Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo lieverd, ik ben Ninna, een lieve en sensuele Braziliaanse, altijd open voor nieuwe verbindingen. Als je op zoek bent naar warme momenten, is je zoektocht voorbij. Ik wil dates met beleefde, hygiënische mannen die weten hoe ze een dame moeten respecteren. Mijn foto's zijn 100% echt, kom eens kijken en laat me je de Braziliaanse droom laten zien, stuur een bericht. Ik ben hier angstig xxx.
 
- *PRIJZEN* in de avond graag vanaf 280€=3uurtjes of 370€=4uurtjes of 450€=5uurtjes of langer afspreken bijvoorbeeld voor 500€=6uurtjes .. of, voor 550€=7-8uurtjes lang, en voor 600€ heerlijk hele nacht 9 uurtjes, langer is ook mogelijk en Via WhatsApp of mail of KIK kunnen we alle details bespreken. 😉
 
Nationaliteit: Portugal Etniciteit:Latijns-Amerikaans
Talen:Nederlands, Engels, Spaans

Privé en discreet zondertaboos 69, massage oil

Goede dag voor mijn bezoekers, ik ben nieuw hier in België, zelfstandig werk, ik ben een transseksueel meisje met veel charisma, ik hou ervan om te behagen en tevreden te zijn, ik ben erg aanhankelijk en respectvol, je wilt een fantasie waarmaken die je nog nooit hebt geprobeerd, ik ben hier om ze waar te maken, ik werk met dadels.Ik ben een aardig, heel beleefd, respectvol meisje. Ik hou van seksuele spelletjes, ik hou ervan een gepassioneerde vrouw te zijn. Lever liefde, genegenheid, veel sensualiteit en respect. Ik ben een veelzijdige passieve en actieve meid die weet hoe te domineren. Ik hou er ook van om met veel respect gedomineerd te worden. Ik hou van mannen, ik wil dat je mij rijke seks geeft en mij het gevoel geeft dat ik een heerlijk gewilde en geliefde vrouw ben. Als je mij wilt leren kennen, laat het me weten, ik ben hier elke dag actief.
Erotic Massage body to body met olie
Sex en veel plezier samen, Knuffel tijd Beffen, tong zoenen, likken is mogelijk met mij respect en higiene is heel belangrijk
Extra's melk +50 ik heb veel melke als je wilt
Samen douche +20€
Pijpen zonder kan met higiene
sms voor afspraak 1h voor ik werk alleen prive appartement
 
Terug
Bovenaan Onderaan