Recensie Gigi, Vlaardingen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
97
02/12/22
154
10
Ik appte op een woensdagavond naar Gigi of ik donderdag om 13:00 uur kon langskomen. Kreeg snel reactie en ze vroeg me om het donderdagochtend nog even te bevestigen. Dat heb ik gedaan. Ze vroeg nog of ik interesse had in 1 of 2 meisjes, toen aangegeven dat ik alleen voor haar kwam en dat was OK.

Eenmaal in Vlaardingen aangekomen (10 minuten te vroeg) heb ik haar geappt dat ik er was en dat ze maar moest appen als ik kon komen. Ze kwam meerdere keren online en berichtje was gelezen maar geen reactie. Na meerdere berichtjes haar geprobeerd te bellen, maar ze nam niet op.

Uiteindelijk ben ik 20 minuten na de afgesproken tijd maar weggegaan, ook niets meer van haar gehoord.

Twee dagen daarna kreeg ik zo'n standaard WhatsApp dreig berichtje op het nummer waar ik Gigi van geappt had. Verder heb ik geen enkele andere dame geappt, dit was een nieuwe SIM want ik wissel regelmatig. Dit nummer stond ook direct op een zwarte lijst door haar. De tweede dame die ik appte (deze: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/6218867-maria) was heel kortaf en wilde absoluut niet afspreken. Toen ik haar de dag daarna appte vanaf een andere SIM mocht ik wel komen.

Leek me leuk om Gigi te neuken omdat ik vroeger haar Kim Holland filmpjes (Sabrina heette ze daar) gezien had en haar wel een lekkere ordinaire snol vond. Maarja…

Op naar de volgende.
 
Laatst bewerkt:
Snap er ook weinig van, maar wel een sterk voorbeeld van hoe snel je al op lijsten kunt belanden (voor whatsapp bedreigers of "niet afspreken zwarte lijsten"). Ik wissel vaak van SIM dus no problemo, maar het voor niets ergens heen rijden en wachten is zonde.
 
Ik appte op een woensdagavond naar Gigi of ik donderdag om 13:00 uur kon langskomen. Kreeg snel reactie en ze vroeg me om het donderdagochtend nog even te bevestigen. Dat heb ik gedaan. Ze vroeg nog of ik interesse had in 1 of 2 meisjes, toen aangegeven dat ik alleen voor haar kwam en dat was OK.

Eenmaal in Vlaardingen aangekomen (10 minuten te vroeg) heb ik haar geappt dat ik er was en dat ze maar moest appen als ik kon komen. Ze kwam meerdere keren online en berichtje was gelezen maar geen reactie. Na meerdere berichtjes haar geprobeerd te bellen, maar ze nam niet op.

Uiteindelijk ben ik 20 minuten na de afgesproken tijd maar weggegaan, ook niets meer van haar gehoord.

Twee dagen daarna kreeg ik zo'n standaard WhatsApp dreig berichtje op het nummer waar ik Gigi van geappt had. Verder heb ik geen enkele andere dame geappt, dit was een nieuwe SIM want ik wissel regelmatig. Dit nummer stond ook direct op een zwarte lijst door haar. De tweede dame die ik appte (deze: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/6218867-maria) was heel kortaf en wilde absoluut niet afspreken. Toen ik haar de dag daarna appte vanaf een andere SIM mocht ik wel komen.

Leek me leuk om Gigi te neuken omdat ik vroeger haar Kim Holland filmpjes (Sabrina heette ze daar) gezien had en haar wel een lekkere ordinaire snol vond. Maarja…

Op naar de volgende.
Ik zeg niet dat je liegt maar ik heb andere ervaring met haar
Ben denk ik 3 keer bij haar geweest

In Rotterdam en schiedam
Wat ik vreemd vind is dat ze vraagt hoeveel meisjes je wilt ?

2 kan maar dan vraagt ze of je een trio wilt met haar zus erbij
Dat je bedreigd word door haar vind ik ook vaag

Denk eerder dat of iemand net doet of hij haar is of dat haar ex waar ze al een keer problemen mee had haar weer gevonden heeft ze had haar naam toen verandert naar sacha
Vanwege hem
Wel vreemd dat ze nu ineens weer gigi heet en nu ook dit soort berichten komen volgens mij is dit ook een ander nummer nu nummer komt in mijn telefoon namelijk ook niet voor


Want dat zei dit zelf zou doen kan ik me niet voorstellen
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb haar ooit ook eens bezocht, ordi type en ze kwam aanzetten met een oude (haar eigen?) huismoeder voor een trio....die was nog meer ordi...vond ze allebei niet echt aantrekkelijk veel dialect rotjesknor geblèt...snel terug op huis aan..... was in een rijtjeshuis...
 
Ik heb haar ooit ook eens bezocht, ordi type en ze kwam aanzetten met een oude (haar eigen?) huismoeder voor een trio....die was nog meer ordi...vond ze allebei niet echt aantrekkelijk veel dialect rotjesknor geblèt...snel terug op huis aan..... was in een rijtjeshuis...
Ja het is wel een behoorlijke tokkie volgens mij, dat zie je ook wel in de Kim Holland filmpjes.
 
Jammer dat er geen pzc en tongzoenen tussen de opties staat.
Ze heeft een clitpiercing dus wil haar ook wel lekker beffen.
Lijkt mij wel geil met een wat ik lees ordinaire meid sex te hebben :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Jaren geleden ook bij deze dame geweest (recensie nog geplaatst op het oude forum) Ze ontving toen in een appartement in Rotterdam.
Ik was afgegaan op de foto's, want die zien er goed uit. Ze gebruikt overigens nog dezelfde foto's.
Ik heb toen niet meer dan 2 sterren gegeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan