Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
waarom zetten ze niet gewoon een paaltje of een hek? Of sparen ze al die boetes eerst op om daar later een paaltje van te kunnen kopen.
 
Wel zo prettig vind ik dat het autovrij is geworden. Waren veelal lage VW's met 'bijzondere', harde muziek. Je moest tenslotte toch al je auto elders parkeren als je een dame wilde gaan bezoeken.
 
NS is nu autovrij - je hoort de ene dame positief anderen weer niet - velen zijn blij dat het filmen vanuit auto's er niet meer is. Wat is jullie indruk ? Ik vind het extreem rustig in de straat, ook weinig lopers - houden mensen geld op zak - aanbod dames vind ik prima in NS
 
NS is nu autovrij - je hoort de ene dame positief anderen weer niet - velen zijn blij dat het filmen vanuit auto's er niet meer is. Wat is jullie indruk ? Ik vind het extreem rustig in de straat, ook weinig lopers - houden mensen geld op zak - aanbod dames vind ik prima in NS
Bevalt me prima dat het autovrij is. Vaak had ik het idee dat personen in de auto's meer deden aan voyeur gedrag naar de dames toe, maar ook naar de wandelaars.
 
Laatst bewerkt:
Bevalt me prima dat het autovrij is. Vaak had ik het idee dat personen in de auto's meer weg hadden van een voyeur. Naar de dames, maar ook naar de wandelaars.
Hadden ze jaren geleden al moeten doen. Gelukkig zijn auto's wat schoner geworden maar vroeger verging je van de uitlaatgassen en reden ze in een file door de Nieuwstad. De dames hebben er niks aan want de meesten komen om te gluren.
 
Voorheen reed ik door de straat en maakte mijn keuze. Hoefde ik niet meisjes waar ik eerder geweest was te passeren (teleurstellen?). Nu loop ik eerst heen en weer en zie veel bekende meisjes. Laatst werd er mij gezegd bij een bezoekje dat de meisjes mij allemaal kennen. Vind ik niet fijn.
 
Voorheen reed ik door de straat en maakte mijn keuze. Hoefde ik niet meisjes waar ik eerder geweest was te passeren (teleurstellen?). Nu loop ik eerst heen en weer en zie veel bekende meisjes. Laatst werd er mij gezegd bij een bezoekje dat de meisjes mij allemaal kennen. Vind ik niet fijn.
Hoezo teleurstellen? Jij heb het recht om te zeggen en te doen naar wie jij naar binnen gaat. Het zijn beroeps. Ze staan er liggen er voor geld. Zij doen het ook met Jan en alleman. Dus dat mag jij ook.
 
Voorheen reed ik door de straat en maakte mijn keuze. Hoefde ik niet meisjes waar ik eerder geweest was te passeren (teleurstellen?). Nu loop ik eerst heen en weer en zie veel bekende meisjes. Laatst werd er mij gezegd bij een bezoekje dat de meisjes mij allemaal kennen. Vind ik niet fijn.
Als je in de auto door de straat reed wisten de dames ook precies wie wie was hoor en als het niet plezierig is andere buurt zoeken maar meesten zijn autoloos
 
Voorheen reed ik door de straat en maakte mijn keuze. Hoefde ik niet meisjes waar ik eerder geweest was te passeren (teleurstellen?). Nu loop ik eerst heen en weer en zie veel bekende meisjes. Laatst werd er mij gezegd bij een bezoekje dat de meisjes mij allemaal kennen. Vind ik niet fijn.
Dames praten onderling wel veel over de klanten. Als je een keer met tikkie of overschrijving gaat betalen, zoeken ze ook jou gelijk op op facebook. Ze weten meer over jou dan je denkt.
 
Teleurstellen is misschien wel een groot woord, maar ik weet wel dat ik altijd welkom ben, natuurlijk omdat ik betaal.. Vaak herkennen ze mij blij en doen de deur al open. Als ik doorloop zijn ze teleurgesteld. Dat wil ik liever niet zien.
 
Teleurstellen is misschien wel een groot woord, maar ik weet wel dat ik altijd welkom ben, natuurlijk omdat ik betaal.. Vaak herkennen ze mij blij en doen de deur al open. Als ik doorloop zijn ze teleurgesteld. Dat wil ik liever niet zien.
Ik probeer het altijd wel een beetje zakelijk te zien. Als je op de markt loopt en iedere verkoper prijst zijn of haar waar aan, dan maak je ook een keuze. Het is misschien sneu voor bv een groenteboer als je daar niets koopt, ook al doen ze zo hun best om je over te halen. Die zijn dan ook even teleurgesteld, maar een paar minuten later verkopen ze de tomaten en de krop sla wel aan iemand anders.
 
zitten er jonge NL dames in Nieuwstad?
Jonge Nederlandse meiden tref je nog maar heel zelden aan achter de ramen, je moet echt een keer geluk hebben want vaak stoppen ze er al weer snel mee.

De (jonge) Nederlandse meiden zijn eigenlijk alleen nog te vinden in de privé huizen, of online.
 
ik was zaterdagavond in de namiddag op de Nieuwstad. het was heel rustig. Wat mij opviel dat ik twee keer benaderd werd vanachter een gesloten gordijn. Er liep op dat moment iemand door de straat die met een soort scanner bij de ramen langsliep. Het meisje at ik bezocht had het gordijn ook dicht maar na ee appje kon ik bij haar komen. Ze deed ook direkt de binnen en buitendeur dicht. Ze wilde voor die dag stoppen na mij. Betalen de meisjes per uur of dagdeel en proberen ze zo dat te ontwijken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan