Recensie Gigi, MM, Rijswijk 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
09/04/22
24
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enige tijd geleden bij MM geweest voor Gigi. Gigi is een half Nederlands half Colombiaans meisje van 22 met een prachtig typisch zuid Amerikaans figuurtje.

Haar diensten waren uitstekend. Ze zoenden intens en ook tijdens de daad deed ze goed mee. Ze vond mij alleen iets te groot geschapen maar ja daar moet moeder natuur maar de schuld geven.

Absoluut herhalingsgevaar
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
145 , 160 met bad
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Blind Date

Het is een groot raadsel waarom er niet vaker geschreven is over dit super leuke meisje. Zij moet toch een grote schare aan fans hebben. Hieronder even een korte impressie van mijn eerste date met haar. Die was blind, want dat durf ik wel aan bij Monty na Mila vorig jaar. Nou, de date was niet helemaal blind, want ik had Gigi al voorbij zien fladderen bij mijn eerdere bezoeken aan Monty. Kwam er pas veel later achter dat zij Gigi was.

Net als bij Mila kwam ze heel enthousiast over. Haar stem lijkt ook wel een beetje op die van Mila en haar service doet niet onder voor die van Mila.

Gigi is 1.70m met een geweldig zachte, gave huid en een heerlijk figuurtje. Op de kamer begon ze direct met innig zoenen. Haar zachte lippen zijn ook net zo zacht als die van Mila, maar nu hou ik op over Mila, omdat dat niet eerlijk zou zijn tegenover Gigi, want deze dame is echt heerlijk uniek. Ze kreeg me gigantisch stijf door dat innige zoenen. Met zo'n half Zuid-Amerikaanse beauty in je armen te liggen is even 100% ontspannen, ondertussen kijkend in die mooie ogen van haar. Het zoenen ging over in tongzoenen. En ook dat was helemaal top ('steek je tong uit' 😆).

Pzc zegt ze dat ze dat niet doet, ook niet voor meer geld. Maar ik moet eerlijk zeggen, dat heb ik totaal niet gemist want ook met condoom wist ze met veel spuug en diep te gaan me binnen een mum van tijd gigantisch hard te krijgen (beffen laat ze wel toe, wat absoluut lekker is bij haar om te doen).

Daarna gevraagd of ze erop wou klimmen. Een heerlijk standje om haar bovenop je te zien bewegen, maar dan moet je de kamer met plafondspiegel hebben 😋 Zo ben ik bij haar op mijn tweede date klaar gekomen, maar op mijn eerste date kwam ik in doggy achter die geweldig lekkere kont van haar.

Na een aantal intensieve standjes kon ik het niet meer houden en gaf ik aan dat ik klaar ging komen. 'Nee nog niet klaarkomen schat'. Heerlijk, ze wilde nog even langer genieten. Me met de grootste moeite kunnen inhouden om daarna nog wat heerlijke standjes af te werken. Wat een superdate.

Ik kan 100% beamen wat de vorige recensent heeft geschreven. Zelfs over of je groot geschapen bent, want over die van mij begon ze of ik een extra large condoom moest nemen. 😆😆😆 (overdrijven is ook een vak hè🤣).

Alleen vind ik dat Gigi 5 sterren verdient. Ze is absoluut prachtig om te zien, mooie lange zwarte haren. Goede inzet ('Laat mij jou verwennen').

Ik ga zeker terug op dat spannende adres daar in Rijswijk. Toen ik daar weer was, na lange tijd, viel het me op dat het een komen en gaan was van klanten. Dus vele wandelaars weten dat geile adresje ook te vinden. Na lange tijd ook weer eens die twee eigenaren gezien. Tot snel!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/gigi/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij 1 van mijn vorige bezoeken aan MM kwam ik toevallig, al in de huiskamer wachtend op mijn date, naast Gigi op de bank te zitten. Onder de indruk van deze werkelijk prachtige schoonheid knoopte ik natuurlijk direct een gesprekje met haar aan en dat resulteerde uiteindelijk in onze heerlijke date van vandaag!

Gigi heeft het helemaal voor mij! Toen ze kamer 2 (waar ik reeds 'geparkeerd' was) binnenkwam begroetten we elkaar enthousiast en begonnen staand te tongzoenen terwijl de deur nog open stond. Super gaaf en opwindend! De toon was gezet en gelukkig hielden we deze positieve lijn de gehele date vast!

Gigi had net gedoucht waardoor haar lange haar nat was. Wat vond ik dat enorm sexy! En dat terwijl ze sowieso al oogverblindend mooi en onvoorstelbaar lekker en sexy is. Helemaal de vrouw van mijn dromen!
Het ging dan ook allemaal van een leien dakje met ons. Gigi heeft ook een lieve zachtaardige uitstraling en een hele mooie stem. Ze heeft ook klasse. En de gave om mij met mijn hoofd in de wolken te laten komen. Wat een enorm genot om met deze stunner het bed te delen en van/met elkaar te genieten, helemaal te gek!

Bijna alles was gewoon perfect en zalig met "mijn delicatesse" Gigi, totaalcijfer 8,5/10. Paar kleine verbeterpuntjes: iets meer de tong gebruiken bij het tongzoenen en het beffen kwam nog niet helemaal uit de verf.

Maar ach, een kniesoor die daarop let, het werd totaal overschaduwd door het enorme genot van ons samenzijn, de voorbeeldige inzet van Gigi (en ik deed ook lekker mee ;)), de zo leek het goede klik die we hadden en het feit dat ze zo enorm lief was. Dit laatste bleek ook toen ze nadat we op de warme benauwde kamer ietwat verhit uit de strijd waren gekomen mijn voorhoofd met een koud washandje afnam, zoooooo schattig!

Lieve Gigi, wat een zalige date heb je me gegeven, super!
Nog een paar puntjes op de i en je zult hopelijk tot mijn absolute topfavorieten gaan behoren! Tot snel dus schat, XXXXXXX
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar dagen geleden ben ik bij Gigi geweest. Wat een pareltje! Ze is knap, lief en je merkt aan alles dat ze geniet van haar werk.

Bij aankomst op de kamer was het eerste wat ze aan me vroeg: hou je van zoenen? Jazeker! En dat heb ik geweten, wat doet ze dat lekker. Tong zou iets beter kunnen maar was zeker niet slecht, zeker als je zelf aangeeft graag met tong te zoenen.

Ze zei dat ze wel net gerookt had en vroeg of ik dat erg vond. Denk dat ze daarna nog een kauwgompje of mondwater had genomen want ik proefde totaal niet dat ze gerookt had.

Na een paar minuten zoenen heeft ze haar lippen ergens anders heen verplaatst. Pijpen doet ze inderdaad alleen met condoom, maar zelfs met condoom was het genieten. Het duurde niet lang voor ik een eerste keer kwam. Gelukkig had ik een uur met haar en was er genoeg tijd over voor een 2e ronde.

Terwijl ik bijkwam voor het eerst mn hand tussen haar benen geplaatst en ze was al kletsnat. Hoog libido zegt ze! Dat wilde ik wel proeven en ze daar genoot duidelijk van. Na een tijdje hield ze mn hoofd vast en reed ze zichzelf op mn tong klaar. Meestal geloof ik het niet zo als een dvp zegt gekomen te zijn maar gezien hoe geil ze was denk ik dat het wel echt was. Als het fake was kan ze zodra ze dit werk zat is nog als actrice aan de bak.

Hierna lekker nog in een paar verschillende standjes geneukt. Geen glijmiddel nodig. Vlak voor de tijd om was kreeg ik gelukkig nog mijn 2e hoogtepunt.

Helaas niet lang kunnen napraten (je kan trouwens tussen het zoenen door best leuk met dr praten.) Als afscheid gaf ze me nog een kus en ik kon blij en voldaan naar huis.

Gigi, dankjewel en hopelijk tot een volgende keer!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woorden kunnen dit niet beschrijven. Ik ben net bij Gigi geweest en ik stond nog minuten lang buiten na te genieten.
Afspraak maken ging gemakkelijk en toen ik haar zag dacht ik al meteen: "Wow, zij ziet er heeeeel mooi uit".
Op de kamer kon ik nog steeds niet geloven hoe mooi ze is.
Alles ging super en niks voelde plichtmatig. Een uur ging te snel voorbij maar ik heb zeker elke seconde genoten.
Zij ziet mij zeker terug. Ja super jammer dat ze niet echt doet aan tongzoenen, maar dat is niet het belangrijkste.
Met haar heb je gegarandeerd een hele goeie tijd.
Aanrader, en ik ben bang dat afspraken met haar maken heel moeilijk gaat worden!
Topper!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
"Kleur bestaat niet. Alleen in ons bewustzijn." - John Locke

Begrijp jij het nog, Gigi? Nou, wat een filosofische gesprekken. Het voelde alsof ik weer in de studiebanken zat. Altijd fijn, toch? Beter dan een - al dan niet oude - hoogleraar.

Maar ja, ik wil niet teveel zeggen over Gigi, dat is geheim :)

HoiHOOOOIIII
 
"Kleur bestaat niet. Alleen in ons bewustzijn." - John Locke

Begrijp jij het nog, Gigi? Nou, wat een filosofische gesprekken. Het voelde alsof ik weer in de studiebanken zat. Altijd fijn, toch? Beter dan een - al dan niet oude - hoogleraar.

Maar ja, ik wil niet teveel zeggen over Gigi, dat is geheim :)

HoiHOOOOIIII
Wat een bagger review is dit zeg. Plaats beter niets filosoof.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/gigi/
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na onze veelbelovende start enkele maanden geleden had onze vervolgdate tot mijn verbazing een wat ander karakter. Lees: het viel een beetje tegen.

Wellicht was Gigi niet in de stemming en/of moe of iets anders maar...nou ja ze had er gewoon geen/minder zin in en voelde zich niet echt op haar gemak in mijn gezelschap, zoveel was duidelijk.
Alle handelingen werden weliswaar technisch goed uitgevoerd (B alleen aan de buitenkant) maar de sfeer was er een van een verplicht nummertje om de geboekte tijd vol te maken. Zowel staand als liggend voelde ik de afstand, ook fysiek: na iedere c.q. paar tongzoenen duwde ze me af c.q. creëerde ze afstand zodat we er nooit een lekkere hindernisvrije stomende vrijpartij van konden maken. Heel wonderlijk hoor hoe de stemming ineens zo anders kan zijn dan bij onze vorige date toen ze oprecht leuk en enthousiast haar best deed om me een fijne tijd te geven.

Nou ja, zoiets kan de beste overkomen en volgende keer beter zal ik maar zeggen ;-)

Anyway, Gigi blijft voor mij die bloedstollend mooie playmate van die geweldige eerste paydate ;-)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Erg mooie dame met erg goeie service, vraagt constant of ik het fijn vind. Helaas was het niet mijn type dame qua uiterlijk en klik, dat kan ook niet altijd. Maar objectief gezien erg goede service dus.

Ze is ook erg strak en moest mezelf inhouden om niet snel klaar te komen, terwijl ik normaal moeite heb om klaar te komen.

Had het last minute geboekt en helemaal niet gedoucht die dag (had niet thuis geslapen), beetje spijt daarvan 😳
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/gigi/
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lieve Gigi, Wat ben ik blij dat we vandaag opnieuw afgesproken hebben!

Het was namelijk weer helemaal geweldig, zowel qua sfeer en enthousiasme als qua vrijpartij! Heb echt ***** van je genoten. En gezellig nagepraat.

Voelde de behoefte om je hier in het zonnetje te zetten, dat heb je namelijk volledig verdiend!

We gaan elkaar absoluut vaker zien, tot de volgende keer schat! XXXXXXXXXX
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan