Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Anita( stap kaart)+32...

kom en ontmoet me, ik ben aanhankelijk, ik ben kalm, ik hou echt van seks en mijn droge is met een condoom, ik doe anaal maar je betaalt apart, het is een andere prijs, ik hou van seks, kom en ontmoet dit hond, je zult het erg leuk vinden, ik garandeer je kusjes, liefs
 
NET AANGEKOMEN .... SENSUEEL EN PASSIEF! MEISJE BEREIKBAAR AAN AL JE DEDIDERIES IK ZAL JE MAAK MAKEN MET MIJN TAAL PIJPEN TOT HET EINDE, IK ZUIG JE ZUIGEN ZONDER ADEMHALING (MOOIE HEERLIJKE POMPINARA, ALLES OP DE ONDER, MIS DE GELEGENHEID NIET) ...

IK HOU VAN ALLE FANTASIEN, (MIJN KONT IS BESCHIKBAAR OM ALLES TE DOEN, AL MIJN GATEN NEUKEN) ...

MIJN CHIPS KAN NIET ERUIT ZIEN OM GEBROKEN TE WORDEN EN VOELEN HARD BINNENIN IN MIJ TE POMPEN ZONDER STOP MIJ TE VERLATEN ZONDER ADEM ....

EN LAAT ME GENIETEN ALS EEN ECHTE SLUT (MET MIJ REALISEER JE ALLES WAT JE WILT) ... MOOI, WARM MET ZO VEEL WILLEN GENIETEN ... ONDER DE DEKENS ZIJN EEN CHILI

ZOET EN KRUIDIG TEGELIJK ... MIJN FOTO'S ZIJN 100% ECHT

1. VOORAFGAAND AAN NATUURLIJK

2. 2-HANDZAGEN

3. NEUK ME NAAR SCHAPEN - IK HOU BALLEN IN DE HAND TERWIJL JE ME BUMPT (+ ZIJ B)


Maak er maar wat van! :unsure::oops:
 
Hallo, ik ben Culona en Vergona zonder grenzen De grenzen die je stelt aan je buitenlanders Pirvados en leidinggevenden

PRIVÉ Vreemdeling en leidinggevenden Serieuze mensen die het ware plezier willen kennen totaakl vrouwelijk, respectvol, fantasievol en sexy ... Ik heb een andere essentie dan de rest van de anderen Ik ben te fantasievol in de seks waar ik van hou
 

Niet zozeer de tekst, maar de foto's zijn iets wat onflatteus.
 

Niet zozeer de tekst, maar de foto's zijn iets wat onflatteus.
Hè gatver, nu krijg ik zeker een week geen erectie meer, en dat was van alleen de eerste foto al.
 

Niet zozeer de tekst, maar de foto's zijn iets wat onflatteus.
Beetje maar...

TMM, lees ik hierboven, dus wat dat betreft zijn de foto's passend!
Stukje service van haar naar de onwetende klant toe, zeg maar
 
Je zult het leuk vinden als mijn lange haar en mijn mooie borsten je lichaam strelen en mijn volle mond je beste stuk bederft... 😯


 
Zo bont maakt zelfs Google Translate het niet!

Ben wel benieuwd naar wat er gebeurt tijdens een uurtje met haar en of/hoe de klant dat overleeft (handzaag) en of/hoe zij het overleeft (alles zonder adem).
😄
Handzagen komt van Sega. Italiaans voor zagen maar ook voor aftrekken. Vanwege de heen en weer beweging. Ze heeft de eerste vertaling uit de woordenboek gebruikt ipv de tweede.
 
jongedame die graag voor de eerste keer plezier wil hebben in het gebied Ik ben een zeer gedienstige, aanhankelijke meid die bereid is mijn best te doen Ik wacht op je in mijn zeer hete en vochtige huis dat 24 uur per dag beschikbaar is Frankrijk, 69, kusjes met tong, houding, regen gouden massages ALLES.
 
Videobeelden zonder gezicht
Dat biedt ze ook nog aan, hopelijk niet op de verkeerde manier.

Maar aan de andere kant:
in in een mooie dame met de juiste curves, met mooie borsten en een heerlijke volle kont? ( all natural ). Dan zou ik niet meer verder zoeken. Je kan me heerlijk meenemen als je wilt
Daar zou ik best elke ochtend naast wakker willen worden...
 
HOU VAN MIJ JE KUNT MIJN NATTE CHIPS LIKEN EN IK LIKT JE BALLEN, ZUIG NATUURLIJK JE LUL, DIEPE KEEL, GRATIS CUMSHOT IN GEZICHT KONT NEUK MIJ BIJ HONDEN IN ALLE POSITIES 69 69 69 PROSTATISCHE MASSAGE IN GEZICHTEN ... ECHTE PUTA .. GOUDEN RAIN ME TO YOU .. ECHTE KUTMELK, KUS IN DE MOND KONINGIN VAN SPAANS + KUSSEN MET TONG + BLOWJOB NAAR NATUURLIJK + 69 TOT VASTE + GENEUKT IN ALLE POSITIES .. ECHTE FOTO'S! ECHTE PUTA. .. ECHTE SQURTING IK BEN "" EEN ECHT VARKEN IK SLIK ALLES IN TOT DE LAATSTE DRUPPEL EN KUS MET TONG…. IK BEN EEN HEEL COMPLETE VROUW, DE SLUTTIEST EN DE SEXY WARE EN ZEER RECENTE FOTO'S KOMEN EN HEBBEN EEN PRACHTIGE NEUK MET ECHTE CUMSHOT OP DE TETS EN DAN MAAK IK ALLES VAN JULLIE SCHOON, ZE ZIJN AUTHENTIEK EN ALS HET NIET IS, ZAL IK JE DE BETALEN AANDOENING ... SPAANS MET BALLEN LIKKENDE + LANGE SCHETS IN HET GEZICHT OF WAAR JE WILT, PROEF MIJN WARME MOND ... * NATUURLIJKE VOORAFGAANDE…. KOM NAAR MIJ IK LAAT JE GENIETEN COMR JE HEBT NOOIT GENIETEN ... BEL MIJ …… 💋Je zult er NOOIT spijt van krijgen !!! IK BEN ZEER SCHOON ... WENST U EEN GEWELDIGE DAG EN U HOUDT VAN MIJN RECLAME BEL ME ...

Ik ben een echt varken. Ok dan
 
Natte chips likken ? ,prostatische massage in gezicht ?, neuken bij honden ? Een echt varken ? ,mmm niet helemaal wat ik zoek geloof ik maar de koningin van Spanje is me er geloof ik wel eentje als ik dat allemaal zo lees
 
Natte chips likken ? ,prostatische massage in gezicht ?, neuken bij honden ? Een echt varken ? ,mmm niet helemaal wat ik zoek geloof ik maar de koningin van Spanje is me er geloof ik wel eentje als ik dat allemaal zo lees
Letizia heet zij. Ik las dat ze woedeaanvallen heeft tegen mensen die voor haar werken. Beetje Matthijs van Nieuwkerk-achtig typje.

"MEVROUW Koningin Letizia voor jou!"

Dus dan lopen er honden en varkens rond en jij bent je nog aan het afvragen waar je nu weer bent beland en waarom ze je natte chips geeft en dan gaat zij je ineens ook nog hysterisch afkafferen.

Ik weet het niet hoor. Denk toch dat ik koningin Letizia even oversla. :unsure:
 
Soms mogen we ons gelukkig prijzen dat de Nederlandse taal een lastige is, met name voor vertaalprogramma's.
Een oplettende lezer kan dan tenminste zien dat er een oplichter actief is bij bepaalde berichten, zoals die van een "bank".
 
Terug
Bovenaan Onderaan