Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tsja, daar kan ik ook niks aan doen. Aangeboren.

Voor de liefhebber de link: Kate in Menen
 
Laatst bewerkt:
Geen taalfouten, maar toch een vreemde tekst

Wij hebben wel paar voorwaarders voor als je met ons wilt afspreken. Als je daar niet aan wil/kan voldoen is date NIET mogelijk met ons.


-Foto van jezelf sturen

-Live locatie delen

-Live locatie moet overeenkomen met opgegeven adres

-Onderhandelen over prijs

-Bare sex

-Eindeloze chat gesprekken

-Ben je groot geschapen date niet mogelijk
 
Ook een leuke tekst en zeker ook leuke dame, alleen een eind weg.

Ik weet wel welke deur het zou worden :p

 
Geen taalfouten, maar toch een vreemde tekst

Wij hebben wel paar voorwaarders voor als je met ons wilt afspreken. Als je daar niet aan wil/kan voldoen is date NIET mogelijk met ons.


-Foto van jezelf sturen

-Live locatie delen

-Live locatie moet overeenkomen met opgegeven adres

-Onderhandelen over prijs

-Bare sex

-Eindeloze chat gesprekken

-Ben je groot geschapen date niet mogelijk
Waarom vreemd?

Op voorwaarders na dan...
 
Niet alleen de dvps zijn geen talenwonders, de wandelaars op dit forum kunnen er ook wat van, man man! 🤦‍♂️

De -dt uitgang gebruiken bij 'ik', wat nóóit kan; de voltooid deelwoord vervoeging gebruiken bij de tegenwoordige tijd ("dit betekend dat.." i.p.v. het juiste "dit betekent dat.."); een -d schrijven achter de hij/zij vorm tegenwoordige tijd, wat nóóit mogelijk is ("hij hoord dat niet te doen"); en soms zelfs de -dt uitgang gebruiken bij een voltooid deelwoord, wat ook nóóit kan.

Dan weet je echt niet wat je leest. Dan zijn er nog de duizend creatieve manieren waarop je kennelijk 'sowieso', 'überhaupt' en 'te zijner tijd' kunt schrijven. 😂

Maar wie toch de kroon spannen zijn de wandelaars die niet eens de moeite nemen komma's en punten te gebruiken. Dat leest altijd alsof iemand zoveel haast heeft, dat hij alles aan één stuk door afratelt.
 
Geen taalfouten, maar toch een vreemde tekst

Wij hebben wel paar voorwaarders voor als je met ons wilt afspreken. Als je daar niet aan wil/kan voldoen is date NIET mogelijk met ons.


-Foto van jezelf sturen

-Live locatie delen

-Live locatie moet overeenkomen met opgegeven adres

-Onderhandelen over prijs

-Bare sex

-Eindeloze chat gesprekken

-Ben je groot geschapen date niet mogelijk
Ik ging ooit met een dvp afspreken en ze wou persé mijn nationaliteit weten met een foto van mijn identiteitskaart om zeker te zijn
 
Het begint hinderlijke vormen aan te nemen. Er gaat geen praatprogramma voorbij of men heeft het over issues en wat al niet meer.
De ene na de andere reclame die het over een diel of superdiel heeft of dat je even iets moet tsjekken.
Ook bij het spoor komen diezelfde termen regelmatig voorbij.
Dat kan anders.
"We zijn zo bij u terug na de break, vol met commercials die u vertellen waar u bij het shoppen de beste deals kunt scoren."
 
Voor zover ik weet is het geen HvP, maar Rutte reageerde op de bedreigde en van pedofilie beschuldigde schrijver die bedankte voor zijn kinderboekenweekbijdrage.
Hij zit zelf ook in het onderwijs. Ik hoop voor zijn leerlingen dat dat beter gaat dan deze tweet die in het journaal te zien was.
 

Bijlagen

  • IMG_20230205_201056.jpg
    IMG_20230205_201056.jpg
    120,5 KB · Weergaven: 38
De beste seks tegen de beste prijs, ik bied orale seks, anale seks, wederzijdse masturbatie, zoenen, strelingen, massage. En alle fetisjen die je wilt. Alleen voor oplosbare mannen ben ik hetzelfde als de 100% echte foto's. Je zult geen spijt hebben van ... geverifieerde foto's
Ariel Sofia Trans
 
Wat is een moffelkaars? Een kaars die je wegmoffelt in een poes ofzo? En is 90 graden niet wat te heet?

========

Ik heb een lekker groot geurig eetbaar poesje. ... Volledig menu ... De keuze is aan u: 1) erotische dansen 2) sexy stalen pik striptease) 3) vibro olie handen vingers sets 4) melee-massages die ze doet met handen, poesje, tieten en kont! 5) Meerdere keren neuken (((Ik hou van de doggy style en de moffelkaars))) 6) gestoord... bij 90° 7 (gratis schetsen overvloedig dicht koken (((waar je maar wilt)))) 8) Ik hou ervan om seks te neuken... Test me.
 
In de categorie 'geen taalfouten maar toch vreemd', deze advertentie van een dame die een link naar haar open instagram pagina geeft waar zo te zien familie en vrienden ook op staan. Apart....

 
Grappige taalfouten 2022.

001-wij-berijden-ons-konijn.png
Ontwerp-zonder-titel-1024x576.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan