Recensie Ginger, Den Bosch 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kaiserrrrr

Newbie
1
07/09/25
0
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3084362-ginger
Totale kosten (in euro)
220
Ik ben gisteren geweest in Den Bosch, en dit was met afstand mijn aller slechtste ervaring. Ik wandel al heel wat jaren, maar zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Omdat er nog geen review was van deze dame heb ik me maar even geregistreerd om mijn ervaring te delen

Ze is super chagrijnig, zakelijk, en ongeïnteresseerd, je mag niet aan haar komen, en itt wat er in haar profiel staat mag je niet zoenen en tongzoenen. Je mag niet aan haar tepels komen maar alleen erom heen aan haar borsten zitten. Haar haar ruikt heel erg muf en ze is een heel stuk forser en ouder dan op de foto.s.

Na afrekenen begon ze meteen te pijpen zonder enig voorspel, en ging zo zitten dat ik haar niet aan kon raken. Pijpen deed ze overigens wel goed. Na 5 minuten begon ze al te mopperen dat ik klaar moest komen. Daarna hield ze er mee op en ging boos op het bed zitten. Daarna toch maar verder pijpen, waarbij ze de hele tijd een doekje over mijn eikel en lang haar mond deed, en tijdens het pijpen is ze 3 keer de kamer uit gelopen(!) om op haar telefoon te kijken of om te bellen. Uiteindelijk heb ik me maar afgetrokken, in haar mond klaargekomen en ben meteen daarna gegaan. Voor een uur betaald maar was blij dat ik na 35 min weg kon.

Voor mij het zelfde
Spijt dat ik er ben geweest
Gelukkig maar voor 30 min betaald stond na 15 min weer buiten
Echt zonde van het geld Ze is echt niet te vergelijken met de foto's en filmpje dat ze stuurde
Ik was ook in den bosch
Dit kun je samenvoegen ze is al eerder benoemd in Eindhoven

Terug
Bovenaan Onderaan