Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk draag zelf heren strings en ook tijdens de bezoeken aan DVP. Nu ik er zo aan denk heb ik eigenlijk nog nooit opmerkingen ontvangen van de dames.
Zijn die meer heren die heren strings dragen tijdens dates of dames met ervaringen hierover?
Ik denk dat er niet veel dvp's zijn die het daar warm van krijgen. Ik draag boxershorts, ik heb er een aantal met opvallende of grappige prints. Daar krijg ik wel regelmatig reacties opIk draag zelf heren strings en ook tijdens de bezoeken aan DVP. Nu ik er zo aan denk heb ik eigenlijk nog nooit opmerkingen ontvangen van de dames.
Zijn die meer heren die heren strings dragen tijdens dates of dames met ervaringen hierover?
Wat is dan de ervaring precies? Je trekt hem toch uit?Ik draag zelf heren strings en ook tijdens de bezoeken aan DVP. Nu ik er zo aan denk heb ik eigenlijk nog nooit opmerkingen ontvangen van de dames.