Het breekpunt is bereikt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap het verband niet want over religie is er nergens gesproken.

Het is wel een feit dat de religie eeuwenlang de mensen onder de knoet hield op seksueel vlak.
Dat is zwz. Maar monogaamie word ook wel erg opgedwongen vind ik. Het is er jaren lang geïndoctrineerd. Veel mensen zien een niet monogame relatie als iets dat niet klopt. Ook iets raar omdat ze het ze het niet begrijpen.

Ik denk dat een niet monogame relatie veel mensen afschrikt. Omdat het veel mensen veel in vraagt trekt over relaties. En ze mss hun hou vasten op dat vlak zullen verliezen. En dat is eng. Het legt ook erg je onzekerheid over je zelf en/ of je relatie bloot. En dat kan erg confronterend zijn.

Het is inderdaad wel popcornvoer 🍿🍿🍿

Ik betaal dan liever "te veel" zoals de Scrooge's het altijd zeggen. Door niet constant te zeiken over geld, verschoond aan te komen en aardig te zijn krijg ik bijna altijd meer tijd en/of plezier. Met meer "gratis" tijd zakt de uurprijs gewoon naar beneden als je het technisch bekijkt.

Liever anderhalf uur plezier voor de prijs van een uur, dan zo snel mogelijk de deur uitgestuurd te worden omdat je op de centen wilt letten.
Dat is dus een leugen die vele forumleden geloven ik betaal veel dus ik zal lekker lang mogen blijven. Hoe verklaar je dan dat er heren zijn die veel betaalden maar toch snel zijn afgewerkt? Feit is dat de prijs niets zegt over de service van een dame, want elke dvp in welke prijscategorie dan ook kan goed of slecht zijn. Er zijn meer dan genoeg voorbeelden hier op het forum om het te bewijzen. Vaak krijg je die extra minuten en goed service omdat het het tussen jou en de dvp klikt, of je bent een vaste klant van de dvp en gunt ze jou daarom die extra gratis minuten.

Uiteindelijk maakt alles niks uit. Zolang je maar tevreden bent. En als dat niet het geval is, kan je toch maar beter hier je frustraties uit spuien dan tot daadwerkelijk fysiek geweld of wat dan ook overgaan.

Iedereen kan boos zijn van tijd tot tijd,. Gooi het er maar uit hier. Ook al verdient het soms geen schoonheidsprijs. Liever hier een beetje sparren met elkander dan als een stelletje gestoorde hooligans de straat op gaan.

🙏

Dat is dus een leugen die vele forumleden geloven ik betaal veel dus ik zal lekker lang mogen blijven. Hoe verklaar je dan dat er heren zijn die veel betaalden maar toch snel zijn afgewerkt? Feit is dat de prijs niets zegt over de service van een dame, want elke dvp in welke prijscategorie dan ook kan goed of slecht zijn. Er zijn meer dan genoeg voorbeelden hier op het forum om het te bewijzen. Vaak krijg je die extra minuten en goed service omdat het het tussen jou en de dvp klikt, of je bent een vaste klant van de dvp en gunt ze jou daarom die extra gratis minuten.

Alles staat of valt met klik en/of hoevaak je haar bezoekt.
Daar heb ik zoveel voorbeelden van.

In het begin was TZ met een dame mogelijk. Toen kwam corona tussendoor, etc... Ik bezocht ondertussen eens wat andere dames. Toen was het TZ voorbij (helaas)

Maat bezocht eens een dame die ik ook wel bezocht. Hij stond binnen 45 min weer buiten(had 200 betaald voor een uur) "tijd was om" volgens haar. Mij heeft ze nog nooit eerder weggestuurd. Denk in dit geval iets met de klik, leeftijd....

Eens een Roemeense bezocht in Amsterdam. Door voorval waardoor ze af moest zeggen (terwijl ik 2u had gereden voor haar) was er beetje onenigheid.
Op een later moment elkaar weer gesproken en afgesproken, en een top date gehad. Klik, interesse in elkaar en daardoor ook wel wat langer bij haar gebleven.

Maar er zijn er ook bij, die het verprutsen. Zowel klant als DVP.
Ik kan van mezelf wel zeggen dat ik het nog nooit verprutst heb. Toch andersom wel een paar x meegemaakt dat zij het verpest heeft.
Maar ik heb het vermoeden dat dat ook wel types waren die het met niemand konden vinden op sociaal vlak.
Je zou een deel van het forum eeuwigdurende impotentie wensen.
Kun je in ieder geval nooit meer teveel uitgeven!🤣

Een pilletje die het verlangen naar een vrouw/sex wegneemt zou wel een hoop geld kunnen besparen.

Laatst bewerkt:
Klopt, maar het is wel een dure hobby, naast de rest van de wensen in het leven.
Zo heb ik de afgelopen 6 maanden ook al ruim €4000 uitgegeven aan nieuwe PC hardware.
Ergens moet het geld wegkomen. In dit geval ging het ten koste van DVP bezoek.

Maar de hobby wordt wel weer opgepakt. 4 interessante dames waar ik de komende maanden mee wil daten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan