Recensie Gina, Antwerpen, Villa Tinto 20 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De kans was reëel dat ze deze keer voor twee maanden weg zou zijn. Maar we houden je op de hoogte als ze terug opdaagt! Even je goesting proberen ergens anders kwijt te geraken, bij bijvoorbeeld Anouk, Vicky ... Allemaal aanraders. Geef maar aan als je andere shemales weet in SKW die de moeite zijn, d.w.z. geen aftroggelaars of niets meer aanbieden als je betaald hebt.

De kans was reëel dat ze deze keer voor twee maanden weg zou zijn. Maar we houden je op de hoogte als ze terug opdaagt! Even je goesting proberen ergens anders kwijt te geraken, bij bijvoorbeeld Anouk, Vicky ... Allemaal aanraders. Geef maar aan als je andere shemales weet in SKW die de moeite zijn, d.w.z. geen aftroggelaars of niets meer aanbieden als je betaald hebt.
Is gina nu terug dan?
Weet er iemand of gina terug is ik wou morgen naar Antwerpen gaan alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Op redlights geen profiel/foto's van Gina te vinden, is wel vaker zo met dames uit het SKW denk ik?

Zijn er BV's/BN'ers waar ze op lijkt?
Gewoon om een idee te hebben hoe ze er ongeveer uit ziet.

Vanmiddag half uurtje bij Gina geweest. Zeer lieve dame. Lekker tongzoenen en dan naar beneden haar lekker gepijpt. Af en toe haar hele pik er in zodat ze mijn mond kon neuken. Beide flink wat poppers gesnoven en dan heeft ze me in verschillende standen genomen. Zalig.

Inderdaad. Bovendien is ze goed geschapen en kan ze die lange tijd hard houden. Als dat niet meer lukt, ontvangt ze even geen klanten. Behandel haar met respect en je krijgt veel terug. Probeer niet te profiteren. Ze neemt meestal ook tijd om even te praten over alles en nog wat. Geen rush and go.
En zoals Mister Me zegt, tongen kan ze echt goed. Ze heeft een speciale techniek om aan je tong te zuigen.
Ze is niet de jongste, maar wel een geweldig lijf. Top.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag bij Gina geweest. Het was weer heerlijk. Ze zag er erg mooi uit, dit keer met stijl blond haar. Ik werd enthousiast begroet met een paar zachte zoenen op mijn mond. Toen ik mij aan het uitkleden was lag ze al op bed met haar knieën omhoog en met haar pik te spelen. Ik kroop op het bed en ging haar heerlijk zoenen en tongen. Ze dirigeerde mij naar haar pik en ik begon haar uitgebreid en diep te pijpen. Dat kon ze weg waarderen en genoot duidelijk. Ik wilde haar ballen likken maar dat heeft ze liever niet, dan maar haar kontje gaan likken en dat vond ze wel heel geil en ze lag heerlijk te kreunen. Daarna haar pik weer een tijdje gepijpt en tussendoor gezoend. Ze zei, kom boven op mij zitten. Dat deed ik, en ze smeerde mijn kontje in met glijmiddel. Ze pakte een condoom en keek mij vragend aan. Ik liet haar pik een paar keer over mijn sterretje glijden en liet hem er zo in glijden en begon haar te berijden. We genoten er beide van. Af en toe moest ik rustig aan doen want ze kwam bijna klaar. Ik werd steeds geiler en geiler en uiteindelijk spoot in haar borsten onder. Ze riep, enjoy, enjoy en stootte diep in me. Daarna nog wat gekust en gekletst, gewassen en weer naar huis. Wad weer een geslaagde date!

Mooi verhaal! Waarom heb je anaal bij klant geen vijf sterren gegeven? Dat is net wat ze bij mij perfect doet. Ik was al klaargekomen, en Gina had er klaarblijkelijk zin in! Ze vingerde me heel intens en wreef zeer sensueel maar toch met voldoende druk op mijn prostaat. Waw, wat was dat geil. Ze voelde dat ik hier intens van genoot en bleef maar verder jaar, zelfs al had ik geen stijve meer want was pas klaargekomen. En toch, omdat ze uit ervaring wel wist wat er zou gebeuren, kwam in ineens geweldig klaar met een slappe lul. Eerst keer dat dat gelukt was bij mij. Ook een heel andere ervaring dan 'gewoon' klaarkomen. Ik heb de est van de dag zeer gelukzalig rondgelopen. Daarom zou Gina bij mij voor het gedeelte Anaal bij klant zeker een vijf krijgen. Geweldige shemale! Ga nu allen niet naar daar, want dan is ze voor mij niet meer vrij :):).

Omdat ze haar benen in het begin wat naar boven hield zodat haar pik niet heel diep in mij kwam. Ze zei dat ze anders heel snel klaar ging komen. Pas na een tijdje gingen haar benen naar beneden en kon ik haar goed diep in mij voelen. Vandaar geen 5 sterren

Omdat ze haar benen in het begin wat naar boven hield zodat haar pik niet heel diep in mij kwam. Ze zei dat ze anders heel snel klaar ging komen. Pas na een tijdje gingen haar benen naar beneden en kon ik haar goed diep in mij voelen. Vandaar geen 5 sterren
Eigenlijk een reden te meer om 5 sterren te geven, dan heb je langer kunnen genieten 🤔🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

Terug
Bovenaan Onderaan