Sjonnie Walker
Stamgast
Zo deden de Neanderthalers het ook
Gelukkig zijn we geëvolueerd
Gelukkig zijn we geëvolueerd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdd en wat is van sommige dan de oplossing als ze overal geweigerd en/of geblokkerd worden. We nemen en nieuw nummer. In plaats een eens na te denken waarom ze geweigerd worden en er iets aan te doen.Zo word je dus geweigerd!
En dan maar afvragen... waarom ze geblokkeerd zijn!
En... erger nog!Idd en wat is van sommige dan de oplossing als ze overal geweigerd en/of geblokkerd worden. We nemen en nieuw nummer. In plaats een eens na te denken waarom ze geweigerd worden en er iets aan te doen.
Toch leuk zo'n gecombineerd forum met Vlaamse en Nederlandse mensen.te wat?
Bij binnenkomst is het altijd een bescheiden kus op de wang. Een tante Truus-kus, zoals ik dat altijd noem. Even de standaard 'hoe is het?', dan betalen en dan douchen. Ik heb een aantal keer meegemaakt dat de dame dan mee ging en dat het erotische spel eigenlijk al tijdens het wassen begon. Dat is het mooiste, als het douchen al onderdeel is van het opwindende geheel. Maar dat is een zeldzaamheid.Nu... storten als een wilde... is nooit een goede start! (tenzij je elkaar al best goed kent natuurlijk... en jij weet dat zij dat wat graag wil). Trouwens... eerst betalen. En dan een kort gesprekje...
Dat 'lusten & driften' komt daarna wel!
Slim.. ik zou het risico lopen om daar dan juist wel op in te gaan en iets te proberen.Nooit geweigerd maar in het oude Yin Yang vond ik een jongedame wel leuk maar die keek mij zo nijdig aan, en telkens als ik naar haar keek kreeg die geirriteerde nijdige blik, ondanks ik haar mooi vond heb ik het er maar niet op gewaagd
zeg eerlijk dat ik er wel over nagedacht heb maar gelukkig liep er genoeg ander moois rondSlim.. ik zou het risico lopen om daar dan juist wel op in te gaan en iets te proberen.