Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij een dame krijg ik standaard extra tijd om haar flink te beffen. Zegt altijd dat ze me wel heel de dag door kan laten gaan. Toch altijd wel leuk om te horen. :D
Ook altijd wel leuk om te horen dat ze nog nooit zo hard klaargekomen is. of dat waar is? geen idee. maar het is wel leuk om te zien dat het bed onder haar een paar mooie vlekken heeft, en tijdens het neuken zij zo nat word dat ik echte klonten/vlekken/spetters van haar vocht op mijn harde kreeg (die steeds groter werden).

Wat ik laatst bij een zuid amerikaanse dame had vond ik toch ook wel "merkwaardig". Na de daad probeerden we een beetje te communiceren. we hadden het eigenlijk over niets terwijl ik mijn kleren weer aantrok. Ik was klaar om te vertrekken, maar ze stopte me. Sprak wat woorden Spaans en begon mijn jasje en kraag etc wat "strakker/netter" te maken. Op het einde, na de kraag, keek zij mij aan en streelde ze mijn gezicht. Ze zei iets op zo'n lieve en zachte manier dat het me toch wel bij bleef. ik verstond niet wat zij zei, behalve iets met "amor".

waarschijnlijk was het die toon van haar stem misschien was het de "zorgzame" manier van het fatsoeneren. ik heb geen idee

tsjah
 
Ik ga net altijd zo gewoontjes mogelijk naar een dvp. Ik heb er niets aan als ze me graag zou hebben om wat ik draag of met welke auto ik rijd.
Ik heb het wel meegemaakt dat de kledij, hoe netjes ook, na verloop van tijd op een hoopje lag en dat daar weinig aandacht aan werd besteed.

Eigenlijk elke keer ;-)
 
Toen ik ook nog goed gelovig was heb ik eens misschien wel 40-45 min van mijn uurtje beffend gespendeerd; die dame mij maar wijsmaken dat ik zo goed bezig was; een natuur talentje; de lekkerste ooit. De dingen die ik deed met mijn tong; geen man had dat eerder gedaan. Orgasme na orgasme kreeg ze; na elke keer er 1 bij optellen en mijn hoofd weer naar beneden drukken, totdat ze uiteindelijk bij de 8ste kwam.

Met al die aanmoediging voelde ik me net Lassie en helemaal het mannetje...bleef maar enthausiast doorgaan totdat ik letterlijk bekaf was, zwaar de-hydrated met een whiplash en praktische ontwrigte kaak...en dan na paar minuutjes pijpen en paar minuutjes haar on top te hebben gehad snap back to reality want "you need to cum now baby, time is almost up" ik dacht toen nog super naief dat mijn tijd misschien op pauze zou zijn gegaan voor de moeite lol maar anyways ik wed dat ook zij nooit zovaak gekomen is op de eerste date ;)
 
Toen ik ook nog goed gelovig was heb ik eens misschien wel 40-45 min van mijn uurtje beffend gespendeerd; die dame mij maar wijsmaken dat ik zo goed bezig was; een natuur talentje; de lekkerste ooit. De dingen die ik deed met mijn tong; geen man had dat eerder gedaan. Orgasme na orgasme kreeg ze; na elke keer er 1 bij optellen en mijn hoofd weer naar beneden drukken, totdat ze uiteindelijk bij de 8ste kwam.

Met al die aanmoediging voelde ik me net Lassie en helemaal het mannetje...bleef maar enthausiast doorgaan totdat ik letterlijk bekaf was, zwaar de-hydrated met een whiplash en praktische ontwrigte kaak...en dan na paar minuutjes pijpen en paar minuutjes haar on top te hebben gehad snap back to reality want "you need to cum now baby, time is almost up" ik dacht toen nog super naief dat mijn tijd misschien op pauze zou zijn gegaan voor de moeite lol maar anyways ik wed dat ook zij nooit zovaak gekomen is op de eerste date ;)
Nou, was toch een leuke leerschool!
 
- Je bent knapper dan mijn vriend
- Je bent schattig
- Wat ruik je lekker
- Je hebt een mooie lul
- Er zit een lekkere smaak aan je lul
- Sorry (terwijl ze trillend klaar komt als ze bovenop zit)
- Waar heb je dat geleerd, zowel bij massage als beffen
- Ben je rijk, dan ga ik met je trouwen 🤣

Toch wel leuk om te horen soms 😝
 
over het algemeen, maakt Coen Verbaak wel goede documentaires, ik vond die over Srebrenica best goed.
(Offtopic) Was zeker een goede (awardwinning) docu / drieluik. "De machteloze missie van Dutchbat" Eindelijk eens een visie die strookt met de werkelijkheid i.p.v. .......Niet van Coen maar wel leerzaam was "De tranen van Tito" voor wie interesse heeft in de Balkan. Voor mij zeker de aflevering over Bosnie zelf. (Been there in '94,Done that) ;)
 
Nou, was toch een leuke leerschool!

Zeker!! Ik had daarvoor helemaal niet zoveel met beffen; dat was eigenlijk meteen ook 1e keer dat ik het zelf daadwerkelijk leuk vond. Daarna aantal dates dat standaard gaan doen (bij dames die het fijn vonden; sommige hebben er tenslotte zelf helemaal niks mee) om zelf wat meer een idee te krijgen wat ik nou eigenlijk aan het doen was :p.

En voor diegene die denkt dat dat verhaal bullshit is hahaha denk dat ik wel duidelijk het aantal orgasmes en mijn eigen skills in twijfel trok toch en uiteraard had ik geen stopwatch bij me. Maar ik heb daarna een tijdje met een Braziliaanse (echt / onbetaald) gedate en dat waren 100% zeker nog wel langere sessies...nu ben ik id basis tamelijk egoistisch, maar zoals ongetwijfeld menig ander hier weet zit er wel een zeker geven en nemen in dames beffen ;)
 
Complimenten blijven bij niet zo goed bij.soms zeggen ze wel es dat ik een lekkere pik heb , en dat ze uitzien naar een date.Krijg ook wel verzoek appjes om langs te komen , maar wie niet?
Ah ja een dvp zal wel tegen die persoon zeggen je hebt dat of je kunt dat goed. Uiteindelijk heeft elke persoon zijn kwaliteit. Zolang de dvp er van geniet en jezelf ook er van geniet is het goed voor iedereen
 
Het is altijd leuk als iemand iets aardigs zegt, of dat nou echt haar mening is of dat het onderdeel van het betaalde spel is, maar als ik het hele topic zo eens doorlees vind ik ons mannen toch wel een tikje te goedgelovig.

Daar is op zich wellicht niks mis mee: Als we een droom kopen waarom er dan niet in geloven?

En ik denk zeker dat je met de ene persoon een betere klik hebt dan met de andere, maar het blijft toch verbazingwekkend hoe wij mannen ons maar van alles op de mouw laten spelden en dan van onszelf denken dat we echt knap/bedreven in iets etc zijn.
 
Het is altijd leuk als iemand iets aardigs zegt, of dat nou echt haar mening is of dat het onderdeel van het betaalde spel is, maar als ik het hele topic zo eens doorlees vind ik ons mannen toch wel een tikje te goedgelovig.

Daar is op zich wellicht niks mis mee: Als we een droom kopen waarom er dan niet in geloven?

En ik denk zeker dat je met de ene persoon een betere klik hebt dan met de andere, maar het blijft toch verbazingwekkend hoe wij mannen ons maar van alles op de mouw laten spelden en dan van onszelf denken dat we echt knap/bedreven in iets etc zijn.
Een van de meest voorkomende woorden op dit forum is dat fameuze woord "klik".
Bij dat woord zou je denken dat het over tweewegsverkeer zou gaan maar ik maak me daar geen illusies over, de dames voeren hun beroep uit en wij zijn hun geldbron, inkomsten. Wat kort door de bocht maar wel de realiteit. Niets op tegen dat men zich laat meeslepen in die droom waarvoor wij betalen maar wederkerig zal die droom nooit zijn. Dus ja, wij zijn goedgelovig, we geloven zelfs in die klik…maar onze dames weten beter hoor!
 
Dit vind ik een interessant onderwerp, de klik. Dus even breedsprakig, de zijlijn in over de aardigheid of zakelijkheid van dvp's:

Gek genoeg geloof ik meer in 'klik' dan in dames (veelvuldig) laten klaar komen.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ik denk dat 90% van de orgasmes van de dames gefaked worden. En dat eindeloos lang gebeft worden ook gewoon makkelijk geld verdienen is.
Hoewel er natuurlijk dames zijn die daar absoluut geen behoefte aan hebben omdat het toch vrij up close and personal is.

Een klik kan ook fake zijn, maar een deel van de dames (wellicht de wat dommere) blijken daar toch niet echt toe in staat te zijn. Anders zouden er geen dvp's meer zijn die onvriendelijk, nors, stug of zelfs hatelijk zouden doen, toch?
Daar krijg je geen herhaal-bezoekjes op, maar toch zitten er dames tussen die vooral zwijgen zelfs als je als wandelaar je beste communicatieve beentje voorzet.

Een goed voorbeeld? Als je naar iemand's smaak vraagt qua muziek, films, vakantie-landen en iemand zegt: Oh, i like everything. Dan weet je: Die wil het kort houden, is wellicht zelfs te onnozel om mee te praten, wil geen moeite doen om een gesprekje aan te knopen.

Babbelt de dame wel vrolijk terug dan kan dat een aantal dingen betekenen. Ze is een slimme dvp die je aan haar probeert te binden of ze vindt het zelf ook relaxter om vrolijk en gezellig door de uurtjes heen te schieten.

Ik denk dat het heel moeilijk is om te bepalen welke van die twee het meer is.

Daarin ben ik zelf misschien ook ietwat goedgelovig, maar ik denk dat dat veel vaker een mix van die twee is. Jij zoekt een of meerdere favoriete dvp's, zij zoekt aardige, relaxte, niet moeilijk over geld doende klanten. Bij voorkeur misschien zelfs mannen die ze zelf niet afstotelijk vindt of die aansluiten op haar sexuele voorkeuren.
Een paar vaste klanten op een dag met wie je wat kan lachen, ok sex hebt (voor hem misschien eerder rete-geil, voor haar misschien niet te vermoeiend oid) is ongetwijfeld relaxter dan 1 gast die je perse hard en diep in je kont wil neuken, een man die gaat liggen en verwacht dat je hem eerst 30 minuten lang pijpt of iemand die zelf amper een woord zegt.

Ik denk dat de beste dames het totaal-plaatje beheersen, dat het dan vloeiend wordt. Als een man, laten we iets lulligs bedenken, graag treintjes verzamelt en de dvp vraagt daar bij een volgende afspraak oprecht (gespeeld) geinteresseerd naar, dan is die man helemaal in zijn nopjes en denkt hij: dit is echt een toffe dame, wat een klik!

Als het meer gespeeld is, is het eigenlijk onzin, maar ze doet wel haar best, dat is ergens ook wel wat waard. Dat is op 1 lijn met een goed gefaked orgasme lijkt me.
De ene man wil graag denken dat hij goed kan beffen ('ze zei: eigenlijk moet ik jou betalen' is een veelgehoorde zie mij eens goed beffen mannen kreet), de ander denkt bij zich zelf: Zie je wel, treintjes sparen is geen nerderige hobby, zelfs zo'n knappe griet van 24 weet het te boeien.

Maar ik denk dat je deels toch kunt aanvoelen of een klik vrij echt is of niet. Zoals sommige mannen dat bij vrouwelijke orgasmes denken te weten.

Een glimlach kan fake zijn, een echte lach toch minder snel. Je hoort de desinteresse soms in de vriendelijk bedoelde respons en dan is het bijna een schoffering.
Maar als het contact echt soepel gaat, gaat het vanzelf wat sneller allemaal, ontstaat er een soort spel tussen jullie beiden. Dat is volgens mij de magie van het wandelen.
Vriendjes van dvp's zeggen altijd: Voor haar is het gewoon werk, maar ik denk dat het genuanceerder ligt. De betaalde minuten tikken weg, maar als je als dame alles van de soepele communicatie faked duurt een uur best lang.
Heb je echt wat meer connectie met een deel van je clientele, kom je meer van ze te weten, raak je soms echt geintrigeerd, dan vliegen de uren soms. Dat is lucratief en het maakt het werk van de dvp ook makkelijker dus ik denk dat de klant (hee...een klik!) en de dame (dit ging soepel!) er bij gebaat zijn.
Een deel van de markt biedt hier helemaal de mogelijkheid niet toe. 'Hi honey, 60 minutes is 160€' appjes kan iedereen schrijven, maar ik doe alleen herhaalbezoekjes als er net dat beetje meer chemie is.

Fake chemie kan daarbij genoeg zijn, maar hoe echter die fake chemie voelt hoe beter. Of het echt voelt omdat ze een geweldige actrice is of omdat het gewoon redelijk echt is, valt soms verdomde moeilijk te bepalen.

Zo heb ik de off-work prive-nummers van 8 dvp's. Om op het topic terug te komen: Dat ze me die gaven was wellicht hun aardigste gebaar ooit. Want ik heb nu 2 nummers van ze, werk en prive.
Of soms boeker in Nederland, prive in thuisland.

Zelfs dat kan klantenbinding zijn, maar ik denk niet dat zo'n dame dat prive-nummer aan iedereen zou geven. Maar dan nog kan het puur klanten binding zijn.
Maar als zij 5 mannen dat nummer geeft, dan zou ik durven beargumenteren dat dat er 5 zijn met wie ze enige vorm van klik heeft. Ook al zijn zelfs die klik's puur vak-matig.

In de periode dat ik die 8 nrs vergaard heb had ik 3 relaties. 2 van die 3 vrouwen spreek ik nooit meer, maar 5 van die 8 dvp's vrij frequent, ook als ze in hun thuisland zijn, op die prive-nummers.
Terwijl ik met die 3 vrouwen 'echte liefdesrelaties' had. Dan zou je ergens verwachten dat die contacten minder snel zouden verwateren dan de dvp-connecties....maar blijkbaar zorgt juist het vluchtige, onechte karakter van deze connecties ervoor dat ze best lang kunnen voortduren.

Zo'n nummer vraag je ook niet aan iedereen. Laatst stond ik bij een dame op het punt om er naar te vragen omdat ze er echt uitsprong, maar zei ze net iets waardoor ik toch razendsnel voelde dat ze gemaakt vriendelijk was, ook leuk, maar geen oprechte interesse, meer meepraten om de klant te pleasen. Ook dat kan geil zijn, maar is weer heel anders dan het soort dame aan wie je dat nummer vraagt.

Dat is namelijk een spaarzame aktie, het heeft ook volstrekt geen zin om tachtig van die nummers te hebben, daar heeft niemand de tijd voor.

Maar af en toe denk je: Bij deze dame kan ik het vragen en is dat niet zo vreemd en gek genoeg kun je dat met een beetje inlevingsgevoel wel ongeveer inschatten.
Slechts 1x zei een dvp tegen me: No, ofcourse i don't give that. Dat voelt dan als een blauwtje lopen, maar daar kunnen we ook wel tegen.

Ongetwijfeld zullen er dvp's zijn die dit hanteren als de heilige graal van klantenbinding, die weten dat ze een man zo echt naar binnen slepen, ik denk dat raam-dames die mannen hun werk/prive-telefoon geven voor simpele 'werk je vandaag, kan ik om 14 uur langs komen' vraagjes dit veel vaker doen.

Maar een ontvangst-dame die met een boeker werkt in Nederland en die haar prive nummer in Rusland of Roemenie geeft, dat is toch minder vaak voorkomend denk ik.

Eerlijkheidshalve: Bij 5 van die 8 gebruikte ik het vooral voor korte babbeltjes, informeren wanneer iemand er weer is, felicitaties over en weer etc.

En in die over en weer zit het 'm....ook al is het fake, als je je verjaardag meldt en zij onthoudt m en neemt de moeite om 6 mnd later op de juiste dag te appen.....dan is dat eigenlijk echt en attent genoeg om het een klik te noemen. Als het contact altijd soepel loopt, met geintjes, prive-verhalen, ideeen over wereldlijke zaken, tijdens afspraken en daar buiten dan is iemand of enorm goed in wat ze doet....of een deel is echt.....

Maar als je bijvoorbeeld een bekende voetballer, muzikant of filmster bent kun je dat door je vermogen over je echte vriendin ook nooit 100% weten.

Hoe beter en intensiever de act, hoe meer beide partijen er aan kunnen hebben. Qua sex, gesprek, cash, een intieme sfeer.....kan 100% nep zijn en toch is er dan een klik.

Maarrrrrr...ik denk wel dat mannen het woord te vaak en te losjes gebruiken.

In verschillende gradaties zou ik zeggen dat ik met 8 dames een klik heb gehad. Precies weten wat echt is doe ik niet. Maar als ze bereid zijn om zo ver te gaan vind ik dat op zijn minst erg aardig van ze.

Ja, we zijn weer on topic! ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan