Recensie Helene, Amsterdam, ONS 6 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedenavond wandelbroeders, weet iemand misschien of Helene ook met de paasdagen aanwezig is? Ik weet dat ze normaal op zaterdag vrij is, maar paasdagen geen idee. Ik hoor het graag, bij voorbaat dank!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Het was eigenlijk helemaal niet mijn bedoeling om vandaag voor Helene te gaan maar mijn 2 andere dames waren afwezig dus Helene gesmst hoelaat ze zou beginnen en 16 uur was haar antwoord.

Helene is voor mij een aantrekkelijke dame met gigaborsten en haar lichaam ook heel mooi. Bij dw seks gaat ze met haar borsten altijd eerst over mijn bovenlichaam. Na het pijpen klimt ze bovenop voor een ritje en daarna een poos missio. Dit standje doe ik graag langdurig want als ik bovenop haar lig voelt dat zeer aangenaam en bovendien vind ik het een geil standje. Daarna doggy waarbij ze met haar vingers naar haar clit gaat Ik sluit af met plat doggy. Voor mij een geil standje maar de volgende keer kan ik dat beter niet meer doen want Helene krijgt dan wat last van haar rug wat haar pijn bezorgd maar in dit standje lekker klaargekomen.

Helene geeft prima service en totaal geen klokkijkster. Extra's daar doet ze niet aan. Voor en na de seks altijd leuk babbelen in gewoon NL met haar en gaf ze aan dat ze vanaf 15 december een maand afwezig zal zijn.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
55.181
Leden
45.814
Nieuwste lid
Diddykisser
Terug
Bovenaan Onderaan