Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is zwz. Maar monogaamie word ook wel erg opgedwongen vind ik. Het is er jaren lang geïndoctrineerd. Veel mensen zien een niet monogame relatie als iets dat niet klopt. Ook iets raar omdat ze het ze het niet begrijpen.Ik snap het verband niet want over religie is er nergens gesproken.
Het is wel een feit dat de religie eeuwenlang de mensen onder de knoet hield op seksueel vlak.
Dat is dus een leugen die vele forumleden geloven ik betaal veel dus ik zal lekker lang mogen blijven. Hoe verklaar je dan dat er heren zijn die veel betaalden maar toch snel zijn afgewerkt? Feit is dat de prijs niets zegt over de service van een dame, want elke dvp in welke prijscategorie dan ook kan goed of slecht zijn. Er zijn meer dan genoeg voorbeelden hier op het forum om het te bewijzen. Vaak krijg je die extra minuten en goed service omdat het het tussen jou en de dvp klikt, of je bent een vaste klant van de dvp en gunt ze jou daarom die extra gratis minuten.Het is inderdaad wel popcornvoer
Ik betaal dan liever "te veel" zoals de Scrooge's het altijd zeggen. Door niet constant te zeiken over geld, verschoond aan te komen en aardig te zijn krijg ik bijna altijd meer tijd en/of plezier. Met meer "gratis" tijd zakt de uurprijs gewoon naar beneden als je het technisch bekijkt.
Liever anderhalf uur plezier voor de prijs van een uur, dan zo snel mogelijk de deur uitgestuurd te worden omdat je op de centen wilt letten.
Dat is dus een leugen die vele forumleden geloven ik betaal veel dus ik zal lekker lang mogen blijven. Hoe verklaar je dan dat er heren zijn die veel betaalden maar toch snel zijn afgewerkt? Feit is dat de prijs niets zegt over de service van een dame, want elke dvp in welke prijscategorie dan ook kan goed of slecht zijn. Er zijn meer dan genoeg voorbeelden hier op het forum om het te bewijzen. Vaak krijg je die extra minuten en goed service omdat het het tussen jou en de dvp klikt, of je bent een vaste klant van de dvp en gunt ze jou daarom die extra gratis minuten.
Je zou een deel van het forum eeuwigdurende impotentie wensen.
Kun je in ieder geval nooit meer teveel uitgeven!![]()
Het beste is van het leven genieten. Voor zo lang al je rekeningen betaald zijn & je alles hebt wat je nodig hebt is alles oké. Geld dient om te gebruiken niet enkel om te sparen.Een pilletje die het verlangen naar een vrouw/sex wegneemt zou wel een hoop geld kunnen besparen.
De negeerknop is enorm handig daartegen. Gewoon de mensen die enorm negatief in het leven staan blokkeren en weer doorgaan tot de orde van de dag. Beetje negatief is helemaal niet erg, het gaat problemen opleveren zodra de persoon zelf in een extreem negatief spiraal leeft.Haha ik neem die gozer al lang niet meer serieus, en heb hem allang geblokkeerd.
Maar blijkbaar praat hij graag tegen zichzelf en gefrustreerd dat ik er niet meer op reageer....
En misschien moet @admin eens ingrijpen op zijn taalgebruik en gedrag naar anderen.
Want ik geloof dat dat een regel is van het forum, dat je normaal met elkaar omgaat. En Dickdebock blijft maar bezig.
Precies. Geld moet rollen. Je kan het niet gebruiken als je tussen zes planken ligt.Het beste is van het leven genieten. Voor zo lang al je rekeningen betaald zijn & je alles hebt wat je nodig hebt is alles oké. Geld dient om te gebruiken niet enkel om te sparen.
Damn, wat heb je allemaal wel niet gekocht?Zo heb ik de afgelopen 6 maanden ook al ruim €4000 uitgegeven aan nieuwe PC hardware.
Die dame zal zich nu kapot aan het lachen zijn hoe makkelijk ze haar geld verdient. Waarom zou ik gefrustreerd zijn ik neuk goedkoop terwijl jij
Jij bent gewoon arm. Schaamte zou moeten terugkomen. Je kan het best gebruiken. Sommigen verkiezen kwaliteit boven kwantiteit.Die dame zal zich nu kapot aan het lachen zijn hoe makkelijk ze haar geld verdient. Waarom zou ik gefrustreerd zijn ik neuk goedkoop terwijl jij veel moet betalen.![]()
Dus in jouw hoofd ben je flink monogaam als je er voor betaalt? Grappige redenering, het zou me verbazen dat vrouwen die monogaam zijn er ook zo over denkenEr zijn wel onbetaalde alternatieven, maar dat wil ik weer niet doen omdat het einde dan zoek is qua monogamie of niet.