Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor administratief/secretarieel werk zijn ze in elk geval afgewezen.
Voor het werk dat zij aanbieden wellicht aangenomen, maar wel met proeftijd.
Als we moeten communiceren met een app werkt dat heel onhandig.
 
Ach, je hebt je punt gemaakt.

Normaal doe ik dat ook, maar (heel) soms ga ik niet op mijn strepen staan en ben ik geen kommaneuker
In deze ad moet je puzzelen wat er mogelijk is. Dit levert in veel gevallen teleurstellingen op.

Was straks in "eten, vuren en beuken" van Wim Daniels en Lynne Truss aan het lezen.
Hoe (de plaats van) een komma je verhaal helemaal verandert!

Om wel te zeiken; ik kreeg laatst een glossy brochure van een NL importeur van een internationale firma.
In de brochure van 20 pagina's stonden op de HELFT taal- en spelfouten. Los van tikfouten, die kunnen gebeuren, zakt dan mijn broek helemaal af.
Als ik bedenk wat die brochure gekost heeft en eigenlijk meteen bij het oud papier had gekund.
Alleen aandacht voor het commerciele verhaal en niet voor de rest.
"Ja maar je snapt toch wat ik bedoel... ja maar, dat staat er dus niet"
 
Laatst bewerkt:
Hoe (de plaats van) een komma je verhaal helemaal verandert!
Herman Finkers zei het al eens in één van zijn programma's:
want één verkeerde komma of letter, maakt zelfs van Jezus nog een ketter.

Om wel te zeiken; ik kreeg laatst een glossy brochure van een NL importeur van een internationale firma.
Van de brochure van 20 pagina's stonden op de HELFT taal- en spelfouten. Los van tikfouten, die kunnen gebeuren, zakt dan mijn broek helemaal af.
Als ik bedenk wat die brochure gekost heeft en eigenlijk meteen bij het oud papier had gekund.
Alleen aandacht voor het commerciele verhaal en niet voor de rest.
"Ja maar je snapt toch wat ik bedoel... ja maar, dat staat er dus niet"
Dat laatste is precies waar de mensen die zulke fouten maken zich achter verschuilen. Of achter het excuus dat ze dyslectisch zijn.
Maar die laatste groep maakt hele andere fouten en dat heeft een andere oorzaak dan slecht leren.

Ik ken overigens een onderneming die zaken verstuurde naar Opglabeek.
Daar heb ik ze maar even fijntjes op gewezen, want dat is nu niet bepaald iets wat professionaliteit uitstraalt.

ben opzoek naar iemand die mij is vlink neukt

 
Lost in translation waarschijnlijk maar wel heel pijnlijk als je jezelf dan toch zo hoog inschat.

Ik *****, een vooraanstaand en prestigieuze luxe metgezel, oplosmiddel heren de voorkeur, senior executives en atleten Mijn cultureel niveau kan ik u een elegante en verfijnde service my sensualiteit zal u ontwaken de laagste instincten van plezier en probeer lujuria.Brindó paar ben ik actief geven en passieve volgens de gelegenheid en ik acht ook alle bepalingen die nodig zijn voor een aangenaam en comfortabel ogenblik ik reken op eigen appartement
 
Lost in translation waarschijnlijk maar wel heel pijnlijk als je jezelf dan toch zo hoog inschat.

Ik *****, een vooraanstaand en prestigieuze luxe metgezel, oplosmiddel heren de voorkeur, senior executives en atleten Mijn cultureel niveau kan ik u een elegante en verfijnde service my sensualiteit zal u ontwaken de laagste instincten van plezier en probeer lujuria.Brindó paar ben ik actief geven en passieve volgens de gelegenheid en ik acht ook alle bepalingen die nodig zijn voor een aangenaam en comfortabel ogenblik ik reken op eigen appartement
Nou gelukkig ben ik geen senior executive of atleet, scheelt een hoop hoofdbrekens...
 
ZONDER BJ .... PROSTAAT MASSAGE ....Strapon
door Lissett (29)

MASSAGES , STRAPON, GOUDEN REGEN, GERESERVEERDE OMGEVING, PROBEER DEZE INTENSE PLEZIER, Ik hou van 69. . RIJ JIJ. IK WACHT TOT U MIJN WARMTE VOELT EN IK WIL SAMEN MET U GENIETEN, ZE ZIJN EEN ECHT VARKEN. VOLLEDIGE MINNAAR VAN LANG EN VOL PASSIE VOORWOORD, ZEER HEET VOOR ELKE RELATIE OVERAL, EEN ECHTE MEESTER VAN DE MEEST VERBORGEN FANTASIEN, ALTIJD HEET EN NAT KUT. . . SCHITTEREND VOORAF. KANT B VANUIT EEN HART, IK HOU VAN SEKS IN ALLE POSITIES. . ONDER LICHT OOK PROSTAAT MASSAGE. . ONTSPANNEN. . . IK BEN ZEER GOED . . KOM EN BELEEF DE BESTE EMOTIE MET MIJ. . ALLES ZONDER HAAST. . . PRACHTIG, IK WACHT OP U OM TE TRANSGRAREREN. . IK BEN ZEER BESCHIKBAAR BEL MIJ. . MIJN SPELLEN: WAAR OOK STRAPON, GOUDEN REGEN, MASTER.
1. VOORBEREIDINGEN (JE SUKKIO HET ALLEMAAL).
2. EEN MOOIE ZAAG
3. SCOPARM A PECORINA (VOOR of ACHTER)
4. VOLLEDIGE ONTSPANNING EROTISCHE EN PROSTATISCHE MASSAGES
5. PERVERSE EROTISCHE FANTASIEN (SPECIALE SPELLEN) STRAPON
6. EEN ONMISBARE FINALE WAAR JE WILT. POSITIES.
A * T * T * E * N * Z * I * O * N * E * OMDAT HET VERSLAVING VEROORZAAKT, ALS JE MIJN PARADIJS VAN PLEZIER PROEFT, VERZEKER IK DAT JE BIJ MIJ TERUGKOMT. : - IK WACHT OP JOU . . . ** EEN HETE BOCAAAA **** HEEL LANG VOORLOPIG. . . . KOM NAAR MIJ IK LAAT JE GENIETEN **. JE ZULT NOOIT REPOST BEL MIJ
Ik ben in Lanaken , buur Maasmechelen, Bilzer, Zutendal, Bree, Masatricht, hasselt, Genk, Dieepenbeek....
 
2. EEN MOOIE ZAAG
Ik vind het niet gek. Zo'n wip, hoe leuk en lekker die meid ook is, je vergeet het toch weer. Een mooie zaag, bijvoorbeeld van het merk Sandvik, gaat vele jaren mee. Het is toch best lief dat ze je zo'n herinnering mee wil geven. Of misschien is het de bedoeling dat je háár een zaag geeft, als deel van de betaling. Ook wel sexy hoor, mooi meisje dat (liefst naakt natuurlijk) even wat planken zaagt. Daar draait Lissett haar mooie handje niet voor om. :love:
 
Welisaar vertaald door Google, maar toch

En neem mijn borsten in mijn mond.
Mijn poesje is rood en fris omdat ik 22 ben.
Ik heb een tong die goed likt en over mijn penis zuigt.
Ik neem je ballen in mijn mond en speel ermee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan