Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
LOL ik liep een tijdje geleden langs een vaste dvp en maakte een praatje. Ze zag een klant aankomen waar ze geen zin in had en trok me naar binnen om aan hem te ontsnappen. Even gekletst en weer weggegaan.
Dat is passief geweigerd zoals Rakkerr het noemt.

Wat ik wel heel vervelend vindt is dat ik sommige dames klanten (vnl arabische) op een onvriendelijke manier afwijzen. Ik snap best dat sommigen vervelend kunnen zijn en weet niet wat er achter zit. Maar een dame die ik een klant onvriendelijk zie afwijzen zit bij mij meteen op de zwarte lijst. Ik weet dat mijn vaste DVP ook klanten weigeren, ik heb het zelfs gezien, maar die doen het op een nette respectvolle manier.
 
Wat ik wel heel vervelend vindt is dat ik sommige dames klanten (vnl arabische) op een onvriendelijke manier afwijzen. Ik snap best dat sommigen vervelend kunnen zijn en weet niet wat er achter zit. Maar een dame die ik een klant onvriendelijk zie afwijzen zit bij mij meteen op de zwarte lijst. Ik weet dat mijn vaste DVP ook klanten weigeren, ik heb het zelfs gezien, maar die doen het op een nette respectvolle manier.
En... als je dan 'correct' wordt afgewezen... wees dan ook 'man' genoeg om er mee om te gaan!
 
.

Wat ik wel heel vervelend vindt is dat ik sommige dames klanten (vnl arabische) op een onvriendelijke manier afwijzen. Ik snap best dat sommigen vervelend kunnen zijn en weet niet wat er achter zit.
Wat ik heb begrepen van een aantal dames is dat de achtergrond vooral is gelegen in hun opvoeding en het gedrag dat daaruit voortvloeit.
De vrouw heeft in die cultuur een tweederangspositie, terwijl de jongens als prinsjes worden behandeld.
Misschien merk je het ook als je je in het verkeer begeeft en er eentje aanspreekt op zijn wangedrag...
 
Wat ik heb begrepen van een aantal dames is dat de achtergrond vooral is gelegen in hun opvoeding en het gedrag dat daaruit voortvloeit.
De vrouw heeft in die cultuur een tweederangspositie, terwijl de jongens als prinsjes worden behandeld.
Misschien merk je het ook als je je in het verkeer begeeft en er eentje aanspreekt op zijn wangedrag...
Die kerel die afgewezen worden...
Ze krijgen het respect dat ze zelf geven.
 
LOL ik liep een tijdje geleden langs een vaste dvp en maakte een praatje. Ze zag een klant aankomen waar ze geen zin in had en trok me naar binnen om aan hem te ontsnappen. Even gekletst en weer weggegaan.
Dat is passief geweigerd zoals Rakkerr het noemt.
Dit is gewoon een mooie manier om dan onder hem uit te komen, zonder dat die kerel gekwetst wordt
 
Naïef???

Heb er al vaak afgewezen zien worden.
Dat zijn dan vaak kerels die:
- Onnozel liggen doen voor de neus van de dames
- Nog voor de DVP de deur kan opendoen tonen ze vingers dat ze maar 40€ willen betalen
- Zichtbaar stevig dronken

En zo zijn er nog wel dingetjes
Ja

En er zijn OOK kerels die afgewezen worden omdat:
-ze de verkeerde huidskleur hebben
-ze een concurrerende dame bezocht hebben
-de dame haar dag niet heeft

En nog een hele vracht andere redenen waarbij de wandelaar niets te verwijten valt

Dus ja, om in zijn algemeenheid te stellen "Die kerel die afgewezen worden...
Ze krijgen het respect dat ze zelf geven."
is extreem naïef.
 
Ja

En er zijn OOK kerels die afgewezen worden omdat:
-ze de verkeerde huidskleur hebben
-ze een concurrerende dame bezocht hebben
-de dame haar dag niet heeft

En nog een hele vracht andere redenen waarbij de wandelaar niets te verwijten valt

Dus ja, om in zijn algemeenheid te stellen "Die kerel die afgewezen worden...
Ze krijgen het respect dat ze zelf geven."
is extreem naïef.
- Dan heb je ook nog dat een dame bij een ander meer kan verdienen (door langere of 2 kortere dates).
- De persoon gewoonweg haar type niet is
- zelf andere (privé)afspraken heeft die er plotseling in komen
- het een bekende van diegene is

Zo kunnen we er nog wel een hoop noemen, maar vooral dat ze eerder kiezen voor meer geld heb ik vaker gehoord en voorbij zien komen
 
LOL ik liep een tijdje geleden langs een vaste dvp en maakte een praatje. Ze zag een klant aankomen waar ze geen zin in had en trok me naar binnen om aan hem te ontsnappen. Even gekletst en weer weggegaan.
Dat is passief geweigerd zoals Rakkerr het noemt.

Wat ik wel heel vervelend vindt is dat ik sommige dames klanten (vnl arabische) op een onvriendelijke manier afwijzen. Ik snap best dat sommigen vervelend kunnen zijn en weet niet wat er achter zit. Maar een dame die ik een klant onvriendelijk zie afwijzen zit bij mij meteen op de zwarte lijst. Ik weet dat mijn vaste DVP ook klanten weigeren, ik heb het zelfs gezien, maar die doen het op een nette respectvolle manier.
Snap dat arabieren geweigerd worden. Die zijn zelf niet netjes en respectvol tegen dames achter de ramen, laat staan tegen vrouwen in het algemeen.
 
Sommige hebben meer tijd nodig.
Kende vroeger -voor covid- een Nigeriaanse... Man! Een duiveltje in bed... als je haar 'knopjes' wist... Haha! Maar... die was echt niet onder de indruk van blanke mannen (haar klanten dan toch)

"If you're 50 and you still suck in bed... You're a looser!"
 
Tsja... als ze er dan na 10 jaar ervaring... nog niks van bakken 'bij een vrouw'...

Het geldt op veel vlakken als mensen veel jaren ervaring claimen :

Het is een half jaar ervaring, en dat twintig keer herhaald.

Ook bij regulier werk zie je dat sommigen die veel kalenderjaren ervaring hebben toch makkelijk ingehaald worden door junioren die wel opletten waar ze mee bezig zijn.

Als je altijd hetzelfde kunstje herhaalt, en niet oplet of het werkt en geen feedback accepteert (of krijgt) wordt je echt niet beter.
500x met een plaat voor je kop je pik in een vrouw stoppen maakt je echt geen geweldige minnaar.
 
Als je altijd hetzelfde kunstje herhaalt, en niet oplet of het werkt en geen feedback accepteert (of krijgt) wordt je echt niet beter.
500x met een plaat voor je kop je pik in een vrouw stoppen maakt je echt geen geweldige minnaar.
Terwijl het precies haar feed-back is... die je een betere minnaar maakt in bed!
En dan bedoel ik niet dat je zelf geen 'plezier' of bepaalde voorkeuren mag hebben...

Maar... het is zoveel leuker als beiden geil worden! Grrrrrrr!
 
Kende vroeger -voor covid- een Nigeriaanse... Man! Een duiveltje in bed... als je haar 'knopjes' wist... Haha! Maar... die was echt niet onder de indruk van blanke mannen (haar klanten dan toch)

"If you're 50 and you still suck in bed... You're a looser!"
Je moet natuurlijk wel de goede bedpartner(s) vinden. Die je ook eens iets willen leren en aanwijzingen geven.

Daarom vind ik oudere dames ook zo intresant. Sommige zien er rond hun 50 nog geweldig uit. En al de ervaring dat ze kunnen mee geven. Ze zeggen niet voor niets: Op een oude velo moet je leren rijden é 😅
Terwijl het precies haar feed-back is... die je een betere minnaar maakt in bed!
En dan bedoel ik niet dat je zelf geen 'plezier' of bepaalde voorkeuren mag hebben...

Maar... het is zoveel leuker als beiden geil worden! Grrrrrrr!
IK denk dat @gm_b Bedoeld dat je ook eens moet iets nieuw proberen. Als het altijd bij wijze van spreken de zelde 3 standjes zijn. Of dat het altijd het zelfde verloop is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan