Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie kan dit begrijpbaar vertalen? :)


IK ZOEKT JONGENS EN MANNEN IN DE SCHIETEN DIE MIJN HITTE WILLEN VOELEN, IK POMP JE DIEPE KEEL TOT HET EINDE, EN DE KEELNEUKT MET VEEL SPEKLEES, ZELFS MET HET HOOFD NAAR BENEDEN, NIET DE GEBRUIKELIJKE SNELLE EN ZORGVULDIGE LIK. . . IK GA DOOR WAAR DE ANDEREN STOPPEN. IK VOEL MIJN HOOFD GEDRUKT OP JE K.. OF MAAK ME CRASH MET JE SPEELGOED, DE GROTE SKIZZATE, LIK JE ALLES EN OVERAL MET MIJN TAAL, en IK BEN COMPLEET, HEEL LIEF VOOR JE TOTALE PLEZIER. .


ALTIJD HEET EN NAT, IK HOUD VAN VOORLOPIGE LENZEN EN LANG GENIETEN IK graag tot het einde van wat een man te bieden heeft. . EEN ECHTE LIEFDE
 
Laatst bewerkt:
Ik ging stuk op "ik houd van voorlopige lenzen", maar de rest is bijna net zo briljant 🤣🤣🤣

Voorlopige lenzen
Tijdelijke contactlenzen
Tijdelijke contacten
Wisselende contacten?
 

Buitplan

Prijs: Nader overeen te komen
102 keer bekeken • Status: Actief


Dag!!! Jonge sexy dynamische meid beschikbaar om je te ontspannen met een zachte naakte body-to-body massage met een happy end. Ik realiseer al uw fantasieën volgens uw wensen. neem voor het maken van een afspraak contact met mij op whatsapp +31653966240
 
Wil je weg van de alledaagse drukte en even volledig ontspannen...? Of wil je genieten van een heerlijk zachte of juist stevige massage...? Dan kun je met mij een afspraak maken.



Ik geef ook soft SM.



Ik ontvang op maandag, woensdag en vrijdag in weesp, om 10:00 tot 20:00 uur. Je kan ook bij mij douchen.



Ik kom graag langs ook bij u thuis voor een massage in zaandam en tot 30 km straal van zaandam. Op vrijdag en zaterdag, om 10:30 tot 20:00 uur.



Ik ben gediplomeerd masseuse en voor de massages maak ik gebruik van een heerlijke geurloze massageolie. Deze is eenvoudig af te spoelen met een warme douche. Alle ontspanningsmassages vinden plaats op veilige basis. Je kan ook bij mij douchen. Een afspraak maken kan zowel telefonisch als per sms-bericht.



Bel a.u.b. Uitsluitend met nummerweergave. Als ik aan het masseren ben, neem ik de telefoon niet op. Probeer het in dat geval later nog een keer of stuur een sms-bericht. Ik bel zelf niet terug.




Half uurtje 55 eur.



Huur 85 EUR.
Kopen is zeker niet mogelijk? 😁
 
Maar het Limburgs kent vele varianten, dus is dat van toepassing op het hele taalgebied?
De adverteerster komt uit Maastricht. (voor zover er sprake is van enige echtheid van de annonce )
 
Maar het Limburgs kent vele varianten, dus is dat van toepassing op het hele taalgebied?
De adverteerster komt uit Maastricht. (voor zover er sprake is van enige echtheid van de annonce )
Ik vermoed dat dat een ad is van die club uit Kerkrade (weet je wel waar dames € 1400 fooi krijgen) . Staat nu ook een stout schoolmeisje in Maastricht; petite Lara.
Alleen ontvangt ze uiteindelijk in Kerkrade. Maar daar hebben ze weer een heel ander dialect.
 
Laatst bewerkt:
Roken is dodelijk, volgens de waarschuwingen die te lezen zijn op rookwaren.
Wat moeten we met deze juffrouw?

Mortal Girl

Prijs: € 0,-
4 keer bekeken • Status: Actief


Ik ben ️ 24/7 beschikbaar voor de lol, schrijf me.
ik heb alleen betaald met ticket Transcash en Neosurf.
Ik doe
Doggystyle, Anaal, Pissen, Pijpbeurt, Zaad slikken
Klaarkomen, Beffen.
footjob, deepthroat-fetisj en andere massages, inclusief wat je maar wilt ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan