Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mensen die gedronken hebben, dat zie je direct. Ook al heb je 2 biertjes op. Als drinker, denk je dat een ander dat niet merkt maar geloof me, je ziet het altijd en helemaal dvps die mannen-kennis hebben. Mja sommige zitten krap bij kas en zullen je dan gwn accepteren terwijl je bezopen/ aangeschoten naar binnenstapt maar ik denk dat ze er goed aandoen je te weeren want dronken mannen zullen denk ik eerder over de grenzen gaan

Onder invloed verkeren loopt vaak uit op drama tijdens de sex als je niet in dezelfde toestand verkeert. Legitieme reden voor een dvp om een klant te mogen weigeren en vice versa. Ik wil ook geen dronken of doorgesnoven dvp hebben die niet meer helder kan nadenken; ben ooit achterna gezeten door een geflipte dvp met een keukenmes. 🤦🏻‍♂️

Jepp zo zijn ze meestal. Daarom kom ik een paar dagen van te voren niet klaar voor een bezoekje, tenzij ik weet dat de dame heel goed is… maar dan nog minimaal 2 dagen van te voren niet klaarkomen is verstandig. Want als je een TMM treft, dan wil ik tenminste klaarkomen diep in haar (mc)

Voor sommige sekswerkers is het de kunst om de klant in een zo kort mogelijke tijd aan zijn hoogtepunt te helpen en daarna de deur uit te werken.
Met alcohol gaat dat niet zo eenvoudig...
Misschien moet je dan niet naar zo iemand gaan. Met enige voorstudie is vrij gemakkelijk vast te stellen of je wel of niet met zo iemand te maken hebt.

Jepp zo zijn ze meestal. Daarom kom ik een paar dagen van te voren niet klaar voor een bezoekje, tenzij ik weet dat de dame heel goed is… maar dan nog minimaal 2 dagen van te voren niet klaarkomen is verstandig. Want als je een TMM treft, dan wil ik tenminste klaarkomen diep in haar (mc)
Pfff…. Iets meer respect mag wel.
Er wordt hier soms over dvp's gepraat op een toon die echt wel triest is.

Niet allemaal over 1 kam scheren aub.
Dat deed ik ook niet: ik zei meestal! En daarbij: dit is mn mening, jij mag iets anders vinden hoor! Ik denk dat 90% van mn dvp-ervaringen met raamdames is en vooral Roemeense dames.
Pfff…. Iets meer respect mag wel.
Er wordt hier soms over dvp's gepraat op een toon die echt wel triest is.
Dat was niet respectloos bedoeld. Ik reageerde op de opmerking dat sommige dvps klanten zo snel mogelijk willen afhandelen. Mijn punt was juist dat ik dat jammer vind en daarom probeer rekening te houden met zo'n situatie.

Ik bedoelde te zeggen dat ik ook in dat geval graag wil dat ik tenminste waar voor mijn geld krijg en dat lukt als ik zwaar opgewonden arriveer bij de dvp.

Laatst bewerkt:
Voor het geval je het nog niet wist: raamsekswerkers staan er om bekend dat het een snelle hap/afwerkseks is.

Dat is nou 1x het risico als je voor die afdeling vd branche kiest.

Als je meer dan dat wilt, is het wellicht beter om je koers te wijzigen en je te laten leiden door goede recensies.
Daarom is het ook zo belangrijk voor iedereen om recensies te schrijven, wat voornamelijk gericht is aan de anonieme lezertjes hier 😉

Voor het geval je het nog niet wist: raamsekswerkers staan er om bekend dat het een snelle hap/afwerkseks is.

Dat is nou 1x het risico als je voor die afdeling vd branche kiest.

Als je meer dan dat wilt, is het wellicht beter om je koers te wijzigen en je te laten leiden door goede recensies.
Daarom is het ook zo belangrijk voor iedereen om recensies te schrijven, wat voornamelijk gericht is aan de anonieme lezertjes hier 😉
Klopt helemaal! En mn tactiek is om beregeil te arriveren bij de raamdames en dan kom ik aan mn trekken. Als ik gemiddeld gezien 3 dagen niet klaarkom, dan lukt het al maar als ik 7 dagen niet klaarkom, dan lukt het me zelfs bij de TMM'ers bij de ramen. Ik bezoek liever raamdames omdat ze goedkoper zijn en daardoor vaker verschillende dvps kan neuken. En af en toe idd een privedame of bij een privehuis en k merk idd echt houdingsverschil alhoewel je ook toppers hebt bij de ramen. Hoe dan ook, is het key om een tijdje niet klaar te komen voor een bezoek

Ja ik dus wel, vooral bij raamdames. Als ik niet zo geil aankom, dan krijg ik alles mee zoals dat ze misschien een ritueeltje afspelen. Als ik zo geil ben, wil ik alleen neuken. In zo'n staat, kan ik ook makkelijk dvps neuken die eigenlijk niet mn type zijn. Misschien klinkt dat niet zo leuk maar is voor mij wel de waarheid!

Tijd voor een bekentenis: ik heb geparasiteerd op Hookers bijna zolang als de site bestaan heeft. Nooit een account gehad, maar wel mijn voordeel gedaan uit wat ik daar las. Idem voor de eerste twee jaar van GR.

Het verleden kun je niet terugdraaien. Nu dus wel een account met de nodige bijdragen van mijn hand. Beter laat dan nooit.

Terug
Bovenaan Onderaan