Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heeft iemand deze young beaty al aan de haak "geslagen"?
 
Wel jammer dat er hier geen topic 'niet grappige taalfouten' bestaat, want dat zou behoorlijk vol lopen. Hopelijk kunnen de Nederlandstaligen beter neuken dan foutloos schrijven. :ROFLMAO:
 
Je hebt gelijk dat op dit forum en andere fora heel veel taalfouten gemaakt worden.
Als je daar een topic over zou maken zou dat het grootste topic van dit forum zijn.
 
Nederlandstaligen van alle soorten Paulus.
Vol lopen of vollopen kan allebei. En tussen de letters "ipv" horen eigenlijk puntjes te staan want dat is een afkorting. LOL
Wat betreft spatiegebruik bestaat er zelfs een webstek met de gelijkluidende naam.
Jumbo kwam er ooit eens onder de aandacht omdat ze een Brabantse met worst aanboden...
 

Ik ben geen discrete mooie vrouw, met elegante rondingen, vriendelijk, knuffelig en goed opgeleid.

Ik hou van massages en sensuele strelingen bij kaarslicht... Ik heb lenige vingers...
Ik stel voor dat je je ontvangt in een omgeving vol charme en zoetheid voor een moment van welzijn...
Ik heb een kat die op me wacht!
Stop het vers van de tijd en zo snel nemen de pillen contact met me op op mijn telefoon kusjes dankjewel
 
Erg geloofwaardig.

Hey lieve mannen ik ben Lana ben van Nederland afkomst en slank van postuur ik ben gek op sex en ga professioneel te werk ik hou ook zeer zeker van gezelligheid maar ben ook een tikkeltje ondeugend lijkt het je leuk mijntje leren kennen en wil jij mijn specialiteiten ervaren bel dan nu voor een afspraakje voor nu een hele fijne dag en graag tot dan groetjes knuffels Lana
 

Zeeuws meisje!tt

Prijs: Gratis
19 keer bekeken • Status: Actief


This Zeeland girl is looking for a nice man to walk the path of love. Which spontaneous man from Zeeland or surrounding areas wants to go that way with me?

I am not immediately looking for a permanent relationship, but if it develops in that direction, we will see again and I will adjust my goal. I've been single for a few years now and I really like it. I can do whatever I want.

Aardig, totdat je ziet waar ze woont (of dat tenminste beweert) :

Annelieke Hazewinkel ( Particulier )
4 uur actief op Tweedehands.net
Bekijk alle advertenties

Nijmegen
(Gelderland, Nederland)
 

Als je me ziet, is het eerste wat je opvalt mijn mooie gezicht. Laat je niet misleiden door het gezicht van mijn lieve, onschuldige dochter. Privé ben ik de hete en enthousiaste persoon van je fantasie. In mijn mooie lichaam en mijn gladde huid vind je het perfecte paradijs waar je voor altijd wilt blijven..

 
EEN EXPhyu LUCIA VAN SENSUALITEIT ... EN kkbbbEROTISME NOOIT EERDER GEZIEN. ZET MIJ OP SCHAPEN EN NEUK MIJN KUT EN KONT TERWIJL JE MIJN MOND MET JE BUSTE HAND IN SjTOPT MET EEN ADEMBENEMEND ZACHTE RONDE KONT. PUSSY HEET EN STRAK ALS JE HET WILT, LIK HET TERWIJL IK NAAR JE KIJK. . IK SLIK HET LETTERLIJK TOT DE BALLEN. 69 STELLAIRE EN VOORAFGAANDE ONTDEKKINGEN. EEN ONVERGETELIJKE GEURIGE HUID, U KUNT NIET ZONDER MIJ DOEN. Kom op mijn borsten terwijl ik je smeek. ZE ZIJN DE ENE OP DE FOTO'S VOOR 100% ALS IK HET NIET BEN, NEEM HET EN GAAN. KOM EN NEUK ME.
 

Hete Chanell

Ik beschouw Mooi, elegant, en Mijn Billen en Will. Je borsten zullen je de adem benemen.

Ik wil je eigen plezier maken Happy Have My meth vrolijk gezelschap, en veel plezier.
Wil je sterven Een minnaar die je geeft wil, laten we praten ontmoeten
 

Anal! Cum in moud WHASTAP!

Hallo, ik ben loli, ik doe de mannen, MIJN KONING, als je je thuis verveelt of moe bent van het werken, schat, ik zal je een heerlijke massage geven, ik zal je ruco-lichaam zuigen, mmmm, don' t blijf zonder me te voelen, ik kan je mond of je lichaam natmaken, ik hou van anale seks, ik ben een echte hoer in bed kom spelen met mijn enorme tieten en mijn rijke poesje je super vuile teef wacht op je schat

 
Ik kan het eigenlijk wel waarderen als een dame zelf haar tekst schrijft en het niet een gepolijst tekstje van een of andere planner is (vaak met aangevinkte opties waar de dame niet van gediend is...)

Ff een kleine analyse:

EEN EXPhyu LUCIA VAN SENSUALITEIT ...
Ok, sensuele Lucia.. ok

EN kkbbbEROTISME NOOIT EERDER GEZIEN.
Ze is geil?? ..ok klinkt goed..

ZET MIJ OP SCHAPEN
Hier kan ik dan weer ff geen kaas van maken.. ze houdt van shoarma??

EN NEUK MIJN KUT EN KONT
Ok, kunnen we regelen, lijkt me geen probleem...eerst voor, dan achter.. klinkt goed

TERWIJL JE MIJN MOND
Ze pijpt ook.. klinkt goed

MET JE BUSTE HAND IN SjTOPT
Je mag met haar borsten spelen, sounds like a plan...

MET EEN ADEMBENEMEND ZACHTE RONDE KONT.
Voorzien van grote billen lijkt het: heerlijk!!

PUSSY HEET EN STRAK ALS JE HET WILT, LIK HET TERWIJL IK NAAR JE KIJK.
Beffen geen probleem, me dan geil aankijken: beter!!

. IK SLIK HET LETTERLIJK TOT DE BALLEN.
Dit is n beetje 2 voudig: en diepthroat en blijkbaar pzc, slikt op het eind.. klinkt steeds beter.....

69 STELLAIRE EN VOORAFGAANDE ONTDEKKINGEN
Standje 69: goed idee! Voorafgaande ontdekkingen: je maakt me nieuwsgierig....

. EEN ONVERGETELIJKE GEURIGE HUID,
Hmmm klinkt goed, hou wel van een welriekende dame


U KUNT NIET ZONDER MIJ DOEN.
Tot op heden wel, maar daar kan natuurlijk verandering in komen...

Kom op mijn borsten terwijl ik je smeek.
Komen op borsten: nooit een probleem, maar geeft ze nu een optie, of is dit een impliciet voorstel voor een 2e ronde???

ZE ZIJN DE ENE OP DE FOTO'S VOOR 100%
Geen idee, maar ben erg benieuwd naar de fotos....

ALS IK HET NIET BEN, NEEM HET EN GAAN.
Realitycheck aan de deur, altijd een goede optie

KOM EN NEUK ME.
Hmmm sounds like a plan....


Linkje naar advettentie anyone?????

Analist..
 
Terug
Bovenaan Onderaan