Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
nepadvertentie:

Nog maar net 19 en wil geneukt worden door een oudere man

Prijs: Niet van toepassing
39 keer bekeken • Status: Actief


  • Contactmethode:
  • Gratis
  • Op zoek naar:
  • Online (spannend) contact
  • Leeftijd:
  • 25 jaar
Misschien klinkt het een beetje gek, ik ben nog maar net 25
 
nepadvertentie:
Nou dat is wel heel kort door de bocht hoor , er zijn zat 18 en 19 jarige meiden die zich gratis uit willen laten wonen door een geile ouwe bok hoor
Sommigen willen nog geld toegeven ook
Dat die advertentie kennelijk al een jaar of 6 staat omdat ze al 25 is ondertussen bewijst wel dat oudere mannen die gratis seks met jonge meiden willen kennelijk dun gezaaid zijn
 
Als dit uit een vertaalprogramma komt:
Hallo schatjes, ik ben een Latijns-Amerikaans dame, ik ben lief, gepassioneerd, en wil graag een leuke en goede tijd hebben. Ik ben je lieverd! Wat je elke dag nodig hebt, bij mij heb je een heel prettige en persoonlijke behandeling. We zullen een geweldige tijd hebben met elkaar.
Dan vraag ik me af hoe ze dit voor elkaar krijgt:
ik vindt het lekker om gebeft te worden en met elkaar te spelen.
 
Het is de vraag of incassobureaus er ook om kunnen lachen.

Hallo mijn geliefden, ik ben Yessi, een exotische en zeer hete Colombiaanse. Ik ben super zelfgenoegzaam en leuke wanbetaler.

 

Lucia (44j)

Ik ben geen discrete mooie vrouw, met elegante rondingen, vriendelijk, knuffelig en goed opgeleid.
Laat je meevoeren in een wervelwind van plezier!
Ondeugend naar believen, ik vind het leuk om de geneugten van seks te ontdekken en te delen.
Ik ben gevoelig voor de charme, elegantie en humor van mannen... "ze spreekt Spaans en Portugees"
Heel goed, ik praat graag bij een glas champagne en ik waardeer mooie fijne lingerie....
Ik hou van massages en sensuele strelingen bij kaarslicht... Ik heb lenige vingers...
Specialiteiten:
Liefkozingen, erotische massages, lichaam tot lichaam, uitwisseling van liefkozingen, bareback fellatio, lichte overheersing, 69, echte beschermde coïtus, fantasieën waar alleen mannen van dromen... "ad is verder helemaal leeg; geen opties of prijzen"
Ik stel voor dat je je ontvangt in een omgeving vol charme en zoetheid voor een moment van welzijn...
Ik heb een kat die op me wacht!
Onberispelijk hygiënische omgeving.
Stop het vers van de tijd en zo snel nemen de pillen contact met me op op mijn telefoon kusjes dankjewel
 
Dat is toch pure poëzie! Neem nou bijvoorbeeld het slot:

Stop het vers van de tijd
en zo snel
nemen de pillen
contact met me op
op mijn telefoon


Een korte analyse:

Stop het vers van de tijd

Dit gaat over vergankelijkheid. Tijdelijkheid. Verlies. Een thema dat veel in de literatuur voorkomt, Ze wil de vergankelijkheid stoppen.

en zo snel

In deze regel geeft de dichter het thema Vergankelijkheid nog extra nadruk. Het gaat allemaal sneller dan je denkt!

nemen de pillen
contact met me op


Ze is bang voor ziekte, en ongetwijfeld ook voor artsen die zich opdringen met allerlei (overbodige?) medische behandelingen. Vandaar ook dat ze zo met vergankelijkheid bezig is!

op mijn telefoon

En hier uit ze haar angst voor de voortschrijdende digitalisering. Kunnen we ons, in deze tijd van Big Tech en toenemende surveillance, nog onbespied voelen?

Natuurlijk kun je er nog andere interpretaties uit halen. Dat is het mooie van poëzie: als lezer maak je je eigen verhaal van wat de dichter geschreven heeft.

kusjes, dankjewel!
 

Wel een erg bijzondere ad. Als ik het goed begrijp moet je eerst een hoop moeite doen om de dame zover te krijgen dat ze misschien sex met je wilt hebben. Zou iemand hier serieus op reageren?
Jeetje , als ik het hele verhaal goed begrijp weet die vrouw dus van niks en ben jij dan degene die haar moet overhalen om met een wildvreemde kerel een trio te doen ? omdat manlief vermoed dat ze dat heel misschien wel geil zou vinden ?
Nou ja , niet geschoten is altijd mis zullen we maar denken
 
De advertentie (op afspraakjes, rubriek: vrouwen) in kwestie zal ik om esthetische redenen maar achterwege laten, maar onderstaande tekst zegt al meer dan genoeg. (of was het nu een raadseltje?)

'Lieve dame 42 jaar volslanke Neuken pijpen strele leuke tijd a tijd samen prijs 100 euro met condoom 125 zonder kamer kost is voor u'
 
De contactadvertenties op Tweedehands, ondanks dat het overgrote deel niet van zoekende -echte- vrouwen is, lees ik ze zo af en toe:

Hey hoi ik ben een spontane meid. Woon lekker centraal in Nederland en helaas nog steeds single.
En waar woont ze?
Yerseke
(Zeeland, Nederland)
Een andere
Deze foto's zijn gemaakt voor een shoot, van een bekent mannenblad. Helaas ben ik het niet geworden, maar hebben ze een ander model genomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan