Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn dochter is ouder dan de dame waar ik heel regelmatig mee afspreek maar de vergelijking maken met de leeftijd van mijn kinderen is nog nooit bij mij opgekomen. Ik zie daar eerlijk gezegd ook niet de zin van in. Zou dat dan moeten zijn om mij daar op één of andere manier schuldig over te voelen, pervers misschien als je net die vergelijking maakt. Dame in kwestie is 30 jaar jonger dan ik en wij weten heel goed wat we aan mekaar hebben en zijn daar best tevreden mee.
 
Hanteer vaak zelf de vuistregel (leeftijd/2 +7) als "ondergrens".... alhoewel laatste pareltje in Thailand daar 4 jaar onder zat. Leeftijdsverschil boeide ons beide overigens niet. Scheelt wel dat ik vaak nog tot 10jr jonger wordt geschat ;)
 
Hanteer vaak zelf de vuistregel (leeftijd/2 +7) als "ondergrens".... alhoewel laatste pareltje in Thailand daar 4 jaar onder zat. Leeftijdsverschil boeide ons beide overigens niet. Scheelt wel dat ik vaak nog tot 10jr jonger wordt geschat ;)
Boeiende formule: leeftijd/2 . De beredenering is me echter niet helemaal helder. En leeftijd/2 werkt alleen als je boven de 37 bent :ROFLMAO: Maar waarom die +7 eigenlijk? Ben je pas 24 of zo?
 
Heb ook een vuistregel boven de 18 en onder de 60. Is een aardig vijvertje en ik vind altijd wat :p
Boven de 18 is vanzelfsprekend.
Maar waarom onder de 60?
Wmb. gaat het daar niet om een getal, maar om de algehele uitstraling.
Die kan met bv. 56 voor mij al zo zijn dat ik geen zin in de dame heb, maar die kan ook met 70 nog aantrekkelijk zijn.
 
Boven de 18 is vanzelfsprekend.
Maar waarom onder de 60?
Wmb. gaat het daar niet om een getal, maar om de algehele uitstraling.
Die kan met bv. 56 voor mij al zo zijn dat ik geen zin in de dame heb, maar die kan ook met 70 nog aantrekkelijk zijn.
Toch een serieuze reactie. Opmerking was niet de bedoelt om serieus genomen te worden.

Het gaat om aantrekkingskracht en dan doet de leeftijd er inderdaad niet toe.
 
Boeiende formule: leeftijd/2 . De beredenering is me echter niet helemaal helder. En leeftijd/2 werkt alleen als je boven de 37 bent :ROFLMAO: Maar waarom die +7 eigenlijk? Ben je pas 24 of zo?
Nee hoor deze werkt eigenlijk ALTIJD

18? Dan zit je dus 9+7 = 16 jaar
24? Dan zie je 19 jaar
50? 32 jaar
70? 42 jaar..

zie hier text en uitleg
 
Nee hoor deze werkt eigenlijk ALTIJD

18? Dan zit je dus 9+7 = 16 jaar
24? Dan zie je 19 jaar
50? 32 jaar
70? 42 jaar..

zie hier text en uitleg
Een man van 50 met een vrouw van 32 vind ik toch behoorlijk groot in een relatie.
Het verschil wordt nog groter bij een man van 70 met een vrouw van 42.
De regel gaat voor mij toch niet helemaal op en groeit steeds meer scheef.
Ik heb ook de tekst en uitleg gelezen, het gaat over een liefdesrelatie.

Bij een relatie DVP - klant vind ik het anders.
En ja, dat is mogelijk ook scheef. ;)
 
Dat het bij een DVP zo scheef is is juist het mooie, iets dat in een liefdesrelatie niet mogelijk is is dan nu wel mogelijk in deze zakelijke transactie... geweldig toch?!
In een liefdesrelatie ligt het maar net aan de personen... die 25 jarige is voor mij als 50er ook nog een 'kind' wat dat betreft dus de formule klopt dan voor mij wel, maar ja dan gaat het om liefde (meestal) en dat maakt eea complexer :ROFLMAO:
 
En dan bedenk ik me, in een ander draadje maakt men de vergelijking met een Bakster of Fietsenmaakster... daar ga je toch ook gewoon heen als je wat nodig hebt, ongeacht deze formule!
 
En dan bedenk ik me, in een ander draadje maakt men de vergelijking met een Bakster of Fietsenmaakster... daar ga je toch ook gewoon heen als je wat nodig hebt, ongeacht deze formule!
Die vergelijking gaat mank. Vraag eens aan een fietsenmaakster of bakster ofdat je haar mag beffen voor wat geld. Ik denk dat je de winkel uit wordt gemept.
Bij prostitutie treed je binnen met goedvinden, tegen betaling in iemands comfortzone. Dat gaat bij veel andere beroepen niet op.
Voor dit topic geldt vooral: speel bewust 18+
Voor de rest, geniet ervan
 
Die vergelijking gaat mank. Vraag eens aan een fietsenmaakster of bakster ofdat je haar mag beffen voor wat geld. Ik denk dat je de winkel uit wordt gemept.
Bij prostitutie treed je binnen met goedvinden, tegen betaling in iemands comfortzone. Dat gaat bij veel andere beroepen niet op.
Voor dit topic geldt vooral: speel bewust 18+
Voor de rest, geniet ervan
Dat jij hen wilt beffen prima, ik ga er voor brood of mijn fiets... maar ieder zijn ding' :ROFLMAO:
 
Bij een DVP koop je een fantasie, die wordt je aangeboden tegen een zekere prijs en je gaat daar al dan niet op in. Voor een gepaste tegenwaarde neukt een 70-jarige een 20-jarige, allebei tevreden.
Het wordt iets problematischer wanneer je deze verlangens in het echte leven wil uitproberen, maar ook daar is niets uitgesloten, voor geld danst de beer.
 
Kun je niet vergelijken met een niet zakelijke relatie met een niet dvp..
Stel ik zou morgen iets met een meid van 28 beginnen.. Leeftijdsverschil 20 jaar..
OK.. Lichamelijk zal het niet zo'n probleem zijn.. Integendeel ik zie gasten van half mijn leeftijd die minder conditie hebben dan ondergetekende.. Maar daar ga ik verder niet op in.. Komt over als blufpoker.. Schiet niet op

En het gros van de jeugd is ook zo HEEL actief/sportief niet meer met 25 jaar geleden
Kijk maar in het straatbeeld..
Het zal eerder het verschil in levensopvatting zijn.
Ik heb het allemaal al wel gezien en gedaan..
Heb huisje boompje zonder beestje gehad.. En dat hoeft niet meer
Stel ik zou dadelijk toch zo gvdes verliefd worden op zo'n meid.. En zij op mij.. We krijgen iets.. Ze begrijpt wat het is om de vriendin te zijn van een 'ondernemer'.. Is voor haar leeftijd heel volwassen... Spontaan.. Kan goed met mensen omgaan..heeft een beetje verstand van zakendoen..
Want dat is gewoon nodig in mijn geval

Want dat is heel wat anders dan iemand die om 7.45u naar zijn werk gaat en om 17.15u weer thuis is..
En madam wil kinderen.. Dan ben ik bij wijze zowat 65 als hij of zij naar de middelbare school gaat..
Zit ik tegenover een brugklascoordinator van 30 jaar..
Die lul ik binnen 20 seconden zo vast als een huis..
Gezellig op ouderavond tussen de 30ers..
Dat wil ik nu al niet.. Laat staan over 15 jaar
Zou dan ook niet willen dat zij dan geen kinderen meer zou willen omdat ik dat niet wil..
Gaat ze met haar 40e weer spijt krijgen etc..
Wdbt kun je als je serieus een relatie wilt toch min of meer in je eigen rijstrook blijven.. Max 10 jaar verschil.. Geen al te groot verschil in opvattingen en opvoeding..

Voor de 'hobby' daarentegen,
In mijn geval.. Het liefst 20ers, jonge 30ers..
Hele bootladingen vol a.u.b...
Ik hoef er niet mee op vakantie, een huis mee te kopen, uitvogelen wat we vanavond gaan eten,. Wat we dit weekend gaan doen etc..
Enkel lang door gepijpt te worden, lekker haar beffen.. En als het kan, 2x vol of onder te schieten op een uur..
Kun je nog wel een leuke klik hebben en alles.. En gezellig voor en achteraf.. Maar een vriendin /relatiemateriaal.... Weinig kans

Aan de andere kant.. Ik heb sex gehad (en ga waarschijnlijk nog lang hebben) met meiden die ik irl nooit zou kunnen strikken.. Om de doodsimpele reden dat je ze bijna nooit tegenkomt.. En omdat ze dan al bezet zijn, of gewoon geen interesse hebben in je..

Wat dat betreft is het gros van de wandelaars al veel te verwend..
Wat ik al meer zei.. Een doodnormale vrouw van mijn leeftijd krijgt mij gewoon nooit meer hard.
Daarvoor heb ik al in teveel spul gezeten..
 
Ik heb eigenlijk een vraag aan de dames op dit forum:

Wat hebben jullie het liefste? Iemand van jullie leeftijd? Een jonger iemand? Een ouder iemand?
Zijn jullie bezig met de leeftijd van de klant of maakt het jullie niets uit?
Goeie vraag. Ik denk dat DVP veel minder bezig zijn met leeftijd dan de mannen. Wat betreft mijn vriendin (een jonge studente) maakt leeftijd niks uit, hoewel ze te jong (onder de 30) wel iets minder vind.
 
Goeie vraag. Ik denk dat DVP veel minder bezig zijn met leeftijd dan de mannen. Wat betreft mijn vriendin (een jonge studente) maakt leeftijd niks uit, hoewel ze te jong (onder de 30) wel iets minder vind.
Daarom vraag ik het ook aan de dames. Ben benieuwd.
Iemand met centjes 😀
Daar gaat het hier niet om. Het gaat om leeftijd. Een klant is een klant en de prijs is de prijs. Maar wat vinden de dames over leeftijdsverschillen? Welke leeftijdscategorie hebben ze het liefst tussen de lakens en waarom? Welke leeftijd niet en welke wel? Is er zoiets als een rekenformule?

@Lisa Lefèvre
@Belle
@JokePrive
@Lindalush
En alle andere vrouwen: brandt los. ;)
 
Ik heb eigenlijk een vraag aan de dames op dit forum:

Wat hebben jullie het liefste? Iemand van jullie leeftijd? Een jonger iemand? Een ouder iemand?
Zijn jullie bezig met de leeftijd van de klant of maakt het jullie niets uit?
Ouder.
Mijn antwoord is niet representatief want ik heb daddy issues. 👀
 
Ik heb eigenlijk een vraag aan de dames op dit forum:

Wat hebben jullie het liefste? Iemand van jullie leeftijd? Een jonger iemand? Een ouder iemand?
Zijn jullie bezig met de leeftijd van de klant of maakt het jullie niets uit?

Moeilijke vraag. Als elke dvp hier eerlijk op antwoord, dan zullen veel cliënten enkel nog de handkar mogen gebruiken of het toch met hun partner moeten blijven doen.

Deze business draait om centen, niet om leeftijden/uiterlijk, nationaliteit of hoe iemands lichaamsbouw is.
Sekswerkers hebben graag oudere cliënten, omdat ze dan nog aan het einde v hun shift normaal kunnen lopen. Niet omdat ze dat allemaal zo leuk vinden..
Het is echt een mannen illusie dat vrouwen een leeftijdsverschil vanaf 20/30 jaar leuk en/of geil vinden.

Persoonlijk heb ik een leeftijdsgrens naar beneden. Als iemand mij aan de telefoon doorgeeft jonger te zijn dan mijn zoon, dan wimpel ik die af. Ik weiger hem niet als hij voor mijn neus staat zonder z'n leeftijd te melden of via een voorstellingsronde vd salon. Het rijmt totaal niet in mijn hersenpan als ik ga liggen bonken met iemand die jonger is dan mijn eigen kind 😳

Als iedereen op dit forum daar helemaal geen probleem mee heeft, prima! Lang leve de lol.
Maar ik dus wel, een klein beetje dan.. 😉

Een leeftijdsgrens naar boven toe, heb ik niet.. mits iemand trap kan lopen.
Als ik een schatting kan geven, dan zitten de meeste cliënten die mij bezoeken tussen de 30 en 75 jaar. Met uitschieters naar zowel boven als naar beneden. Er zijn echt jongere gasten die interesse hebben in antiek hoor 😆
 
Sekswerkers hebben graag oudere cliënten, omdat ze dan nog aan het einde v hun shift normaal kunnen lopen. Niet omdat ze dat allemaal zo leuk vinden..
Het is echt een mannen illusie dat vrouwen een leeftijdsverschil vanaf 20/30 jaar leuk en/of geil vinden.
Dankje! Mooi en eerlijk gezegd.

Ik fantaseer nu heel even over een afspraakje met een 45 jaar jonge (volwassen) vrouw en om haar dan tevoren te vragen "vind je het geen punt dat ik ouder ben?" en dan te kijken hoe overtuigend ze zegt "Nee hoor! Helemáál niet. Juist fijn!" 🤣

Als ze dat zo kan zeggen dat ik het geloof dan moet ik minstens €50 extra geven (vind ik).
 
Ik kijk nooit naar leeftijd , gaat toch om de klik die je hebt vind ik .
En tsja , ik heb nu eenmaal meer met jonger spul , dan met ouder .
Hou wel van de moderne tijd , krijg ook vaak genoeg de vraag over mijn leeftijd .
Meestal word ik niet geloofd 😂 , kan het niet mooier maken , wel lekkerder .
Zal de ervaring wel doen denk ik 😊
 
Niet lullig bedoeld, maar als ik eens Google op "daddy issues" weet ik niet of dat nou werkelijk leuk is. Schijnt zelfs iets problematisch te zijn 🤨
Mits je deze uitspraak natuurlijk serieus bedoeld dan, want anders is het echt wel een psychisch dingetje.
 
Niet lullig bedoeld, maar als ik eens Google op "daddy issues" weet ik niet of dat nou werkelijk leuk is. Schijnt zelfs iets problematisch te zijn 🤨
Mits je deze uitspraak natuurlijk serieus bedoeld dan, want anders is het echt wel een psychisch dingetje.
Inderdaad , als het voor een jonge dame een issue is , word het problematisch uiteraard.
Maar ken ook genoeg jonge dames die er totaal geen probleem mee hebben.
Ik zit ook op Fet , daar zie je heel vaak leeftijds verschillen , maar merendeel van de dames hebben ook wel een leeftijds grens , eerlijk is eerlijk.
Ikzelf heb er geen moeite mee , zolang een dame ( jong dus ) er zelf ook geen moeite mee heeft 😉
Ik heb zelf een vaste date , zij is 37 , en we hebben een geweldige band ondertussen 😊
Ik ben 61 maar nog ondeugend genoeg 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan