Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was laatst in Dynamite Prive in Nieuwegein en ging met een jonge dame van begin 20 naar de kamer. Ze vroeg mijn leeftijd en zei in gebrekkig Engels dat ik bijna dubbel haar leeftijd ben en haar vader had kunnen zijn. Ik had er geen moeite mee, maar zij blijkbaar wel. Dat had ze van tevoren moet zeggen. Ik zou daar geen moeite mee hebben, maar kom er niet mee als je al op de kamer bent.
 
het is niet mijn dochter,(heb geen kids ,dus ik mis dat gevoel)..niet mijn zus..
het is gewoon iemand waar ik sex mee heb..verder denk ik daar niet bij na hoeft ook niet
een Oost Europees meisje wat de sprong gemaakt heeft om 1500km van huis met vreemde mannen sex te hebben ,is heel wat anders dan je buurmeisje die zaterdags naast haar studie bij de Jumbo achter de kassa zit..
die is met hele andere dingen bezig dan haar studie journalistiek of rechten..die is blij dat ze straks thuis 'íets' van een leven heeft..
naar mijn leeftijd vragen ze een enkele keer,maar daar zitten ze toch altijd een jaar of 5 naast..
maar nooit gehoord dat ik te oud ben of weet ik wat..
zolang je er niet uitziet als Doc Emmet Brown ,en je bent verzorgd ,hebt humor en geld bij ..zal het de meesten een worst wezen..
 
Ik was laatst in Dynamite Prive in Nieuwegein en ging met een jonge dame van begin 20 naar de kamer. Ze vroeg mijn leeftijd en zei in gebrekkig Engels dat ik bijna dubbel haar leeftijd ben en haar vader had kunnen zijn. Ik had er geen moeite mee, maar zij blijkbaar wel. Dat had ze van tevoren moet zeggen. Ik zou daar geen moeite mee hebben, maar kom er niet mee als je al op de kamer bent.
Dat is dan natuurlijk wel een domper op de feestvreugde. Genoeg om Piet Jan terug in zijn schulp te voelen kruipen:cry::cry:
 
zolang je er niet uitziet als Doc Emmet Brown ,en je bent verzorgd ,hebt humor en geld bij ..zal het de meesten een worst wezen..

Helemaal mee eens.

Dat is dan natuurlijk wel een domper op de feestvreugde. Genoeg om Piet Jan terug in zijn schulp te voelen kruipen:cry::cry:

Eventjes, maar kon me vrij snel herpakken. "Daddy" heeft haar toen maar doggy genomen.
 
@Ted

Elke DVP is iemands dochter. Zoals elk mens iemands zoon of dochter is. Elk mens heeft biologisch gezien een moeder en een vader.

Zolang het meisje en jij je er goed bij voelen, lijkt het leeftijdsverschil me geen probleem. Dat wordt het natuurlijk wel als je merkt dat zij je te oud vindt of als je jezelf te oud vindt. Zolang ze de legale leeftijd heeft en het werk legaal doet zonder dwang of dat soort dingen, zie ik geen probleem. Als ik bij de supermarkt kom en er zit een jonger meisje aan de kassa, ga ik ook niet vragen om een oudere kassière. Het leuke van wandelen is nu net dat je de mogelijkheid hebt om sex te hebben met allerlei soorten vrouwen, dus ook kwa verschillende leeftijden. Ik doe het graag met een MILF, met iemand van mijn eigen leeftijd en met jongere meiden. Zolang het een feestje is, geniet ik en daar gaat het om. We geilen allemaal wel eens op dat buurmeisje, het meisje in de winkel, het meisje dat we tegenkomen op straat. Zoals dat ook geldt voor die vrouw van onze eigen leeftijd en de oudere vrouwen. Niks mis mee, lijkt me.
 
mee eens..
al kom ik niet zo vaak vrouwen tegen van eind 40 waar ik 'hard' van word..
in omgang in dagelijks leven heb je wel wat meer gesprekstof ,in de regel over veeel vroeger..maar daar ben ik het meeste inmiddels wel van vergeten en daar kun je bijna niks meer van gebruiken in huidige tijd ..zeker de normen en waarden niet
wat betreft ouder dus?..Salma is 1 op de 100.000 ..dat is een uitzondering
maar over het algemeen..niet echt..bij 35 of 40 houd het wel snel op..maar dat is persoonlijk..
 
mee eens..
al kom ik niet zo vaak vrouwen tegen van eind 40 waar ik 'hard' van word..
in omgang in dagelijks leven heb je wel wat meer gesprekstof ,in de regel over veeel vroeger..maar daar ben ik het meeste inmiddels wel van vergeten en daar kun je bijna niks meer van gebruiken in huidige tijd ..zeker de normen en waarden niet
wat betreft ouder dus?..Salma is 1 op de 100.000 ..dat is een uitzondering
maar over het algemeen..niet echt..bij 35 of 40 houd het wel snel op..maar dat is persoonlijk..
Dit heb ik ook, ik word ook sexueel niet warm van een vrouw van mijn eigen leeftijd, vijftig.
Echter hele jongen meisjes van begin twintig heb ik ook niks mee, voel mij daar zelf niet op mijn gemak bij.
Meestal val ik op meiden van rond de dertig a vijfendertig, soms iets ouder.
Maar ik moet ook zeggen dat ik bijna nooit de leeftijd vraag aan een dame.
 
Dit heb ik ook, ik word ook sexueel niet warm van een vrouw van mijn eigen leeftijd, vijftig.
Echter hele jongen meisjes van begin twintig heb ik ook niks mee, voel mij daar zelf niet op mijn gemak bij.
Meestal val ik op meiden van rond de dertig a vijfendertig, soms iets ouder.
Maar ik moet ook zeggen dat ik bijna nooit de leeftijd vraag aan een dame.
Goh. Ik merk dat ik ook vaker dames van 30-35 neem. Maar zo nu en dan een 20jarige afrijden blijft toch ook zalig....
 
Mooi toch? Als zij er geen probleem mee hebben dat je hun vader had kunnen zijn zie ik het probleem niet.

Ben alleen wel benieuwd hoe je je verjaardag gaat vieren. En met welke DVP's? Twee van 25 jaar? ;-)
 
Ik heb toen ik vrij jong was weleens een poos een geliefde gehad die een heel stuk ouder was. Dat vond ik geen enkel probleem. Ik heb destijds weleens gedacht dat het mij fijn zou lijken als ik ook zo'n jonge geliefde zou kunnen vinden wanneer ik zelf later zo oud zou zijn en op een manier heb ik dat genoegen (vrij oud worden, een jonge dame vinden) inmiddels ook geproefd ;-)
Ana die sommigen hier zich nog herinneren was misschien de jongste en zij vond het geen énkel punt.
 
Andersom laat die oude vos de dame dus al het werk doen, en heeft vervolgens grote moeite om klaar te komen. Dit gaat wel ff duren 😬
Nog nooit last van gehad ;-)

Ik heb overigens tijdens het praten over van alles weleens gehoord van dvp's hoe anderen zijn, en er zijn er ook die niet per se hoeven spuiten maar intens genieten van de koestering.

Stel je bent in de 80, je vrouw is al tien jaar dood, je hebt redelijk veel geld maar helemaal niemand neemt je in de armen. Je kunt de werkster niet benaderen want je bent snel in een #metoo schandaal beland, de wijkhulp die af en toe iets aan je verpleegt of je wast is niet lelijk maar ook niet mooi en ze is nogal lomp en ruw in de omgang in de badkamer dus dan ga je je alleen maar méér van alles en ioedereen verlaten voelen. Als je dan een uur of twee voor een pak geld dat je binnekort toch niet mee kan nemen naar de hemel je ergens helemaal in de watten kan laten leggen door een knappe vrouw (of twee), dan is de vraag "spuit ik haar wel helemaal onder of lukt het niet" absoluut niet iets waar je je mee bezig houdt.

;-)
 
vroeger hield ik voor mijzelf de regel aan, dat de dame niet jonger moest zijn dan mijn dochter. Maar nu mijn dochters ook in de dertig zijn, kan ik mij niet meer aan die regel houden. Een snoepje van 23 -25 is soms toch wel erg lekker. En als het snoepgoed goed gebeft wordt hebben ze er al helemaal geen moeite meer mee. Als de sex maar goed is maakt het allemaal niet uit voor mij en voor de jongedames tellen toch voornamelijk de euros.
 
vroeger hield ik voor mijzelf de regel aan, dat de dame niet jonger moest zijn dan mijn dochter.
Tot voor twee jaar bleef ik ook steeds boven de 30jaar , het is echter de alom gekende @Lisa Lefèvre die mij overtuigd heeft om het in de jongere generatie ook eens te proberen en ze had geen ongelijk . Lisa was voor mij het eerste duidelijk bewijs dat er in die jonge generatie ook erg mature intelligente en zelfbewuste dames rondlopen die heel goed weten met wat ze bezig zijn . ik heb het me nog geen moment beklaagd om ook daar van geproefd te hebben . De goesting is gebleven :giggle::giggle::giggle:
 
Heel makkelijk om seks te hebben met een DVP die 20/30 jaar jonger is (ben zelf 56).
Want een vrouw van 50+ heb ik thuis al. Daar heb ik fijne seks mee, maar de verleiding is groot genoeg om zo'n jong mokkel te neuken. Ook neem ik regelmatig een Latina-MILF (40-50).

Bij de dames van 20-25 denk ik aan de tijd dat ik zelf 25 was en heel graag iedere meid die zo uitzag onder mij had willen hebben. Nu betaal ik er voor en maak mijn droom waar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan