Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Soms mogen we ons gelukkig prijzen dat de Nederlandse taal een lastige is, met name voor vertaalprogramma's.
Een oplettende lezer kan dan tenminste zien dat er een oplichter actief is bij bepaalde berichten, zoals die van een "bank".
Je gaat toch niet beweren dat die Afrikaanse prins die binnenkort tien miljoen naar mij overmaakt, een oplichter is? Alleen omdat zijn Nederlands niet vlekkeloos is? Ik heb heel veel vertrouwen in prins Mbungu!
 
HALLO GENTLEMEN, Ik ben een actief passief meisje, haar is ingeeikkeld , ik hou van zuigen, gezougen worden , kussen, liefkozenhen Dominantie, fysieke vriendjes, ik heb geen grenzen.Ik ben hier in jouw stad aangekomen.

A wild young and free Lady sweet pussy in your city to give you the greatest sex desire
 
HALLO GENTLEMEN, Ik ben een actief passief meisje, haar is ingeeikkeld , ik hou van zuigen, gezougen worden , kussen, liefkozenhen Dominantie, fysieke vriendjes, ik heb geen grenzen.Ik ben hier in jouw stad aangekomen.

A wild young and free Lady sweet pussy in your city to give you the greatest sex desire

Wat ik er wel goed aan vind is dat 'gentlemen' goed gespeld is want daar lees je ook allerlei varianten op.
 
Laatst bewerkt:
Als iemand twijfel heeft tussen die twee, wat dacht je hiervan:

Sobierzno
soberzo
so ieso
soiso
sowiezo
sobiezo
sowiso
sowisow
sowizo
zobieso
zobiezo
zoiezo
zoizo
zoiso
zowieso
zowiezo
zo en zo
zo wie zo
zo-wie-zo
zowiso
zowizo
zowenzo
zowoezo
 
Ik kreeg dit terug nadat ik de tarieven vroeg via WhatsApp:

: Hello I am available.I am 19 years old I am a baby with big cu and an open diver. My deep and greedyI'm very hot, I do everything in servicesSex hot 🔥Massage 💆♂️Blowjob natural 🍌Fresh kisses 🫦Party 🚬fantasies 👠feitiche dominatrix🥷🏻🦹🏼, feitiche foots Dildo 🍆I am very educated, beautiful, young, smelly, and I have great panties I dress very well, my langerri are wonderful and sexyCome have fun with me, my customers will always come back because I am the best 🍾 150 1h , 30 min 100
Anal 🍑: 200 1h , 30 min 150
Adresse :
8000 Brugge
 
Lol. Het is maar wat versiering.

Liever zo dan wat je soms op dating sites ziet, dat ze een hele rij met emoticons hebben als een soort hiërogliefen die je moet parsen om uit te vinden wat de hobbies zijn en of ze kinderen hebben e.d. Dat vind ik ook niks.
 
hallo mijn liefdes Ik ben nieuwe Indiaan in je stad, ik ben een hele hete bombai Indiaan ik hou van neuken en zuigen pik, ik ben heel compleet ik geef vriendje behandeling ik hou van Ik geef je een goede massage na de rijke seks die ik je ga aandoen.. Ik heb de chochito goed smal en nat naar me toe laten komen dat je je niet gaat bekeren ..

Ja, en ik ben Klukkluk
 
Nieuwe variaties op Whatsapp
Punten zijn niet noodzakelijk in een tekst

New Vide +fotho ana vam annal fetich wasath
Rocio

Hallo ik ben en lieve dame van 32 jr.ik laat je genieten van mijn lichaam.pijpen zc intiem altijd met cd.

Bel me op de dag zelf.j

Werk tussen 10 en2h00uur, ben de droom die je altijd al hebt gewild, kijk naar mij ... Onnavolgbare schoonheid, klasse, sensualiteit en passie ... fantastisch lichaam zoals je het op de foto's ziet ... onvergetelijk voorspel ... ik zal je beste zijn pervers verlangen ... discretie, hygiëne, morsen van sensualiteit en goede seks is het resultaat van een moment samen jij en ik zullen zijn ... je beste fantasie ... kom en ik zal geen tijd verspillen ... ik ben je meisje ... Neem contact met mij op ..Ik ben een hete vrouw Ik vind het leuk om je te plezieren en dat je me een plezier doet Ik doe alle diensten in een anaal uur Ik kan squirten Ik draag leren lingerie Ik domineer graag met mijn speelgoed Ik kan je neuken en je een zweep of je kunt mijn laarzen likken hartstochtelijke kussen en een massage met olie aan het einde van alles samen douchen mogelijk om onder de douche te spelen kus mijn lichaam hij vindt het leuk ik hoop dat je me kunt ontmoeten ik zal je behandelen als een vriendje

Vluggertje, half uur en een uur. Prijs via watsup
 
Terug
Bovenaan Onderaan