Grote Kont

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leida in de Molensteeg. Naast de winkel links van de gracht. 62 jaar oud en een prachtige grote ronde kont. Ze is een donkere latina.
Ook in de Molensteeg Isabel. Ook een donkere latina van begin 30. Naam op haar raam rechts van de gracht. Erg populaire dame. Vaak bezet. Dit zijn dames op de Amsterdamse wallen.
 

Melissa, The best booty ever wat mij betreft, heb al heel wat kontjes gezien als billenman maar deze is echt perfect rond
 

Melissa, The best booty ever wat mij betreft, heb al heel wat kontjes gezien als billenman maar deze is echt perfect rond
Dank voor deze tip! Volgens mij heb ik haar (eh haar kont) een keer gezien in Alphen toen ik op Lola aan het wachten was! Ze is op vakantie blijkbaar maar als ze terug is ga ik die kont van dichtbij bekijken :p
 
Deze Colombiaanse heeft echt een gigantische reet

Ik zag deze dame ook een tijdje terug adverteren onder een andere naam, misschien zegt dat ook wel wat. Heb jij haar weleens bezocht?
 
Verstandig. Ik kan melden dat ook de service van Melissa geweldig is.

Hoe zit het nou met zo'n salon, ben ook wel geinteresseerd in Melissa als ik de foto's zie.

- Heb je privacy? Of zit je samen met andere wandelaars?
- Hoe zit het met prijzen? Betaal je bij de entree en heb je dan toegang tot onbeperkte seks of onderhandel je per dame?
- Waar kan je zien wat een dame wel/niet doet en voor welke prijs? Staat niet op de website.
 
Hoe zit het nou met zo'n salon, ben ook wel geinteresseerd in Melissa als ik de foto's zie.

- Heb je privacy? Of zit je samen met andere wandelaars?
- Hoe zit het met prijzen? Betaal je bij de entree en heb je dan toegang tot onbeperkte seks of onderhandel je per dame?
- Waar kan je zien wat een dame wel/niet doet en voor welke prijs? Staat niet op de website.
je komt binnen in een ruimte waar eventueel ook andere klanten kunnen wachten op hun afspraak of een voorstelrondje doen. Verder bepalen de dames als zelfstandigen zelf de prijs maar je kunt wel eventueel pinnen. Betalen kan ook cash aan de dame en met haar bespreek je de mogelijkheden. Beter om dat vooraf te bespreken als je een afspraak maakt.
 
je komt binnen in een ruimte waar eventueel ook andere klanten kunnen wachten op hun afspraak of een voorstelrondje doen. Verder bepalen de dames als zelfstandigen zelf de prijs maar je kunt wel eventueel pinnen. Betalen kan ook cash aan de dame en met haar bespreek je de mogelijkheden. Beter om dat vooraf te bespreken als je een afspraak maakt.
Helder. En hoe zit dat gemiddeld met de prijzen? Wel iets hoger dan raamprostitutie lijkt me, maar waar moet ik asn denken? Bij priveontvangst zijn de bandbreedtes ook torenhoog namelijk.
 
Helder. En hoe zit dat gemiddeld met de prijzen? Wel iets hoger dan raamprostitutie lijkt me, maar waar moet ik asn denken? Bij priveontvangst zijn de bandbreedtes ook torenhoog namelijk.
De meeste dames bij Salon 261 hebben een tarief van 160 per uur. dat was vroeger 150 maar is een tijdje geleden verhoogd. Meestal komt daar nog wat extra bij voor pzc etc. Ik vind meeste Dames in de salon en de kamers die prijs rechtvaardigen maar dat is natuurlijk aan een ieder om zelf te bepalen. Duurder dan raamprostitutie lijkt me een misvatting: vraag op de wallen maar even wat het kost om een uur te blijven en meerdere keren klaar te komen. En zoenen en pzc zit daar niet bij.
 
Iemand aanraders of tips waar ik Nederlandse/Blanke dames kan vinden met een grote kont, en mijn definitie is voor de rest slank.
Girl next door look. Types zoals Olivia Saint of Devon Lee. Ik kan er maar weinig vinden.
big5.jpg
big6.jpg
 
Ik zag deze dame ook een tijdje terug adverteren onder een andere naam, misschien zegt dat ook wel wat. Heb jij haar weleens bezocht?
Ben er geweest, foto's doen haar kont mooier lijken dan in het echt.
Ik zag deze dame ook een tijdje terug adverteren onder een andere naam, misschien zegt dat ook wel wat. Heb jij haar weleens bezocht?
Geen aanrader. Foto's doen haar kont mooier lijken dan in het echt. Weinig volume en verder was het niks speciaals. Ze is verder wel heel vriendelijk en spraakzaam.
 
De ultieme kont;

Een paar jaar geleden ben ik naar brussel gereden (ja echt) voor deze dame. Het is de dame van de fotos maar de service was toch wel zo belabberd. Ik moest eerst in een klein keukentje wachten omdat ze nog iemand anders aan het afwerken was. Ik had gewoon weg moeten lopen maarja. Had destijds ook een hele vieze rare wrat tussen haar billen. En nee het was niet haar anus haha. Zonde van mn geld
 
Ik zag deze dame ook een tijdje terug adverteren onder een andere naam, misschien zegt dat ook wel wat. Heb jij haar weleens bezocht?
Ik heb haar vorig jaar in Amsterdam bezocht. Is geen Colombiaanse maar Braziliaanse (haar woorden). Mooi meisje maar inzet is 3 keer niks.
Kont is groot maar niet mooi in vorm(lees rond) Ze noemde zich toen idd Michelle, naam veranderd door niet al te beste review geloof ik
 
Heerlijke dames in Belgie weer vooral Samira






 
Ook Nikki d'r Dominicaanse kont mag er wezen, erg stevig en aanwezig zeg maar :love:
heeft iemand ervaring met haar? aanrader? is ze knap? haar figuur ziet er heerlijk uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan