Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het compliment luidde dat ik haar niet neukte zoals alle andere klanten, maar dat ik echt met haar vrijde. We hadden heerlijke intieme sex, veel zoenen, knuffelen, elkaar helemaal verwennen. Het was meer dan een GFE. Ze legde haar hoofd op mijn buik en ik zei dat ik geen sixpack had. "Dit ligt veel lekkerder", was haar antwoord en kroop nog meer tegen me aan. Heb haar diverse keren bezocht en het was telkens verrukkelijk met veel passie van beide zijden uit. Ja, ik was een beetje verliefd op haar, zeg maar gerust iets meer dan een beetje.
 
Ik ga geen namen noemen, maar er was een privéhuis waar ik een vaste dame met regelmaat bezocht. De sex werd steeds meer vrijen. Op een gegeven moment zij de dame tegen mij: "Ik vertrouw jou !" We keken elkaar aan en ondertussen gleed mijn pik voor het eerst zonder condoom bij haar naar binnen. Dit alles zonder extra bijbetalen
Compleet dezelfde ervaring gehad paar jaar geleden. Elk volgend bezoek moest ze dan wel weten of zij de enige was waarmee ik sex had.
Redelijk absurd natuurlijk voor een DVP die zelf tot 5-6 man op een dag zag 6 dagen in de week. Na twee keer toch maar besloten het jasje weer aan te doen
 
Compleet dezelfde ervaring gehad paar jaar geleden. Elk volgend bezoek moest ze dan wel weten of zij de enige was waarmee ik sex had.
Redelijk absurd natuurlijk voor een DVP die zelf tot 5-6 man op een dag zag 6 dagen in de week. Na twee keer toch maar besloten het jasje weer aan te doen
Wellicht dezelfde DVP die dat Tegen iedereen zei? 😀
 
Compleet dezelfde ervaring gehad paar jaar geleden. Elk volgend bezoek moest ze dan wel weten of zij de enige was waarmee ik sex had.
Redelijk absurd natuurlijk voor een DVP die zelf tot 5-6 man op een dag zag 6 dagen in de week. Na twee keer toch maar besloten het jasje weer aan te doen
Bij mij was de reactie andersom. Eerst was het nog voor het zingen de kerk uit, maar daarna mocht ik ook naar binnen spuiten
 
Opmerkingen als:
Dat was lekker ik zou jou eigenlijk moeten betalen of bij jou doe ik het voor mijn plezier bij anderen is het werk. Klinkt allemaal leuk maar aan het eind van het liedje krijg ik toch dezelfde rekening.
Wat ik wel aardig vind is dat ik in het bestand van een paar DVP's zit die niet meer adverteren op RL of andere systemen en zo nu en dan zelf een berichtje sturen om af te spreken uiteraard betalend maar het geeft tenminste het idee dat je (samen met misschien nog een paar "regulars) gewaardeerd wordt en de DVP het ok vind om af te spreken denk dat je niet meer mag verwachten dan dat .
 
Opmerkingen als:
Dat was lekker ik zou jou eigenlijk moeten betalen of bij jou doe ik het voor mijn plezier bij anderen is het werk. Klinkt allemaal leuk maar aan het eind van het liedje krijg ik toch dezelfde rekening.
Wat ik wel aardig vind is dat ik in het bestand van een paar DVP's zit die niet meer adverteren op RL of andere systemen en zo nu en dan zelf een berichtje sturen om af te spreken uiteraard betalend maar het geeft tenminste het idee dat je (samen met misschien nog een paar "regulars) gewaardeerd wordt en de DVP het ok vind om af te spreken denk dat je niet meer mag verwachten dan dat .
Het zou ook kunnen dat ze geld nodig hebben en je dan contacteren 😂
 
Dat is toch niet bedriegen?
Nee tuurlijk niet, dat ik schreef ook dat ik nog altijd moet betalen. Maar wat is nu het idee " wat is het leukste dat een DVP heeft gezegd" het thema van deze rubriek
Normaal kiest de klant de DVP. In het geval dat de DVP al maanden niet meer actief is op RL en zij jou opbelt kiest de DVP. Dat is voor mij iets leuks.
Ik hoor u al denken ze doet het alleen voor het geld en dat klopt maar dan kan ze ook weer gewoon haar advertentie aanzetten en de een na de andere klant aannemen. Ondanks dat ze geld nodig heeft kiest zij wie snap je? En dat beschouw ik als de DVP zegt iets leuks
 
Nee tuurlijk niet, dat ik schreef ook dat ik nog altijd moet betalen. Maar wat is nu het idee " wat is het leukste dat een DVP heeft gezegd" het thema van deze rubriek
Normaal kiest de klant de DVP. In het geval dat de DVP al maanden niet meer actief is op RL en zij jou opbelt kiest de DVP. Dat is voor mij iets leuks.
Ik hoor u al denken ze doet het alleen voor het geld en dat klopt maar dan kan ze ook weer gewoon haar advertentie aanzetten en de een na de andere klant aannemen. Ondanks dat ze geld nodig heeft kiest zij wie snap je? En dat beschouw ik als de DVP zegt iets leuks
Het kan zijn dat haar klanten contacteren via een appje of sms, goedkoper is dan een advertentie plaatsen ...
 
Het kan makkelijk zijn dat ze geld nodig had EN je een favoriete klant was van haar

Kan me voorstellen dat dat vleiend is, maar de opmerking van Mulan blijft terecht.
Laat maar ik stop er een beetje mee het uit te leggen
Het kan zijn dat haar klanten contacteren via een appje of sms, goedkoper is dan een advertentie plaatsen ...
Kijk nu zijn we weer terug bij af cynisch... vooral eerst het foute denken als een DVP iets zegt ze liegt toch altijd
Maar laten we er maar over ophouden
 
lieve woorden zijn altijd fijn te ontvangen. En blijft mensenwerk dus emoties spelen altijd een rol, maar blijft voor de meeste werk. Vind het zelf soms moeilijk te scheiden of het gespeeld of gemeend is. Maar ik kom helaas uit de marketinghoek, dus weet hoe je mensen moet misleiden/goed laten voelen... Mijn favoriete DVP's ontvangen zo'n 100 klanten per maand schat ik, 1200 per jaar. Geen idee. Who am I dan die 1 keer per maand langskomt en een compliment krijgt.... misschien is het gemeend, misschien niet. voor mijn wel tekenend is als ik niet betaal voor extra services, zoals tongzoenen, PZC, beffen, CIM etc. waar ze normaal dikke meerprijs voor vragen.... dan denk ik wel van "hmm, misschien vind ze me toch wel leuk".... dat is eigenlijk op een kromme manier ook een compliment ;-)
 
Er zullen ook klanten zijn die het niet fijn vinden om een appje of sms van een dvp te ontvangen.
Er zullen ook klanten zijn die het niet fijn vinden om een appje of sms van een dvp te ontvangen.

Het kan zijn dat haar klanten contacteren via een appje of sms, goedkoper is dan een advertentie plaatsen ...
Dat klinkt logisch en het spaart ook wel wat gedoe om alle berichtjes na te gaan. Het is misschien naief van mij om te denken dat de DVP' s die dit doen mij wel ok vinden maar dat het eigenlijk een gangbaar systeem is dat een DVP haar contactenlijstje in de GSM gebruikt om iedereen een berichtje sturen met de vraag of ze zin hebben deze week langs te komen. Dat klinkt inderdaad goedkoper en gemakkelijker.....
 
Ik doe vaak na date de dvp blokkeren. En als ik weer afspraak wil. De-blokkeren.
Ik gebruik de chat-vergrendelingsfunctie in Whatsapp.
Is te vinden onder het profiel van de contactpersoon. De chat komt dan in een soort van subfolder die niet direct zichtbaar is en met een wachtwoord/ vingerafdruk geopend moet worden.
Als er dan een berichtje komt, zie je een aantal minuten dat er iets is binnengekomen maar niet van wie. Daarna verdwijnt de melding weer.
 
lieve woorden zijn altijd fijn te ontvangen. En blijft mensenwerk dus emoties spelen altijd een rol, maar blijft voor de meeste werk. Vind het zelf soms moeilijk te scheiden of het gespeeld of gemeend is.
Lieve woorden zijn zeker altijd fijn om te horen. Maar het blijft voor de meeste dames werk.
Daarom vraag ik maar niet naar de achtergrond of reden van een speciale behandeling. Bijvoorbeeld een leuk compliment, of ze geeft haar echte naam of privé nummer.
Als ze zegt dat ik de enige ben, blijf ik me afvragen of dat werkelijk zo is en als ze zegt dat ik niet de enige ben zou ik nog jaloers worden 🫣
Ik neem het compliment aan, voel me op dat moment helemaal het mannetje en zoek er niet teveel achter.
 
Laatst bewerkt:
Een DVP die vrij nadrukkelijk aangaf (op einde bezoek) dat ik een 'good person' was. Klonk initieel wel leuk maar deed me achteraf denken wat ze anders zoal 'tegenkomt' qua bezoekers.

Verder complimenten voor aandacht bij het beffen, happy to have met you e.d. maar kan evengoed standaard DVP talk zijn, who knows.
 
Opmerkingen als:
Dat was lekker ik zou jou eigenlijk moeten betalen of bij jou doe ik het voor mijn plezier bij anderen is het werk. Klinkt allemaal leuk maar aan het eind van het liedje krijg ik toch dezelfde rekening.
Wat ik wel aardig vind is dat ik in het bestand van een paar DVP's zit die niet meer adverteren op RL of andere systemen en zo nu en dan zelf een berichtje sturen om af te spreken uiteraard betalend maar het geeft tenminste het idee dat je (samen met misschien nog een paar "regulars) gewaardeerd wordt en de DVP het ok vind om af te spreken denk dat je niet meer mag verwachten dan dat .
Ik heb dit een enkele keer ook meegemaakt. Het waren altijd berichtjes waar ik super blij en geil van werd. Afspreken was soms moeilijk omdat er geen privehuis meer was. Dat heeft bijzondere locaties opgeleverd en ook een intenser persoonlijk contact.
 
Een DVP die vrij nadrukkelijk aangaf (op einde bezoek) dat ik een 'good person' was. Klonk initieel wel leuk maar deed me achteraf denken wat ze anders zoal 'tegenkomt' qua bezoekers.

Verder complimenten voor aandacht bij het beffen, happy to have met you e.d. maar kan evengoed standaard DVP talk zijn, who knows.
Wat een dvp tegen jouw zegt.
Zegt ze tegen volgende klant ook.
Geeft klant goed gevoel zodat hij terug komt. Als ze zegt je bent ruk en bakt er niks van. Ga je dan terug ?
Blijft een spelletje altijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan