Algemeen Happy Thai Massage, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ja gisteren nog maar nog geen recensie geschreven had een massage met Anna . Zeer goede ervaring goede massage met happy end . Niet naar meer gevraagd omdat ik zo tevreden was . Zeer mooi salon . Ruime parking kortbij
 
Een paar dagen geleden dit salon bezocht zonder voorafgaande afspraak. Ik werd er ontvangen door een Nath, een niet onknappe dame van een moeilijk te schatten leeftijd. Ze zal wel niet meer echt jong zijn. De foto's op de website zijn vermoedelijk al wel een paar jaar oud. Er werd me onmiddellijk een complete service aangeboden voor 150 Euro. Ik was daar beter niet op ingegaan. De massage was wel heel goed en ontspannend, maar met zeer weinig teasing. Na het "omdraaien" kon het blijkbaar niet snel genoeg gaan en was alles snel afgelopen. Docuche (alleen) voor- en achteraf mogelijk. Herhalingsgevaar beperkt.
 
Vandaag langsgeweest bij Happy Thai met Yuki. Eerst samen lekker gedouched zalig met dit weer . We zijn dan op het bed begonnen aan de massage . Man man man Yuki maakte me helemaal gek . Haar handen gingen overal idem dito haar poesje . Helemaal opgewonden omgedraaid een penismassage gehad Yukiway noemt ze dat .
Nadien nog een douche genomen waar ze mijn soldaat nogmaals masseerde tot een hoogtepunt . Wat een topnamiddag !!!
Samen douchen doet ze niet met iedereen zei ze maar vandaag had ze er zin in . Heb ik geluk gehad .
Aanrader !!!
 
Yuki heeft een bril mager kleine borsten
Maar wie is Alice ?
De Yuki die ik al eens gezien heb, heeft inderdaad een bril en kleine borstjes en is graatmager.

Alice zou een postop ladyboy zijn.

Zie ook dit topic voor iets meer info over Alice en Yuki:

 
De Yuki die ik al eens gezien heb, heeft inderdaad een bril en kleine borstjes en is graatmager.

Alice zou een postop ladyboy zijn.

Zie ook dit topic voor iets meer info over Alice en Yuki:

die postop ladyboy heeft vroeger gewerkt bij Leela Thai Massage ? want ik ken daar maar 3 dames Yuki Nicky en de mamasan die vroeger in Leela werkte
 
die postop ladyboy heeft vroeger gewerkt bij Leela Thai Massage ? want ik ken daar maar 3 dames Yuki Nicky en de mamasan die vroeger in Leela werkte
Ik heb geen ervaring met Alice. Ik heb haar één keer gezien en ze is extreem slank en extreem groot voor een Thaise. Dat zegt nog niets natuurlijk... Een medewandelaar wist me wel te vertellen dat ze inderdaad "postop" zou zijn... Geen idee of dit ook echt zo is...
 
Ik zie geen Joy op die site.
Ex-Bansuksom Joy staat hier op de site:
Hoi, sorry sorry, mijn excuses. Dacht dat topic over dat salon ging. Ik kijk beter uit in t vervolg …
 
Happy Thai Massage in Steenokkerzeel is gedaan....Vandaag nog 2 uurtjes doorgebracht met mijn favorietje, Nicky. Binnen afzienbare tijd werkt ze vanuit Tervuren, samen met een collega maar ik weet niet wie. Maar haar nieuw adres staat al genoteerd. :)
 
Happy Thai Massage in Steenokkerzeel is gedaan....Vandaag nog 2 uurtjes doorgebracht met mijn favorietje, Nicky. Binnen afzienbare tijd werkt ze vanuit Tervuren, samen met een collega maar ik weet niet wie. Maar haar nieuw adres staat al genoteerd. :)
Hoe bedoel je dat... sluiten ze? Of gedaan voor jou, omdat je favorietje er vertrekt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan