Recensie Gloria (UA), Sixsens, Lemiers 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
611
04/07/21
989
44
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gloria is een dame uit de Oekraïne die al in meerdere clubs heeft gewerkt. Onder andere YinYang. Ze is slank, heeft halflang bruin haar wat vrij wijd uit staat, A cup en ik kan me geen tattoos herinneren. Ze heeft een leuke naturelle uitstraling. Ze heeft al meerdere keren haar 39e verjaardag gevierd, maar ziet er jonger uit dan haar leeftijd.
Haar tongzoenen was iets te mechanisch cirkeltjes draaien met haar tong naar mijn zin. Ze kan haar mond beter gebruiken voor het pijpen (ZC). Man man, ze kan direct mee met mijn toppers in Sixsens: Vanessa en Mimi. Daar ook nog een tijd in 69 van genoten. Daarna met wat moeite en heel voorzichtig mijn Barokkar naar binnen geschoven. Ze is in ieder geval lekker strak. Toen het ook voor haar comfortabel was het tempo opgevoerd en mijn condoom gevuld. Een prima eerste kennismaking!
 
Gloria is een dame uit de Oekraïne die al in meerdere clubs heeft gewerkt. Onder andere YinYang. Ze is slank, heeft halflang bruin haar wat vrij wijd uit staat, A cup en ik kan me geen tattoos herinneren. Ze heeft een leuke naturelle uitstraling. Ze heeft al meerdere keren haar 39e verjaardag gevierd, maar ziet er jonger uit dan haar leeftijd.
Haar tongzoenen was iets te mechanisch cirkeltjes draaien met haar tong naar mijn zin. Ze kan haar mond beter gebruiken voor het pijpen (ZC). Man man, ze kan direct mee met mijn toppers in Sixsens: Vanessa en Mimi. Daar ook nog een tijd in 69 van genoten. Daarna met wat moeite en heel voorzichtig mijn Barokkar naar binnen geschoven. Ze is in ieder geval lekker strak. Toen het ook voor haar comfortabel was het tempo opgevoerd en mijn condoom gevuld. Een prima eerste kennismaking!
Gisteren gecontroleerd, ze heeft geen Tattoos
 
Vanmiddag deze mooie dvp tegen het lijf gelopen in het restaurant. Meteen het gevoel, hè die ken ik.. Daarna kwam ze even bij me zitten en stelde zich voor. Ogen om in te verdrinken..
Later in de middag haar aangesproken en gezellig mee gepraat. Daarna kamer 1 opgezocht. Gfe sessie pur sang.
Een wervelende show van pijpen, kussen, tongen en beffe. Haar vervolgens laten plaatsnemen op anaconda. Eerst rustig, daarna wilder toen ze zelf gek werd. Uiteindelijk werd het 1.5 uur voordat we de kamer verlieten. Helemaal goed
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Liep haar tegen het lijf en viel als een blok voor haar mooie ogen.
Op de kamer bleek deze zeer lenige, sportieve dame met wilde haardos een schot in de roos.

Nonstop BJ was extreem goed - ze beheerst vele technieken:
- edging
- balzak en perineum likken
- balzak afknijpen
- na een paar langzame halen gaat ze onverwachts snel diep
- af en toe gaat de Dyson power aan en zuigt ze het wit uit je ogen
- CIM tot de laatste druppel - d'r wangen stonden bijkans bol aangezien ze mijn 1e dame van de dag was

Ondanks dat het uur reeds voorbij was nam ze nog rustig de tijd om wat na te praten op de kamer (ben weer voorzien van wat sport tips)

ps: TZ leek meer op tongworstelen, ze is geen liefhebster van olie massage en ze is enigszins eigenwijs :)
 
If looks could kill, was ik nu vermoord door Gloria.
Maandag na heel lange tijd nog eens in SixSens geweest (was men 2de bezoek)
Gloria kwam in de namiddag bij me zitten voor een babbeltje en prees haar ervaring aan. Ze is 50. Niet onmiddellijk mijn type maar had wel het gevoel dat ze misschien wel een goede service kon leveren (wat hierboven bevestigd wordt).
Aangezien ik nog niet zo lang ervoor naar een kamer was geweest het gehouden op "misschien later"
Nadien met een andere dame (Siline) naar de kamer gegaan. Kwam ik onderweg Gloria tegen. Ik kreeg me daar een blik alsof het mijn vrouw was die me net op overspel betrapte. Ook nadien ben ik ze nog een paar keer tegengekomen waarbij ik diezelfde blik kreeg. Ook als ik rustig met een andere ijsbeer aan de bar zat te praten keek ze mijn richting uit met diezelfde vuile blik.

Op die manier is misschien later een definitieve No f*ng way.
 
Een week geleden heeft Gloria mij (ook) kunnen verleiden tot een kamer bezoek en daar heb ik absoluut geen berouw van. In tegendeel. Gloria is een goed uitziende dame die je met haar schilderachtige ogen gemakkelijk weet te betoveren. Op de kamer doet zij er alles aan om het naar je zin te maken en daar slaagde zij bij mij zeker in. Lekker uitgebreid gezoend, een heerlijk pijpbeurt gehad en haar lang mogen beffen wat zij, geloof ik, niet heel vervelend vond. Hoop dat Gloria nog lang moge blij in het mooie Limburgse heuvellandschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan