Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blond klein en geil klant is koning en trio is nu


Hllo lieve mannen ik ben Ik ben46jnaarIk heet jullie allen welkom van mij een hele leuke tijd bij mij en een hele fijne tijd bij mij dus snel komen tot gauw liefjes. En nog even iets in uitleg lieve mannen als je bij mij even een uurtje op bezoek te komen dan kost ook een uurtje en als je dan weer naar kwartier klaar bent dan kan je niet dat geld terugvragen want je hebt geboekt voor een uurtje en in dat uurtje als ik ook nog met andere mensen kunnen contacten dus het beste is boek voor een halfuur Er is nog langer wil blijven betalen bij maar zijn eentje van uur dan krijg je dat geld niet terug dus ik doe het nu niet op beschermen tegen tegen eigen en hoop dat jullie het allemaal snappen Tot zo.xxx
Oefening 23. Vul de ontbrekende woorden en letters aan. Vul ook de ontbrekende leestekens aan. Onthoud goed dat een zin eindigt met een punt en begint met een hoofdletter.
 
Dat ze eindigt met "en hoop dat jullie het allemaal snappen" getuigt ervan dat ze inzicht heeft in haar gebrekkige taalvaardigheid. Dat dan weer wel.
Ik snap wel dat je daar sneller dan uur weg bent. In haar filmpje zit stukje wc papier er nog als ze aan het vingeren is. Even checken voordat je zoiets maakt en post.
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het beter dat deze dame een advertentie op sexjobs.nl aanmaakt, dat onder de kop 'betaling in natura'. Dat is, in ruil voor seks geef je haar een taalcursus Nederlands...;)
 
Ik doelde eigenlijk op deze, maar ik keur Heijermans ook goed.
original.jpg
 
Laatst bewerkt:
Om lange verhalen kort te maken
 
GINNA TRANSEX EERSTE KEER IN DE STAD IK BEN SUPER COMPLEET
GINNA (26j)

SCHITTERENDE EN SPANNENDE BRAZILIAANSE BLONDE JONG EN RUSTIG MAAR MET EEN PISEL VOOR JOU
ZEER ACTIEF EN KLAAR OM U VOOR GOED OF ZEER PASSIEF TE OVERDRAGEN. . .
ZEER VRIENDELIJK EN OPGELEID, A / P, COMPLEET EN ZEER GOED IN ALLE AMATEURKUNST
ECHT ZOET VARKEN COMPLEET IN ALLES 100/100
GINNA. . . ZEER SLUTY EN ZEER GOED ZIJN EEN GROTE SUCKER. IK ZUIG HET ALLEMAAL. MET ZOET EN PASSIE NAAR DE BODEM!!!
IK DOE ALLES . . IK WIL ALTIJD MEER JE HARDE LUL GENIETEN ALS DE MEEST SLUTTY VROUWEN VOOR MONTAGE
Ki NOOIT GENOEG!!!! OP AANVRAAG MAAK IK ALLE SPECIALE SPELLEN DIE JE WILT, ALLEMAAL ZONDER TABU EN ZONDER TIJDSLIMIETEN EN TOT LAAT IK WACHT OP U IN EEN VERTROUWELIJKE EN COMFORTABELE OMGEVING
 
HALLO MIJN LIEFDES
IK BEN MIRANDA EEN ITALIAANSE TRANSEXUELE VOOR DE EERSTE KEER IN BELGIË IK BEN ACTIEF EN PASSIEF IK HOUD ER VAN OM JE VRIENDIN TE ZIJN IK HEB EEN BRUIDSWONING VAN 20 CM MET VEEL MELK OM JULLIE TE GEVEN IK KAN AL JE EROTISCHE DROMEN EN FANTASIES MAKEN WAARHEID WORDEN. BEL ME IK WACHT OP JE


Je mag zelf de punten en komma's plaatsen.
Andere dame, maar hetzelfde kaliber.

Ik wil dat je een Leuke en super hete avond met mij bied ik je een complete service inclusief kusjes strelingen morbide orale seks anale seks José 69 van alles
Ik accepteer overschrijvingen als het onmiddellijk is als het geld onmiddellijk aankomt ja nee nee
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan