Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ja maar dat is flashback sex, net zoiets dat stelletjes goed maak sex hebben. De verrassing maakt het zo geil.
Ik heb de Russische app Telegram die voegt uit zich zelf oude contacten die je gewist had , weer toe. Zo werd er bij mij een contact toegevoegd van een meid waar ik 6 jaar terug mee afsprak maar omdat ze een vriend kreeg mee gestopt.
Nu na 6 jaar later relatie over, ze moest even denken of ze wou doen, maar maandag komt ze bij me langs ( woont in mijn eigen stadje) .
Gaat vast goed zijn.Verrassend zo iets.
Nou, we hebben dan toch nog heel wat keren "geflash-backed"! Ha! Ha!
Haar laatste "afscheid-sessie" was vijf uur pret... met alles erop en eraan! Sinds... niks meer van gehoord. Dus is ze nu wellicht toch gestopt...
 
Ik heb één keer een super klik gemaakt met een vrouw, en heb ik nog steeds. Als ze vraagt om na de afspraak gezellig iets te gaan eten dan weet je dat het goed zit. Verder dan dat is het nooit gegaan. Dat deed deugd.
Alle andere complimenten die ik krijg neem ik steeds met een grote korrel zout. Het topje van de ijsberg is een Belgische vrouw die nog geen 10 minuten bezig was met mij en zei "ik zou je echt graag een volgende keer willen terugzien" :rolleyes::LOL:
 
Ik ben verschillende keren "sexbeast" genoemd, zeker na het heffen.
Zo was ik eens in Erotheek Freya, daar had ik een uurtje privé met een dame. Tijdens het voorspel heb ik haar even gebefd. Na de sex wou ze dat ik onmiddellijk terug doorging met beffen. 5 minuten later kronkelde ze volledig rond me en bedankte ze mij om dat ik er in geslaagd was haar te doen klaarkomen. Iets wat eigenlijk zelden tot nooit gebeurd zei ze zelf.
In het SKW bezocht ik een dame die ik ooit al eens een keer bezocht had. Ik ging naar het raam en ze zei eindelijk na 3 jaar kom je nog eens langs. Ze wist nog perfect wanneer het was en wat ik graag had.
 
Wat mij het meest vlijt is als de dame nat wordt en klaar komt. Teken dat je goed bezig bent, maar bij de meerderheid ben je natuurlijk gewoon de zoveelste en proberen ze je zo snel mogelijk buiten te werken.
 
Wat mij het meest vlijt is als de dame nat wordt en klaar komt. Teken dat je goed bezig bent, maar bij de meerderheid ben je natuurlijk gewoon de zoveelste en proberen ze je zo snel mogelijk buiten te werken.
Wel knap als je denkt dat het je is gelukt als je weet dat vrijwel alle dames zeer goed kunnen faken. Maar ik hou mezelf ook graag voor de gek.
 
Wel knap als je denkt dat het je is gelukt als je weet dat vrijwel alle dames zeer goed kunnen faken. Maar ik hou mezelf ook graag voor de gek.
Niet met je eens. Geluiden kun je faken. Toch voel je aan een vrouw als ze echt oprecht ervan geniet. Nat worden valt niet te faken, daarbij tongzoenen, zich laten vingeren en beffen, en haar lichaam voel je dan genoeg. Zijn zeker profs bij maar zeker ook veel
Liefhebbers
 
waarom is t zo belangrijk voor je dat de DVP klaarkomt?
Ik snap dat ook niet, eigenlijk. Cru gezegd interesseert het me niet of de dvp ervan genoot, ik betaal. Dat wil niet zeggen dat ik respectloos en bruut ben, maar mijn plezier staat wel op de eerste plaats. Wel is het zo dat wanneer je beiden in de juiste sfeer bent, de seks beter is en er meer mogelijk is. De beste dates waren dates waarbij de dame er ook echt zin in had en mee in de 'zone' zit tijdens de date. Maar een vereiste voor een geslaagde date is het voor mij niet. Mooi meegenomen wel. En dames die tegen hun zin dit werk doen is nog iets anders natuurlijk.
 
Ze zij dat ze na een aantal afspraken met mij ze zich steeds beter en comfortabeler ging voelen en zo meer kon genieten en een stapje verder te gaan dan in het begin. Moet zeggen dat dit heel eerlijk overkwam en ook voor mij zo voelde.
 
waarom is t zo belangrijk voor je dat de DVP klaarkomt?
Er zijn duidelijk twee 'scholen':
De een zegt: ik kom er voor MIJN plezier en ik betaal ervoor, dus de dame heeft haar werk te doen en mij te plezieren.
De ander zegt: voor mij is seks iets dat tussen ten minste twee mensen plaats vind en wat het grootste plezier oplevert als alle deelnemers ervan genieten. In deze school is de relatie die je onderling hebt, en is het maar voor een uur, belangrijk. Misschien heeft het ook wat met het gevoel van mannelijkheid en eigenwaarde te maken, als je voelt dat je met jouw inzet een dame kunt laten klaar komen.
Aan de kant van de dames zullen er vast ook ten minste twee groepen zijn. That's life.
 
Hadden we daar niet al een topic over. Anyway: lid van groep 2 meldt zich.

Ik kan geen plezier hebben als ik niet het gevoel heb dat de dame eveneens plezier heeft. Mijn genot haal ik hoofdzakelijk niet uit bespeeld worden, maar uit het mogen spelen. Het geeft me een geweldig gevoel als mijn spel plezier oplevert.

Dat hoeft zich niet te manifesteren in klaarkomen van de dame. Het door haar relaxed kunnen genieten van mijn aandacht is al voldoende. Hoe echt of nep dat dan is kom ik toch nooit achter, dus heeft geen zin om me daar druk over te maken.

Verschil tussen iemand die gepleased wil worden en een pleaser zoals ik. Netto ontvanger of gever, of hoe je het ook wil noemen.
 
Het aardigste wat een DVP ooit gezegd heeft? Je bent knap als je nu bij me naar binnen komt hoef je niet te betalen. Mijn antwoord hierop kunnen jullie vast raden😉
Stapt vol verwachting naar binnen ...
"OK, je bent gratis naar binnen gekomen, maar als je aan me wilt zitten wordt het wel betalen!"
 
Heb zelf nog nooit betaald om "naar binnen te komen"... en ik ga toch al een tijdje mee...
Maar... om haar uit de kleren te krijgen, laat staan haar intiem aan te raken... da's een heel andere zaak natuurlijk!
Dan haal je best die bankbiljetten eerst boven!
 
Ik vind het fijn om complimenten te krijgen over mijn uiterlijk, ook al geef ik de dames geld en menen ze het eigenlijk niet. Zolang ik maar het gevoel krijg dat het oprecht is.

Heb 2x gehad dat er op het eind bij het aankleden tegen me werd verteld "you're a beautiful boy", 1x een compliment gehad over mijn benen met de vraag of ik aan sport deed (nee doe ik niet) en het blijft ook wel leuk als ik ze vertel dat ik nooit een vriendin heb gehad, daar moeite mee heb en dat ze dan opkijken. Gewoon ff dat ego laten strelen, ook daar betaal je opzich wel voor toch? 😜
 
whaha sprookjesbos @The fishermen. Wat ik zowiezow jammer vind van jou. We hadden ook prive contact en vraagt mij weet je nog aanraders in den haag. Toen heb ik een paar tips gegeven. Vervolgens vraag ik ben je nog in den haag geweest en je was bij een toppers geweest maar je wist haar naam niet meer. geloof ik ook weinig van een topper onthoud je wel. Dus beetje eigenheimer gedrag.
 
Het aardigste wat een DVP ooit gezegd heeft? Je bent knap als je nu bij me naar binnen komt hoef je niet te betalen. Mijn antwoord hierop kunnen jullie vast raden😉
Ik zal je niet zo maar als leugenaar of dromer uitmaken. Als het niet waar gebeurt is, is het leuk verzonnen. En wij zitten hier toch ten slotte voor ons plezier.
Maar, wat ik mij afvraag:
Zei de dame nu "Je bent knap als je nu bij me naar binnen komt ..." of zei ze "Je bent knap. Als je nu bij me naar binnen komt hoef je niet te betalen."?
 
Terug
Bovenaan Onderaan