• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Heren string tijdens date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Martin14

Newbie
20
17/07/22
1
Ik draag zelf heren strings en ook tijdens de bezoeken aan DVP. Nu ik er zo aan denk heb ik eigenlijk nog nooit opmerkingen ontvangen van de dames.

Zijn die meer heren die heren strings dragen tijdens dates of dames met ervaringen hierover?

Ik draag zelf heren strings en ook tijdens de bezoeken aan DVP. Nu ik er zo aan denk heb ik eigenlijk nog nooit opmerkingen ontvangen van de dames.

Zijn die meer heren die heren strings dragen tijdens dates of dames met ervaringen hierover?

Misschien moet je er wat meer een showtje van maken (het uitdoen) als je er graag een compliment voor krijgt .

Nu draag ik niks bijzonders qua ondergoed - maar vooral , ik doe de boel zo snel mogelijk uit om even te douchen voor een date - liever zo (en zeker bij een eerste date) zodat de eerste nabije indruk fris gewassen is .

Ik moet wel zeggen : de variant waarin een vrouw je langzaam uitkleedt is ook wel erg spannend . (iig als je dan tevoren hebt kunnen douchen en fris kunt aankomen) .
Ik verwacht dat als je die optie hebt je waarschijnlijk ook wel een commentaar/compliment op je string kunt krijgen.

Maar verder denk ik dat het de dames weinig kan schelen - netjes en schoon zullen verreweg de belangrijkste dingen zijn de sessie en indruk bepalen.

Ik denk dat er niet veel dvp's zijn die het daar warm van krijgen. Ik draag boxershorts, ik heb er een aantal met opvallende of grappige prints. Daar krijg ik wel regelmatig reacties op

Je had jaren terug die hype rond de Chippendales: mannelijk strippers voor vrouwen. Volgens mij droegen die (gespierde) kerels vaak ook een string of iets wat erop leek.

Maar het waren meest vrouwen van 35-plus die, giechelend, voor de gein naar zo'n mannelijk strippersshow gingen kijken. Grappig wel, maar opwindend niet vonden de meeste dames.
Inderdaad een hype. Wat over de Chippendales hoor je al lang niks meer.

Dus ik denk dat een DVP die beroepshalve seks bedrijft echt niet opgewonden raakt van een klant met een string aan.
Misschien dat het bij een parenclub anders ligt, omdat de setting daar anders is.

Terug
Bovenaan Onderaan