Recensie Helena, Penthouse Privé, Haarlem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HarrieNak

Wandelaar
Forumpionier
54
30/06/21
41
21
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/2486448-helena
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week afgesproken met Helena bij Penthouse Privé. Ik was er nog nooit geweest. Een mooie zaak en een leuke en mooie gastvrouw ;-)
Ik had Helena op Kinky gespot en ze was net zo mooi als op de foto's. Mooi slank lijf, mooie ogen, benen en een lekker kontje en kleine borstjes.
Na even opgefrist te hebben in de douche op het bed beland. Het was een beetje een tegenvaller. Helena neemt weinig initiatief. Pijpen is met condoom (jammer, maar wist ik van tevoren) Heb haar benen snel over me heen getilt en ben haar maar lekker uitgebreid gaan beffen, want daar hou ik van. Zij vond het lekker, ze smaakte ook lekker en heeft een strak poesje. Neuken in verscillende standjes was ook prima, maar ook niet echt meer dan dat. Toch mijn best gedaan en de spiegelwand was een leuke bijkomstigheid. Ik had een uur geboekt (ja ik weet het, nooit doen bij een onbekende dame, maar ja) maar na een half uur het condoom volgespoten te hebben kwamen er eigenlijk alleen nog maar wat massagehandelingen aan te pas. Daar ben ik dan ook zo klaar mee en na 40 minuten stond ik weer buiten.
Tja,.... volgende keer weer wat anders

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/2486448-helena
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan