Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit topic gaat over grappige taalfouten. Dat je, zoals zovelen dezer dagen, 'betaald' in tegenwoordige tijd met een 'd' schrijft vind ik dan niet zo grappig maar stemt mij wat droevig.
Ik heb al eerder gezegd dat ik zeker geen taal purist ben. Ik heb andere kwaliteiten.
Op onderstaande site kan je een test doen.
Ik had 1 fout dat vind ik zelf uitstekend 🤣

 
Ik ben Amber een leuke Nederlandse dame van 24 jaar jong en ik hou van geven en nemen☺️


Je mag me op verschillende manieren verwennen en op mn billen spanken of hou je liever van het ruige ? De doggiestyle is bij mijn ook mogelijk
Voor de verandering eens geen "me".
Maar moeten we nu de EOD bellen?
 
Waarbij een mop stukloopt op het laatste woord in de grap...

6fc1fd9fbb5c51a341363ed1f27c51cb-jpg.34242
 
"Hallo mijn held. Als je je tijd wilt doorbrengen met een echt geweldig MODEL GIRL, ben je van harte welkom. Ik ben een positieve instelling die uw vergaderingen leuk en comfortabel maakt met plezierig plezier."
Wat denken jullie: kan ik mijn leidinggevende vragen of deze dame een keertje aanschuift bij het werkoverleg?
Goed idee want dan kun je de onkosten declareren.
 

Yessi


Leuk dat je mijn perfil mooi vind ik ben hier om je fantasien waar te maken bij mij is alles mogelijk anaal sm ik wil je helemaal verwenen schat maak snel een afspraak kom kom mijn lekkere natte kut proberen ik wacht op je Wanneer kan je komen schat
Ik ben de dag

Yessi's profiel vind ik niet zo mooi, maar eerder om te wenen (😭)
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.434
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan