Recensie Handra (Roe) Schippersstraat 24/2 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B200

Stamgast
258
21/09/21
426
31
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Handra, geen idee of het effectief Handra is hoe ze zich noemt maar dat heb ik er van kunnen maken na een paar pogingen. Ze spreekt enkel Roemeens en gebruikt een vertaal app op haar gsm. Je kan haar herkennen aan haar lieve lach en bril. Ze is helemaal nieuw in de job en dat is nogal te merken 😕

Haar lichaam draagt duidelijk nog de sporen van een zwangerschap, ze heeft een baby van 7 maand. Borsten zijn helemaal slap, haar buik ook. Dit wordt pas op de kamer merkbaar. Niet bepaald aantrekkelijk maar goed, daar zet ik me wel over.
Bij het condoom aandoen, en eigenlijk aan zo goed als alles, is te merken dat ze onervaren is. Daarbij komt dan nog die grote taalbarrière. Ter illustratie: wou graag wisselen van positie en vraag "position change? you on top now?" Ze reageert niet echt dus ik stop maar om van positie te wisselen. Ze begint het condoom te inspecteren of die gevuld is. Ze snapt er geen yota van, pakt haar gsm om te communiceren. Tegen dat ze het begrepen heeft is m'n erectie het wat beu geworden. Haar poging om die met haar hand terug op te wekken was eerder pijnlijk.

Bovendien start ze een chronometer op haar telefoon die ze dan naast haar op bed legt en om de paar minuten checkt.

Ben hier best nog mild geweest en zou nog even kunnen doorgaan maar ik denk niet dat, dat echt nodig is.
Eigenlijk heb ik eerder medelijden met haar, dit is gewoon geen job voor haar vrees 'k.
 
Da's er eentje meer voor de opvang dan voor de ramen, jammer genoeg. Hopelijk voor haar raakt dat snel opgelost. Als die geen woord verstaat, zal die ook wel op een weinig koosjere manier naar hier gehaald zijn door een pooier. Zucht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan