Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe ga jij het brengen dat je echt geen zin hebt om te likken aan een dooie haring?
Door niet te zeggen dat het als een dooie haring ruikt om te beginnen. Ik als uhm bijna beroepslikker, wacht beroeps likker, niet beroep slikker, heb dat tot nu toe 1x gehad.

Niet zo sterk als jij zegt, maar niet helemaal fris. Dus zei ik iets in de trant van: "Sorry, ik bedoel het niet vervelend en ik weet dat het niet expres is, maar je speelgoedje is niet helemaal fris. Misschien had je het zelf niet door, dus ik zeg het alleen maar om te helpen."

Ze was er even een beetje beduusd van, maar heeft toen iets beter haar wasje gedaan, waarna ik dikke complimentjes gegeven heb dat ze het zo goed oppakte en dat ze nu echt heerlijk lekker smaakte.

Er kan ook iets anders aan de hand zijn waardoor de lucht niet met een wasje op te lossen is, maar dat heb ik nog nooit aan de hand gehad, dus geen idee.

Misschien komt het door mijn voorkomen en manier van doen dat het makkelijker geaccepteerd wordt als ik zoiets zeg, maar ik ga niet net doen alsof alles in orde is.
 
Ja beetje gevoelig punt Joke. Samen eerst effe douchen zou ik vragen, zodat we fris en fruitig samen zijn.

Is dit raar om dit te vragen …….?

Nee hoor, maar wel als je al op bed ligt. Misschien is het beter om dit meteen te vragen, loop je ook niet tegen nare luchten aan. Daarom zou elk privehuis of peeskamer een douche moeten hebben op ELKE kamer ipv een suf wasbakje.
 
Oké.

Laten we het eens anders brengen dan..

⚠️ Wie houdt er hier van beffen??

Nou ligt er een prachtige meid voor je neus waar een vislucht in combi met urine tussen haar benen vandaan komt, maar jij hebt al gezegd dat je lekker wilt likken. Hoe ga jij het brengen dat je echt geen zin hebt om te likken aan een dooie haring?? En dat ze nodig moet douchen ipv een babydoekje te gebruiken tussen haar benen?
Als het een sterke vislucht is, ja, gewoon zeggen. En uiteraard, je kunt het zeggen, en zeggen. Wel zonde als je die heerlijke poes niet zou kunnen beffen. Even douchen schat, de windrichting staat verkeerd.
 

Nou kakgeur.. dat is weer een ander verhaal. 8 van de 10 mannen ruiken echt niet fris daar, zelfs na douchen.

Die hygiëne is bij de meeste echt slecht! En daar hangen wij met onze neus boven. Het is blijkbaar erg moeilijk om goed je gat en je bilnaad uit te soppen en goed af te drogen.
 
Een collega had ook dat probleem, stond er niet bij stil tot we hem een cadeautje gaven met hygiene producten.........

Kan natuurlijk niet in dit geval, maar ergens begrijp ik jullie situatie in dit beroep, maar aan de andere kant zijn jullie toch beide zeer assertief, en moet het toch gezegd kunnen worden?

Nu persoonlijk heb ik nog nooit een opmerking gehad, en als ik van werk kom is eerste wat ik zeg / vraag is de badkamer vrij even opfrissen, kan zonder probleem.

En geurtje bij beffen gelukking nog nooit tegengekomen.
 
het beter om dit meteen te vragen
Juist, ja dat dus joke. Kleine moeite, groot plezier.

Ander punt. Jaren terug vaak cardates gedaan, altijd gedoucht voor vertrek, en nam opfris of toilet doekjes mee.

Dame idem, kort ervoor gedoucht, nooit over nare luchtjes gehoord, of geklaagd.

Sommige mannen vinden cardates vies. Nou ik zou echt niet weten waarom, bij meest dezelfde dame. Je weet precies van elkaar dat je fris en fruitig bent in dat opzicht.
 
"Zullen we samen lekker onder de douche gaan?"

Is er geen douche dan zoiets als:

"Zal ik je eens lekker van top tot teen wassen?"

Of:

"Hey tijger, als jij even je okseltjes wast, dan zal ik eens geil je kleine makker onder handen nemen"

Of

"Warm buiten he? Zal ik even lekker je rug opfrissen, want daar kun je moeilijk bij"

Of

"Goh, ik merk een klein luchtje bij je. Helemaal niet erg! Zal ik je eens fijn een geil wasbeurtje geven voor we beginnen lekker ding?"

En dan daar bij kijken alsof je de kerel een lekker hapje vindt en er bovenop wil springen als ie opgefrist is.

Echt, een beetje toneelspelen is sowieso al onderdeel van het vak, dus kan je dit echt ook wel op een charmante manier brengen.
 
Nou kakgeur.. dat is weer een ander verhaal. 8 van de 10 mannen ruiken echt niet fris daar, zelfs na douchen.

Die hygiëne is bij de meeste echt slecht! En daar hangen wij met onze neus boven. Het is blijkbaar erg moeilijk om goed je gat en je bilnaad uit te soppen en goed af te drogen.
Dat lijkt me ook zo vreselijk goor. Ik ga altijd goed gewasen, ook reet, naar een dvp. Jaren geleden een beauty van een dame ontmoet en ja, die wilde ik graag beffen. Kwam toch een vislucht vanaf. Toen durfde ik het niet te zeggen, maar ze was zo mooi dat ik het niet kon weerstaan. Dus door de dooie vissen heen gaan beffen. Maar daarna bij het heerlijke tongzoenen rook ze het zelf aan mijn mond. Ze begreep het meteen, vuurrood van schaamte naar de douche. Na afloop enorm gelachen en werd ik nog eens overheerlijk getrakteerd op een super pijpbeurt. Top meid.
 
hangen wij met onze neus boven. Het is
Hier heb je wel 'n punt joke.

Kijk in standje 69 hangen wij dus ook met onze neus onder haar anus.

Moet wel eerlijk zeggen, dat er meestal toch wel 'n ( klein ) luchtje aan zit. Denk teveel spoelwerk is, dat terwijl de dame toch wel weet dat ik niet ga rimmen. Hooguit steek er een vinger in, of voel masseer dat.
 
Nou ja ik had laatst een man die mij ging beffen en zijn reet in mijn gezicht drukte.

Maar goed ik denk dat Joke gelijk heeft met 8/10 mannen die niet helemaal fris ruiken.

En het gaat dan niet eens om erge gevallen, maar die zweetlucht is vaak wel aanwezig.

Sommige mannen ruiken ook echt aan hun shirt als ze die aantrekken. Zo van ik heb deze al 5 dagen aan.

Pik maak ik zelf altijd grondig schoon, maar ik ga niet een hele man schrobben. Dat zouden ze ook niet willen, want het gaat van hun tijd af.

Zelf heb ik een noodkit in de auto met deo en parfum, maar als je zelf niet goed op je hygiene bent dan kunnen mensen het nog zo vaak zeggen alleen de verbetering zal niet komen.
 
Het grappige is dus dat ik toen hier nog niet eens postte. Ik had nog niet eens een account. Het waren posts van een medewandelaar uit een periode dat ik haar idd ook had bezocht en best gedetailleerde omschrijvingen van de dates. Dat vond ze niet fijn. Maar ik kreeg dus de schuld en het was niet uit haar hoofd te krijgen.
Was dat in de privé of de ramen ?
 
Expres zal het niet zijn nee, wat alleen maar onwetendheid bevestigd en de kans dat ze het echt niet door hebben. Volgens mij help je ze daar alleen maar mee, zelfs al zouden ze het niet leuk vinden.
Het gekke is dat bij mij juist na een douche ik toch ruik. (en ja: ik gebruik zeep)
Dat werd pas een keer duidelijk toen ik door iemand van het bedrijf waar ik destijds werkte apart werd genomen, omdat anderen daar een opmerking over gemaakt hadden.
Was ik de deo vergeten...
Maar ook hier merk je dus dat de drempel hoog ligt om iemand er rechtstreeks op aan te spreken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan