Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat hoeft niet te betekenen dat ze dom is, kan ook dyslectisch zijn.
Nee. Mijn neef is dyslectisch, die schrijft wel eens wat letters verkeerd om. Maar die maakt geen onsamenhangende, rammelende zinnen die in de verste verte nergens op slaan. Dyslectie maakt je nog geen analfabeet. 'Dyslexie' wordt echt veel te vaak gebruikt als excuus voor 'ik ben te lui/dom om normaal te schrijven'.
 
Eh, dat wil niks zeggen over afkomst, dat betekent gewoon dat ze oerdom is. Wel eens de facebook comments onder een nieuwsartikel gelezen? Duizenden Nederlanders die niet weten hoe ze de meest eenvoudige woorden moeten spellen.
Ik hou me ver van Facebook. Ongetwijfeld heeft het een gemene deler met andere plaatsen op het wereldwijde web waar nieuws en commentaren gedeeld worden. Veel plat taalgebruik door mensen die veelvuldig schelden en weinig inhoudelijks weten toe te voegen.
 
Dat hoeft niet te betekenen dat ze dom is, kan ook dyslectisch zijn.
Dit kan een vorm van dyslexie zijn:
Met een beetje champoo en al dat zaad zal ze ongetwijfeld een prachtige kullenbos haar 😊 krijgen
Een beroemd iemand die het had, was John Lennon. Volgens een artikel kwam hij met de meest gekke dingen op de proppen.
Maar dat was dus niet met opzet, destijds was men nog onbekend met dat verschijnsel.
Men dacht zelfs dat hij debiel was...
 
Dan valt Google translate vaak wel mee. Geschreven door door een geboren en getogen Vlaamse:

Bij mij zijn getrouwde mannen en oudere mannen zeker welkom zeker 80 procent is getrouwd..ik snap het wel achter een tijdje word het een dagelijkse sleur, druk net werken..kids...huishouden...

Dus een uurtje relaxen en je kan er weer tegen.alles wat er gezegd word blijft tussen onsik ben openmind dus sta voor alles open bv je bent een man en verkleed als vrouw gebeurd gebeurd veel het enige is respect hebben voor elkaar.hopelijk tot snel stuur sms of watsapp berichtje 😙 ook jonge mannen zijn welkom uiteraard.💋
 
Dan valt Google translate vaak wel mee. Geschreven door door een geboren en getogen Vlaamse:

Bij mij zijn getrouwde mannen en oudere mannen zeker welkom zeker 80 procent is getrouwd..ik snap het wel achter een tijdje word het een dagelijkse sleur, druk net werken..kids...huishouden...

Dus een uurtje relaxen en je kan er weer tegen.alles wat er gezegd word blijft tussen onsik ben openmind dus sta voor alles open bv je bent een man en verkleed als vrouw gebeurd gebeurd veel het enige is respect hebben voor elkaar.hopelijk tot snel stuur sms of watsapp berichtje 😙 ook jonge mannen zijn welkom uiteraard.💋
Dat is nu al begrijpelijker en beter geschreven dan 90% van wat de invasie aan Vlamingen in hun fonetisch geschreven dialect op dit Nederlandse forum neerkwakt.
 
Alleh, 3 vliegen in 1 klap in Lanaken.
Ik denk dat de vertaler met vakantie is.

HALLO I'M Michel YOU LOVE ME: Ik ben hier om je fantasie te plezieren. Ik ben behoorlijk heet, zoet en sappig als fruit Zoet als honing. Ik word graag gelikt, creëer verschillende posities. Kom en beleef de beste tijd van je leven. Ik ben onlangs geil ik wacht op je
Hallo liefdes, ik ben Chanel erg sexy, sensueel en gedurfd mooi erg heet, ik kan je verzekeren dat je met mij een van de beste deals zult hebben en absoluut de beste en rijkste orale seks van je leven, een uitstekende seks met sommigen hete en rijke hartverscheurende bewegingen, ik kan je vertellen dat ik de liefde niet beu word, want ik geniet van elk moment en ik vind het leuk dat je een rijk en onvergetelijk moment kunt doorbrengen. Lieverd, ik verzeker je dat ik je een ontmoeting zal aanbieden vol lust, passie en rijke seks. Je zult je realiseren dat ik de meest vurige minnaar zal zijn die je alleen voor jou had kunnen hebben en je zult zien dat je niet zult stoppen met genieten van mijn rijke en heerlijke kussen, sensuele bewegingen en hete strelingen. om u met mij te dienen,
Hello jongens! mijn naam is Sol: een mooie vrouw in cantadora Je bent op een goede plek als je van hete, natte kutjes en anale seks houdt. Ik zal je de beste ervaring van je leven geven. Ik hou van lichaamsmassage, lichaamshouding 69. langzaam zuigen met mijn tong je penissen totdat ze je naar extase brengen ...
Mijn foto's zijn echt en recent. BEKIJK HETE BESCHIKBARE VIDEO'S VOOR JOU
Als je me wilt, schrijf me dan per sms of bel me voor een afspraak!!
kus en ik wacht op je!!
Eigen voucher, daar kan je makkelijk parkeren Ik ben Am near to
 
IK ACCEPTEER GEEN DRONKEN MENSEN

IK ACCEPTEER GEEN MENSEN MET GROTE MATEN, BALLEN OF ANDERE ACCESSOIRES

ALS U GEEN GEÏNTERESSEERD BENT IN EEN VERGADERING, STOORT DAN NIET ONNODIG

Uit een advertentie van een Roemeense dame.
 
Hallo lekker mannen zal ik bennen sprijd dar je mijn lekker zoet nat kutje kan verwenennen vinger lik mijn lekker neuk mijn kutje lekker diep pak mijn lekker borsten zo als u zal willen en laat mijn je lul lekker genieten zo als u zal willen dat het moet
Laat ons sammen helle maal los gaan
 
Ik hecht veel belang aan medeplichtigheid, voor mij moet een ontmoeting gebaseerd zijn op uitdagingen, sensualiteit en ontdekking Ik hecht veel belang aan medeplichtigheid, voor mij moet een ontmoeting gebaseerd zijn op uitdagingen, sensualiteit en wederzijdse ontdekking. Ik neem het verborgen nummer niet. Ik geef de voorkeur aan SMS en WhatsApp
 
Hallo lieve sgattekes wie heeft er zin in een lekker avontuur buiten met me mmmmm bel me gerust zo snel mogelijk af dank je wel grts

Nochtans een nederlandstalige dame ... ik heb ze dan maar afgebeld 😆
 
,ik ben een lekkere spaanse vrouw 47 jr. heb een mooie D-cup en zo weet ik jou helemaal naar de 72 hemel te brengen
Hopelijk is ze niet in de war met de belofte die sommige mannen verwachten te krijgen als ze zichzelf in naam van een opperwezen naar de andere wereld helpen.
 

Ook zo'n dom blondje 🙈
Toch maar even de hele tekst gekopieerd. Te mooi om kwijt te raken als de ad off-line is:

Hallo lieverd, ik ben Safira, ik ben in jouw stad arrigogen, ik hou van vieze feestjes, we kunnen een paar potijen drinken zonder te haasten en ik doe wat goddelijke forbijgaande massages met mijn mond, ik kan al je pik doorslikken, bel me, je hebt gewonnen geen spijt van
 
Laatst bewerkt:
MIA 24H warm en zwlfgenoegzaam Spaans

hallo heren en jongens

Hallo allemaal... Ik ben MIA, ik ben een heel sexy, heel heet en heel ondeugend
Ik ben MIA een flexibele Latijnse dame, altijd vrolijk en vooral gretig naar gezellige dates.
Ik heb ook een mooi figuur met een mooie borst.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik ben een dame die je fantasieën laat uitkomen. Ik ben ook heel ruimdenkend en vind het helemaal niet raar.
Ik heb er bewust voor gekozen om deze diensten op volle capaciteit uit te voeren.
Ik speel dus absoluut niet en speel graag
, dus mijn libido is veel hoger dan bij welke andere vrouw dan ook.
Natuurlijk zorgt het voor een echte vriendinnenervaring met veel passie en echte liefde en veel aandacht voor jou!
Als wereldse dame kan ik ook degenen die behoefte hebben aan een goed gesprek van dienst zijn.
Je eerste keer? Geen probleem, ik zal je op je gemak stellen.
Als je wilt kan ik je ook naar hogere sferen brengen met een constructieve erotische massage, ik maak je geil, zeg ik zelf.

Hygiëne met respect staat bij mij op nummer 1!
Je hebt gezelschap nodig, sensuele strelingen, iemand die je fantasieën laat uitkomen en je kunt er met volle teugen van genieten. Ik geef graag pijpen zoals de beste zacht langzaam snel tot erg heet

Aarzel niet en stuur me een berichtje wanneer en hoe lang je wilt komen.
Ik ben maar 1 telefoontje van je verwijderd!
verwelkom je op een zeer moderne en discrete plek in knokke (Sic: zit nu in Lanaken)
geniet : daten met deze
Over tarieven valt niet te onderhandelen, dus wees een heer en praat hier ook niet over.
Ik hoop snel van u te horen.
dikke kus MIA

Hallo schat, de locatie en ingang van mijn gebouw is zeer discreet en gereserveerd
Hallo allemaal... Ik ben MIA, ik ben een heel sexy, heel heet en heel ondeugend
Ik ben hier om echt een leuke tijd met je te hebben!

Ik zal je ondeugende vriendin zijn, we zullen een intense relatie oefenen met 69, meerdere keren, verschillende posities, kus met de tong, Frans, masturbatie, penetratie, anale ontspannende massage, prostaatmassage, strap-on, cumshot, ejaculatie op mijn borsten of op mijn lichaam.
douche aanwezig
prostaat massage
Voor het ondeugende harnas.
Ik ontvang je in sexy lingerilingeri

Hallo allemaal... Ik ben MIA, ik ben een heel sexy, heel heet en heel ondeugend
Ik ben hier om echt een leuke tijd met je te hebben!
 
Terug
Bovenaan Onderaan