Hebben jullie je nieuwjaarswip al gemaakt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zolang het OMT bestaat uit virologen, epidemiologen en dhr. van Dissel, zullen we in lockdown blijven. Het enige wat het kabinet kan doen is kijken of ze het advies kunnen verzachten. In het begin was de samenstelling van het OMT goed. Maar nu covid langer duurt, zal je ook de samenstelling moeten aanpassen met bv een psycholoog, huisarts, ziekenhuis personeel.
En wellicht een paar economen. Want ook financieel zullen er lange termijn effecten gaan komen en het is denk ik best handig om dat nu al een beetje helder te hebben. Geld is niet alles, maar we kunnen de economie niet negeren. Zonder economie geen gezondheidszorg en andersom.
 
Gisteren mijn eerste wip van het jaar gepland maar weer niet gewipt….

Eerst enkele DVP's gecontacteerd die ik reeds eerder date maar allen waren bezet of werkten niet.

Dan contact gezocht met een Slovaakse dame waar ik al eens vroeger probeerde met af te spreken. Eerste maal reageerde ze niet meer de dag zelf van de afspraak en deze keer liet ze me staan in de straat zonder het huisnummer te geven… Nu reageerde ze wel maar zei ze pas 2 uur later me te kunnen ontvangen… ze zijn zo mooi meneer… maar trop is teveel!

Als je al zover bent denk je niet meer aan stoppen, mijn hersenen waren even in vakantie en hij daar onderaan had alles overgenomen.. dus vanuit de auto een privéhuis in de buurt opgebeld met de vraag of er nog iemand vrij was… dit was oké dus ik daarnaartoe.

Aangekomen was ik aangenaam verrast van wie daar op stond te wachten maar had ik ipv 1 uur maar 3 kwartier de tijd meer.
Oké, dat moet wel lukken en de dame begon mij direct te pijpen, na 5 minuten kwam ze langszij liggen en trok me verder af tot ik kwam. Ik dacht bij mezelf, nog 30 munuten dus even rusten en dan ronde 2 starten. Ze bleef echter langzij liggen, me zacht strelend maar maakte geen aanstalten om nog in actie te schieten.

Braaf als ik ben, durfde ik alweer haar niets te vragen en passeerde het halfuur dus zonder nog enige seksuele activiteiten… Eigen schuld, dikke bult dacht ik dan achteraf… Ik moet echt leren opkomen voor mijn eigen…

Was dit dan allemaal verloren moeite, tijd en geld? Nee, niet echt. Huidhonger werd gestild maar ergens knaagt het toch…
Dus ja: de kop is eraf voor 2022 maar op naar beter!
 
Laatst bewerkt:
Al weer lekker bezig , en ook al weer een paar nieuwe dames ontmoet , in Nederland en 1 Belgie die top zijn. Zomaar van "Afspraakjes " geplukt , apart dat je die site niet kan linken.
Er zitten daar meer inheemse dames dan op Redlights is de ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan