ook een slokje is lekker🤣🙄

fles deo neerzetten gaat denk ik ook niet werken helaas☹️

Ik heb een vaste klant die gewoon echt stinkt alleen ik durf het niet te zeggen moeilijk allemaal.
 
Probeer: 'Ga jij eerst even douchen schat?'
Dit werkt wel het beste. Had een keer met een DVP de eerste sessie gedaan. We lagen zo naast elkaar en pakte mijn bezwete lui vast. Ze dirigeerde mij vriendelijk na de douche. Ff opfrissen en op naar ronde 2. Ik vond het niet vervelend, ligt eraan hoe het gezegt wordt.

Het woord schat of lieveling/lieverd werktvwel
 
Dit werkt wel het beste. Had een keer met een DVP de eerste sessie gedaan. We lagen zo naast elkaar en pakte mijn bezwete lui vast. Ze dirigeerde mij vriendelijk na de douche. Ff opfrissen en op naar ronde 2. Ik vond het niet vervelend, ligt eraan hoe het gezegt wordt.

Het woord schat of lieveling/lieverd werktvwel
Doe ik 's zomers eigenlijk wel bijna standaard:
Eerst douchen... dan tussendoor nog even snel onder de douche... en op het eind douchen, liefst samen met haar!
 
Sommige klanten zijn ook niet echt fris en dat vind ik wel een ding. Hoe zeg je dat op een niet ongemakkelijke manier? Dit blijft toch nummer 1 reden waarom ik mensen weiger. Tips zijn welkom!😊
zeep_geurolie1.jpg
 
ALS JE LEEFTIJD TOENEEMT, DAALT JE MARKTWAARDE :)

Geen last van hoor, zelfs niet toen de uurprijs nog op 160 euro zat. Ik hoef het niet walgelijk druk te hebben, zolang mijn agenda maar op elke ontvangstdag gevuld is. En dat is nog steeds het geval.

Voordeel van dat mijn leeftijd toeneemt is.. dat ik nog gewoon alles kan... maar dat is bij mannen vaak niet het geval.

Fijn weekend! 🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan