Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is helaas niet altijd een douche, en ik moet mondwater al echt gaan verkopen aan mannen. Als ik het bij de wasbak zet pakken de meeste het niet uit hunzelf. Ik zeg dus altijd van wil je ook een slokje is lekker🤣🙄

fles deo neerzetten gaat denk ik ook niet werken helaas☹️

Ik heb een vaste klant die gewoon echt stinkt alleen ik durf het niet te zeggen moeilijk allemaal.
Je moet anders zeggen dat je erg gesteld bent op properheid en dat hij de volgende keer van harte welkom is!
Het moet voor iedereen aangenaam blijven.
 
En als ze de volgende keer schoon en lekker ruikend (kun je een complimentje over maken) bij je aankomen, het op de kamer vooral luchtig houden door iets te zeggen als: oké, en nu even snel door mijn wasstraat. We doen de snelle wasbeurt, zodat we lekker lang met elkaar kunnen spelen. Hier is de wastafel met zeep, hier je handdoek en op de wastafel zet ik jouw glaasje met mondwater klaar.
 
En als ze de volgende keer schoon en lekker ruikend (kun je een complimentje over maken) bij je aankomen, het op de kamer vooral luchtig houden door iets te zeggen als: oké, en nu even snel door mijn wasstraat. We doen de snelle wasbeurt, zodat we lekker lang met elkaar kunnen spelen. Hier is de wastafel met zeep, hier je handdoek en op de wastafel zet ik jouw glaasje met mondwater klaar.
Er is 1 ding waar ik vaak complimentjes over geef en dat is als een man lekker ruikt😊

Maar wij hebben vaak geen douche op de kamer en een man zijn oksels wassen bij de wasbak is ook niet echt sfeermakend.

Ik laat het er gewoon bij, maar denk er een beetje aan. Dit zal voor veel dames wel een reden zijn😉
 
Ja alleen sommige gaan dan een beetje boos doen of boeken je over 4 maanden weer in de hoop dat je hem niet meer kent🤣

Sommige klanten zijn ook niet echt fris en dat vind ik wel een ding. Hoe zeg je dat op een niet ongemakkelijke manier? Dit blijft toch nummer 1 reden waarom ik mensen weiger. Tips zijn welkom!😊
Weigeren vind ik in orde als daar reden voor is. Onfrisse en wellicht uit hun mond stinkende klanten zijn toch echt een moodkiller voor de dame. Volkomen begrijpelijk. Je kunt als reden zgn doekjes voor het bloeden geven, maar dan geef je als dvp niet voor het onfrisse en stinkende aureool van de heer de juiste signalen af. Hij zal zijn schoenen uittrekken met sokken die dagen gedragen zijn, je moet er niet aan denken. Er is maar één manier. Midden in zijn pan zeggen dat hij te goor is om mee aan de gang te gaan, dus vertrekken en wegwezen. Misschien beledigd, maar heel misschien dat het lichtje gaat branden bij de klootzak. Sterkte dames, maar er zijn ook dvp's die dubbele afspraken maken of niet op komen dagen en dat deugt niet.
 
Bij de ramen nog nooit meegemaakt, maar dat is omdat ik daar vrijwel nooit binnen ga kijken.
Wel een keertje dat me de straatnaam doorgegeven werd en dan weet je als je daar bent, het huisnummer krijgt.
Alleen dat laatste gebeurde niet meer.
Dat kan verschillende redenen hebben misschien dacht ze dat je een agent was of had ze een dubbele afspraak gemaakt en jij moest het ontgelden, een vaste klant die voorrang krijgt bijv.
 
Dit komt overigens veel voor. Ook kan je bij een privehuis compleet geweigerd worden als bekend is dat je hier post.
Het grappige is dus dat ik toen hier nog niet eens postte. Ik had nog niet eens een account. Het waren posts van een medewandelaar uit een periode dat ik haar idd ook had bezocht en best gedetailleerde omschrijvingen van de dates. Dat vond ze niet fijn. Maar ik kreeg dus de schuld en het was niet uit haar hoofd te krijgen.
 
. Maar ik kreeg dus de schuld en het was niet uit haar hoofd te krijgen.
Deze is treffend binnen dat kader:

Quotation-Mark-Twain-It-s-easier-to-fool-people-than-to-convince-them-48-62-03.jpg
 
Wel een keertje dat me de straatnaam doorgegeven werd en dan weet je als je daar bent, het huisnummer krijgt.
Alleen dat laatste gebeurde niet meer.
Dat is mij ook een paar keer overkomen. Soms vraag ik me weleens af of dit geen practical jokes van pubers of studenten zijn die een nepprofiel hebben geplaatst. Hoewel ik van één keer wel zeker weet dat het een echte dame was die me dit flikte.
 
Dat kan dan het voordeel zijn van bellen boven een tekstbericht; je hoort wie je aan de lijn hebt en dan vallen de grappenmakers vrij snel door de mand.
In mijn studententijd was er nog geen kinky en geen whatsapp. Anders had ik dit misschien ook weleens gedaan. Mijn studentenmatties en ik waren wel van de practical jokes. Zoals ik toen was, had ik het zo gedaan.
 
Zeker ben ik wel eens geweigerd, ik heb een kleurtje, wat regelmatig een issue is(ook al staat het niet in de advertentie, ik let er op🙄) en 1 keer bij HoD door een klein Noors/Zweeds blond meisje, Anna, volgens de gastvrouw omdat ik "waarschijnlijk een grote piemel had"
 
Zeker ben ik wel eens geweigerd, ik heb een kleurtje, wat regelmatig een issue is(ook al staat het niet in de advertentie, ik let er op🙄) en 1 keer bij HoD door een klein Noors/Zweeds blond meisje, Anna, volgens de gastvrouw omdat ik "waarschijnlijk een grote piemel had"
Ja, kleurtje is vaak een issue. Marokkanen worden ook vaak geweigerd. Sommige dames zeggen ook in hun advertentie dat ze alleen Nederlandse klanten willen.
 
Er zijn bepaalde culturen waar vrouwen geen rechten hebben of in elk geval ondergeschikt aan de man. Als de jongens alleen die cultuur van huis uit meekrijgen dan botst dat enorm met hetgeen de vrouwen hier intussen gewoon zijn en wat vaak zwaarbevochten is door de moeder en grootmoeders.
Ja, Marokkanen gaan niet altijd even subtiel met de dames om. Ik begrijp het volledig als ze weigeren.
 
Volgens een dame die in het vak zit (of zat) worden de jongens als prinsjes behandeld en hun zussen komen er bekaaid van af.
Dat zou van toepassing zijn op zowel Marokkanen als Turken.
Lees het boek van Lale Gül maar eens. Komt dit idd allemaal in terug. Maar goed, die jongens worden dus opgevoed tot seksistische narcisten en als gevolg daarvan volkomen begrijpelijk geweigerd door de dames hier (om niet al te veel van het onderwerp af te dwalen).
 
Ik weiger per direct gasten die gaan afdingen. Dat is het enige waar mijn nekharen v overeind gaan staan.
Op app gaan ze in de blok, met een telefoongesprek heb ik het druk en daarna het nummer op de weigerlijst.
Gisteren nog 1 geblokt die begon met 30 euro en eindigde met 60, joep doei en de mazzel!
Een tandje minder klinkt vriendelijker :)
 

Ja alleen sommige gaan dan een beetje boos doen of boeken je over 4 maanden weer in de hoop dat je hem niet meer kent🤣

Sommige klanten zijn ook niet echt fris en dat vind ik wel een ding. Hoe zeg je dat op een niet ongemakkelijke manier? Dit blijft toch nummer 1 reden waarom ik mensen weiger. Tips zijn welkom!😊
Gewoon eerlijk zeggen, niets ongemakkelijks aan. Sommige mensen (in jouw geval mannen) hebben echt niet in de gaten dat ze niet al te fris ruiken.
Je zou natuurlijk ook altijd een lekker mannengeurtje bij de hand kunnen hebben. Zeg je tegen hem, mag ik een lekker geurtje op je spuiten; wordt ik extra geil van. Geen vent zal het geurtje dan weigeren. 😁
 
Je zou natuurlijk ook altijd een lekker mannengeurtje bij de hand kunnen hebben. Zeg je tegen hem, mag ik een lekker geurtje op je spuiten; wordt ik extra geil van. Geen vent zal het geurtje dan weigeren. 😁
Lekker dan, en hoe moet je dat thuis uitleggen. Goh schat nieuwe geur, lekker, wat is het?

Daar hebben we geurloze zeep en oliën voor uitgevonden
 
Terug
Bovenaan Onderaan