Recensie Giuliana, Lessen/Geraardsbergen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ayrton

Stamgast
Forumpionier
353
09/07/21
204
65
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/giuliana-super-girlfriend
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik post het toch in Oost-Vlaanderen ondanks dat ze net over de grens in Lessines ontvangt in een hotel.
Is het meisje van de foto's en deze zijn recent dus hier geen slechte verrassing.
Ze spreekt Frans wat toch een pluspunt is en ze danst al sensueel voor me terwijl ik me uitkleed.
Pzc was +20 € en omdat het al 100 was voor 30 minuten is het met geworden.
Pijpen doet ze redelijk goed. Hebben enkele standjes gedaan.
Het was niet de beste rendez vous ooit maar misschien ziet ze me wel nog eens terug.
 
Nu in Hasselt. In de titel van haar advertentie staat "super girlfriend". (tong)zoent ze dan ook? Wordt niet geadverteerd, maar dat zou ik verwachten bij een girlfriend.

Heeft wel een ongelofelijk mooi lichaam naar mijn mening (haar borsten zijn wel overduidelijk wat geholpen), als ze zoent staat ze helemaal bovenaan m'n lijstje mocht ze opnieuw dichterbij verhuizen.
 
Nu in Hasselt. In de titel van haar advertentie staat "super girlfriend". (tong)zoent ze dan ook? Wordt niet geadverteerd, maar dat zou ik verwachten bij een girlfriend.

Heeft wel een ongelofelijk mooi lichaam naar mijn mening (haar borsten zijn wel overduidelijk wat geholpen), als ze zoent staat ze helemaal bovenaan m'n lijstje mocht ze opnieuw dichterbij verhuizen.
Nee
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan