Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nooit geweigerd maar in het oude Yin Yang vond ik een jongedame wel leuk maar die keek mij zo nijdig aan, en telkens als ik naar haar keek kreeg die geirriteerde nijdige blik, ondanks ik haar mooi vond heb ik het er maar niet op gewaagd

Nu... storten als een wilde... is nooit een goede start! (tenzij je elkaar al best goed kent natuurlijk... en jij weet dat zij dat wat graag wil). Trouwens... eerst betalen. En dan een kort gesprekje...

Dat 'lusten & driften' komt daarna wel!
Bij binnenkomst is het altijd een bescheiden kus op de wang. Een tante Truus-kus, zoals ik dat altijd noem. Even de standaard 'hoe is het?', dan betalen en dan douchen. Ik heb een aantal keer meegemaakt dat de dame dan mee ging en dat het erotische spel eigenlijk al tijdens het wassen begon. Dat is het mooiste, als het douchen al onderdeel is van het opwindende geheel. Maar dat is een zeldzaamheid.
Bij mijn huidige favoriet begint het opwarmen tijdens het afdrogen. Zij slaat de handdoek om me heen en begint al een beetje, ik maak het zelf af. Daarna naar de kamer en dan begint het pas echt. Dan komt pas de eerste tongzoen en pakken we elkaar wat steviger vast. Het vervolg is bekend.
Idd zijn er weinig dames die gelijk als een wilde los willen gaan, hoewel ik ze wel heb meegemaakt. Maar dat waren uitzonderingen.

Laatst bewerkt:
Nooit geweigerd maar in het oude Yin Yang vond ik een jongedame wel leuk maar die keek mij zo nijdig aan, en telkens als ik naar haar keek kreeg die geirriteerde nijdige blik, ondanks ik haar mooi vond heb ik het er maar niet op gewaagd
Slim.. ik zou het risico lopen om daar dan juist wel op in te gaan en iets te proberen.

Terug
Bovenaan Onderaan