Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee hoor deze werkt eigenlijk ALTIJD

18? Dan zit je dus 9+7 = 16 jaar
24? Dan zie je 19 jaar
50? 32 jaar
70? 42 jaar..

zie hier text en uitleg
Dit geldt voor een relatie!
En dat lijkt logisch want het betreft anders wel veel verschil om dagelijks mee samen te leven.
Maar om te neuken? Dat is iets anders, daar mag er gerust tussen de 26 en 6 jaar verschil zijn. En ik ben 44.
Ik zou mijn 19jarige wipjes (en hun befkutjes) niet willen missen.
 
Hoe belangrijk is leeftijdsverschil tussen U en dvp waarmee je sex wilt hebben?

Ben je bijvoorbeeld erg jong en kick je op oudere dvp?
Of ben je al een stuk ouder en kick je op jongere dvp?
Of net op dvp die rond jou leeftijd zijn?

Ik ben er altijd vanuit gegaan, je betaald voor sex dus je bent vrij te kiezen met wie je sex hebt. Ook al is de dame 20 jaar ouder of jonger.
Hoe groter het leeftijdsverschil en/of hoe groter het contrast in uiterlijk, hoe meer je beseft, het is een paydate en niets meer.

Eens twee maanden met een Surinaamse meid van rond de 40 jaar aan het appen geweest en haar dochter was 18 jaar. En zag er al een ferm meisje uit met extreem grote tieten.
Stel dat die dochter nog een paar jaar ouder is, 22 jaar en achter het raam van de Schippersstraat zit, en ik dan ver achter in de 40 ben,
om zo'n meisje te neuken is enkel mogelijk in de wandelwereld.
Ik zegde eens tegen die meid, om de moeder te winnen moet ik met de dochter beginnen. Die was kwaad en begreep het totaal niet. Het was maar grappig bedoeld.
Die meid begon ook al geld te vragen om op te sturen, ik heb haar wijselijk eruit gegooid. Maar in de wandelwereld lijkt het met ouder te worden dat je hormonen anders beginnen te werken.
 
Daarom vraag ik het ook aan de dames. Ben benieuwd.

Daar gaat het hier niet om. Het gaat om leeftijd. Een klant is een klant en de prijs is de prijs. Maar wat vinden de dames over leeftijdsverschillen? Welke leeftijdscategorie hebben ze het liefst tussen de lakens en waarom? Welke leeftijd niet en welke wel? Is er zoiets als een rekenformule?

@Lisa Lefèvre
@Belle
@JokePrive
@Lindalush
En alle andere vrouwen: brandt los. ;)
De meiden hier op het forum hebben ook een toko te runnen, dus ik denk niet dat je daar een eerlijk antwoord op gaat krijgen. Dus als een van de dames zou antwoorden, dat ze het liefst mannen onder de dertig bediend, dan sluit ze een hoop potentiele klanten uit.
 
Niet lullig bedoeld, maar als ik eens Google op "daddy issues" weet ik niet of dat nou werkelijk leuk is. Schijnt zelfs iets problematisch te zijn 🤨
Mits je deze uitspraak natuurlijk serieus bedoeld dan, want anders is het echt wel een psychisch dingetje.
Aangezien het merendeel van de mannen hier boven de vijftig is, vind ik het van uit commercieel belang wel handig om te zeggen dat je als jonge meid " daddy issues " hebt,
 
Aangezien het merendeel van de mannen hier boven de vijftig is, vind ik het van uit commercieel belang wel handig om te zeggen dat je als jonge meid " daddy issues " hebt,
Of in sommige gevallen is het wel degelijk zo en is het gewoon een goeie win-win. Commercieel aantrekkelijk om te vermelden én effectief het plezier ervan.
 
Over een paar maandjes wordt Ted een oude brombeer.. ga dan de 50 aantikken 😟
Psychologisch voel ik mij daarentegen nog ergens in de 20.. maar dat is helaas niet zo natuurlijk.
Wat ik wel merk is dat het leeftijdsverschil met de dvp's waar ik graag voor ga wel een dingetje begint te worden.. Ik ben in sommige gevallen gewoon 2x zo oud als hun.. en toen tijdens het pompen een dvp opmerkte dat ze me zag als haar "daddy" vond ik dat toch wel even lastig.
Ik lag dus gewoon te neuken met een meid die makkelijk mijn dochter had kunnen zijn, nu heb ik geen kinderen, maar toch.

Gelukkig heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel gehad dat de meiden er heel erg mee zitten, want als ik dat echt ga merken dan ga ik echt oudere dames bezoeken.
Maar zolang het nog kan ga ik echt nog voor de jonge 20ers.. 😋
Vergeet niet dat meiden gemiddeld vanaf hun 13e al seksueel actief zijn. Wanneer je met vrouwen praat en dat heb ik heel veel gedaan en doe ik nog steeds, dan geven ze aan dat ze vanaf het moment dat ze seksueel actief zijn geworden al met (veel) oudere mannen het bed delen of gedeeld hebben.

1 van de redenen is een hele simpele....... die meiden/vrouwen worden door jong en oud lastig gevallen en ja dan is het nogal wiedes dat een dame van pak hem stijf 18 jaar het super spannend vind, gezien het feit dat ze nog ervaring moet opbouwen, om het met een dertiger of zelfs veertiger te doen. Iemand met heel veel ervaring!
Zo begint het dus.
Je zal daarom begrijpen dat wanneer er voor de seks betaald wordt de stap voor de meeste van deze dames te verwaarlozen is, want geld is geld en zoals dat bij alles is zal je ook dames hebben die het absoluut niet met een (veel) oudere man willen doen. Gelukkig bestaat er nog zoiets als verschil in het leven!

Zolang je het nog kan..... geniet er maar lekker van dat je een lekker jong ding kunt pakken (uiteraard minimaal 18 jaar), want er komt ook voor jou een dag dat dat helaas niet meer zal lukken!

Veel plezier!!!!!
 
In sommige gevallen, maar of dat echt zo is, daar zullen we nooit achter komen.
Ik denk dat je in het geval van Belle niet hoeft te twijfelen dat het zo is. Een daddy issue is ook niet iets om blij van te worden.
Of het nou een gemis is door een scheiding, of verwaarlozing, of vroeg overlijden. Het zijn geen zaken om trots op te zijn.
Het zal zo niet voor iedereen gelden, maar door haar post te quoten wek je de indruk dat je aan haar twijfelt.

Ik keer het liever om en vind het moedig dat iemand dat zo durft op te schrijven.
En nee, ik heb geen aandelen Belle en haar nog nooit ontmoet, maar ze komt op mij altijd integer over.

Los daarvan: ik ontmoet veel (jongere) vrouwen die een vaderfiguur missen. Dus het komt zeker vaker voor dan 'zo af en toe'.
 
ik ga meestal voor jong, d.i. tot 25jr. Een keer heb ik meegemaakt dat de manieren van de dame zo jong waren dat ze aan mijn tienerdochter deden denken. Ik kreeg meteen een slappe en heb bedankt en ben vertrokken. Meestal heb ik dit wel niet, maar misschien gebeurt dat wel meer eens mijn dochter die leeftijd bereikt.
 
Zegt da maar tegen iemand die alleen maar jonge poepkes wilt. Ik val daar niemeer onder dan 😭

Als dat zo is, is dat voor hun een gemis. Zo moet je altijd denken, doe ik ook 😁
En als je dan weer iemand blij de deur uit ziet gaan, weet je dat die cliënt iig niets gemist heeft 😉
Gewoon altijd je best doen op degene die wel langskomen. Pech voor degene die je overslaan vanwege je leeftijd en/of hoe je eruit ziet.
 
Ik hou het leeftijdsverschil liefst toch een beetje beperkt. Als 60+er ga ik zeker geen jonge meiden van onder de 35 meer nemen. Het liefst heb ik toch dames van 50+. Met leeftijdsverschillen naar boven toe heb ik minder of geen problemen meer. Maar ja, daar worden de leeftijdsverschillen steeds kleiner. Voor mij dus liever zeker niet meer dan 20 jaar verschil in leeftijd, liever nog max. 10 jaar. Maar ja, dan wordt de keuze soms wel erg beperkt. Gelukkig heb ik twee vaste rijpere dames van mijn leeftijd waarbij we ons allebei goed voelen.
Soms zie ik in de advertenties wel eens heel mooie en lekker geil uitziende meisjes van onder de 30. Maar neen, dat zou ik niet meer kunnen. Mocht ik toch eens met zo iemand afspreken, dan zou ik er ten eerste geen goed gevoel bij hebben, en er waarschijnlijk ook niks serieus mee kunnen beleven. Zulke jonge meiden hebben niet de ervaring die ik wel vind bij rijpere dames, en waarschijnlijk hebben zij dan weer een beetje teveel energie voor mijn rijpere leeftijd.
 
Als dat zo is, is dat voor hun een gemis. Zo moet je altijd denken, doe ik ook 😁
En als je dan weer iemand blij de deur uit ziet gaan, weet je dat die cliënt iig niets gemist heeft 😉
Gewoon altijd je best doen op degene die wel langskomen. Pech voor degene die je overslaan vanwege je leeftijd en/of hoe je eruit ziet.
Ik zou nooit iemand overslaan tot bepaalde leeftijd en al zeker niet qua uiterlijk.
Het is niet enkel uiterlijk dat telt ook het innerlijke is toch belangrijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan